ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy można podłączyć pakiet 5s do BMS-a 7s
Autor Wiadomość
Witt 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 60
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Sob 18 Lis, 2017   To czas na testowanie odcięcia dla każdej sekcji przy obciąż

Wojtku, Borsuk dziękuję, czyli przetestuję sobie dwa obecne BMSY na okoliczność odcięcia w tych dwóch zakresach Vmin, i Vmax. Jeden BMS 3'ci mam wielki 2-3 razy większy niż te podane w linkach.
_________________
http://blog.urremote.com/...ycle-fast.html.

Dla początkujących: http://www.electricbike.c...throttle-motor/
 
 
stanlee 
początkujący


Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 11
Skąd: lublin
Wysłany: Nie 10 Gru, 2017   

Witam .
Mam podobny problem , buduję dwa akumulatory 5s5p na li-ionach i też potrzebuję BMS 5s . Niestety wysokoprądowy BMS 5s jest dość drogi ponad 50 dolarów , znalazłem jednak taki za 17 dolarów 5s 60A ale w opisie jest 5s 21v co sugeruje ,że jest na 6s . Może ktoś bardziej rozeznany w temacie mógłby mi coś doradzić. Mam jeszcze pytanie odnośnie prądu pracy BMSa, ogniwa z których buduję akumulator mogą oddać max 13A co w przypadku pakietu 5s da 65A , więc czy BMS powinien być na 13A czy na 60A?
5S 60A https://pl.aliexpress.com/store/product/5S-60A-Li-ion-pcm-bms-21-v-Diy-p-ytka-z-r-wnowagi-dla-li/1821822_32843176448.html?spm=a2g17.12010612.0.0.17e505974JZebj
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 11 Gru, 2017   

stanlee napisał/a:
,, Mam jeszcze pytanie odnośnie prądu pracy BMSa, ogniwa z których buduję akumulator mogą oddać max 13A co w przypadku pakietu 5s da 65A , więc czy BMS powinien być na 13A czy na 60A?

5S czy 5P ?
BMS powinien mieć wiekszy prąd odcięcia NIZ STEROWNIK.
A ogniwa o prądzie max 13 A możesz używać (bezpiecznie) do 5-6A...
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
stanlee 
początkujący


Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 11
Skąd: lublin
Wysłany: Pon 11 Gru, 2017   

Akumulator ma być 5S 5P czyli 25 ogniw. Trochę się nieprecyzyjnie wyraziłem . Sprzedawca napisał ,że maksymalne ciągłe wyładowanie prądu to 13A. to te ogniwa-Keeppower-3-7V-26650-4500mAh Nie wiem jaki prąd odcięcia ma sterownik bo max prąd ciągły dla niego to 150 A , ja chciałbym pobierać z tego pakietu jakieś 60-70 A. Przy takich prądach to BMS chyba jest konieczny ,żeby równoważył cele , no i dla bezpieczeństwa w razie gdyby coś zablokowało silnik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group