|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
[Poradnik] Podłączenie i podstawowa konfiguracja CA3 |
Autor |
Wiadomość |
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 24 Cze, 2017 Re: [Poradnik] Podłączenie i podstawowa konfiguracja CA3
|
|
|
maniekrox napisał/a: |
Jeżleli chodzi o KTY w mxusach to spotkałem się z KTY83, dla którego należy ustawić następujące wartości:
Temp->0degC Volts = 0.70 V
Temp->TScale = 183.3 degC/V |
Proszę Pana Marcina, czujnik w MXUS V2 to również KTY83 i dzięki Twoim powyższym ustawieniom działa zajebiście dokładnie
Dzięki ! |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 25 Cze, 2017
|
|
|
Ktoś orientuje się jak podłączyć EBRAKE
Ten niebieski idzie do ebrake w Sabvotonie? |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 25 Cze, 2017
|
|
|
Bujakoto napisał/a: | Ktoś orientuje się jak podłączyć EBRAKE
Obrazek
Ten niebieski idzie do ebrake w Sabvotonie? |
EDIT:
OK, ten niebieski idzie do czujki w klamce |
|
|
|
|
maniekrox
prezes maniekrox
Pomógł: 22 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 909 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 25 Cze, 2017
|
|
|
Tylko tak zrobisz chyba sam cutoff, a jak skorzystasz z ebrake sabvotona to będziesz mógł mieć regena przy naciśnieciu klamki. |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 25 Cze, 2017
|
|
|
Rozumiem.
A jak to zrobić aby mieć regena?
Niebieski z CA we wtyczce Ebrake leci jak do tej pory do Sabvotona?
Jest to ten sam przewód który leci z klamki hamulca (czujki) do Sabvotona?
Po prostu mam połączyć kabel w trójkę czyli:
Klamka (czujka), wtyczka Ebrake CA3 i Sabvoton ebrake?
EDIT:
OK, zostawiam tak jak jest czyli klamka hamulca (czujnik hamulca) leci bezpośrednio do Sabvotona. |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 26 Cze, 2017
|
|
|
Panowie działa Wam manetka podłączona do CA ?
Coś trzeba dodatkowo ustawić w CA czy też Sabku aby manetka działała? |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 27 Cze, 2017
|
|
|
Tylko ja mam problem z podłączeniem manetki do CA ?
11 nowych właścicieli CA na forum i nikt jeszcze tego nie podłączył?
Generalnie działa wszystko (temperatura, PAS, przycisk) i nawet prądy z manetki są odczytywane w CA, jednak CA nie ma komunikacji z Sabvotonem na linii sygnału manetki.
Podejrzewam coś trzeba ustawić albo w CA - co intenstywnie przeskanowałem
lub
coś trzeba ustawić w Sabvotonie.
Po 6 godzinach prób poddałem się i podłączyłem manetkę z powrotem bezpośrednio do Sabvotona. Działa, tyle, że takie podłączenie sprowadza CA do funkcji czujnika termometru, prędkości jazdy i poziomu napięcia a przycisk pełni tylko funkcje gadżetu estetycznego
Gdyby ktoś miał podobny problem lub znalazł rozwiązanie dajcie znać. |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 27 Cze, 2017
|
|
|
Po 1, lewym klawiszem CA, co by pokazywał stan manetki input i output - żebyś wiedział, że coś podaje na wyjściu
Po2 - W GT 1500, manetkę w CA na wyjście trzeba było ustawić na a tryb "Voltage". Nie mam sabvotona, ale tak było w GT... , może pomogłem (Masz kabelek do kompa - ja to robiłem kabelkiem - szybciej....).
P.S. Ca jest dla cierpliwych, też do nich nie należę, ale uczy szacunku. Za 3cim podejściem się uda ...(i sprzedasz jako sprawne ). |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 27 Cze, 2017
|
|
|
ravkill napisał/a: | Po 1, lewym klawiszem CA, co by pokazywał stan manetki input i output - żebyś wiedział, że coś podaje na wyjściu
Po2 - W GT 1500, manetkę w CA na wyjście trzeba było ustawić na a tryb "Voltage". Nie mam sabvotona, ale tak było w GT... , może pomogłem (Masz kabelek do kompa - ja to robiłem kabelkiem - szybciej....).
P.S. Ca jest dla cierpliwych, też do nich nie należę, ale uczy szacunku. Za 3cim podejściem się uda . |
Dzięki za info Rafał.
Tak, tak pod lewym klawiszem widzę jak manetka daje Input, tyle że nie daje output
Też wczoraj Maniekrox w rozmowie telefonicznej wspominał o zmianie na Votage, mam voltage, nie pomaga
Ten kabelek USB robi dobrą robotę, można wszystkie opcje ustawić w sofcie i wgrać do CA. Znacznie przyspiesza robotę. Do tego jest to czytelna opcja.
Demontuje klasyczny rowerowy licznik, ten w CA jest dokładny i czytelny
Ale manetka dalej nie działa..............
Ktoś skutecznie podłączyć manetkę do CA mając Sabvotona?
Help..... |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Jak nie daje "output" to nie ma bata, żeby Sabvoton ruszył. Output musi się pokazać, żeby manetka ruszyła... Też to miałem. Masz tu mój konfig:
http://ravkill.hekko24.pl/ca.zip
(w zasadzie cały soft, w setupach konfig działający nazywa się working.hex). Kofiguracja pod GT 1500 z ograniczeniem mocy i speeda na legal. Zmienisz typ silnika i bocznika i będzie banglać. No i na manetce daje "output". |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Powiem ustawienia CA z palca to jest masakra. Poruszanie się po menu jest tragiczne. Mogli by zrobić upgrade ekranu i przycisków.
Fajnie, że można wgrać przez usb wszystko widzimy i jest czytelniejsze to ratuje sytuacje. |
_________________ Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw |
|
|
|
|
ravkill
brygadzista sir :)
Pomógł: 7 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 291 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
Jak ktoś chcę to wszystko ustawić bez kabla, to ja współczuję... Z kablem jest ciężko i dopiero i mi się udało za 3cim podejściem. Poprzednie 2 kończyły się piwem, inaczej Ca wypindolił w kosz do recyclingu, a i tak wniosek ostateczny dla mnie był, - najpier rama full + dobre amory, póżniej Sabvaton. A Ca to sobie można na końcu drogi kupić.. |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 28 Cze, 2017
|
|
|
ravkill napisał/a: | Jak nie daje "output" to nie ma bata, żeby Sabvoton ruszył. Output musi się pokazać, żeby manetka ruszyła... Też to miałem. Masz tu mój konfig:
http://ravkill.hekko24.pl/ca.zip
(w zasadzie cały soft, w setupach konfig działający nazywa się working.hex). Kofiguracja pod GT 1500 z ograniczeniem mocy i speeda na legal. Zmienisz typ silnika i bocznika i będzie banglać. No i na manetce daje "output". |
Dzięki Rafał.
Zassałem i przeanalizowałem Twoje ustawienia w pliku "Working.hex".
Na bazie Twoich ustawień wstępnie zmienie tylko kwestię baterii i wgrywam do swojego CA.
Widzę nawet już PAS'a ustawiłeś!
Jestem ciekaw jak jeździ się z PASem.
Zobaczymy czy manetka odpali
Oczywiście dam znać.
Wstępnie dzięki ! |
|
|
|
|
qaz33
szef qaz33
Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 1464 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 29 Cze, 2017
|
|
|
a jak ustawiasz bezposrednie przepuszczanie sygnalu manetki to na CA output tez wisi na 0?
Ja zadnego swojego CA nie ustawialem tymi programami, dla mnie instalacja czegokolwiek jest bardziej upierdliwa niz wziasc to "z palca", akurat CA jest bardzo logiczne w przeciwienstwie do niektorych tanich licznikow rowerowych z instrukcja po chinsku
Ustawienie manetki krok po korku masz przeciez w instrukcji strona 15. Tam jest wszystko co trzeba wiedziec o CA a nawet wiecej bo majac sabka to i tak wiekszosci tych funkcji nie wykorzystasz. Najwazniejsze dla ciebie to limitowanie mocy w zaleznosci od temperatury i pas |
|
|
|
|
Bujakoto
prezes
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 733 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 29 Cze, 2017
|
|
|
Hej Qaz.
Tak, do tej pory Output wisiało na 0, Input normalnie reagowało.
Po ustawieniu CA jak Rafał, Ca Output juz pokazuje zmieniającą się wartość, jest sukces, tyle, że silnik dalej nie reaguje na zmiane położenia manetki..
Nie mniej jednak jest progress!
Panowie do wafla, nikt poza Maniekroxem który teraz jest mocno zajęty i nie ma czasu na pomoc nie instalował jeszcze manetki do CA i Sabvotona? No bez jaj.......
Tomas wracaj z tego Zakopanego i montuj w końcu to CA, bo Ci drugi sezon ucieka !!!! Może w Tobie nadzieja! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|