ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zegarek - wyobraźnia nie zna granic
Autor Wiadomość
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 20 Cze, 2017   

Trzeba forum zacząć przestawiać na midy ;-)
To swego rodzaju rozwój kultury technicznej bo bardziej skomplikowane, bardziej awaryjne ... :-)
A tylko jak coś się psuje i trzeba to udoskonalać to człowiek się nowego uczy hehe

A ta bezoporowość to masz na myśli jazdę wybiegiem czy tam z górki?
Bo pedałując to konstrukcja raczej oporowa. Masz wolnobieg na silniku?
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 758
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 20 Cze, 2017   

sirgregs napisał/a:

A ta bezoporowość to masz na myśli ....... Masz wolnobieg na silniku?

tak są dwa wolno begi, na pierwszym zamontowana jest piła względem blatu a drugi jest na blacie względem supportu, tak że jak silnik kręci całością to pedały stoją w miejscu a jak pedałuję to nie ciągnę piły/silnika tylko jadę jak na rowerze ale to bardzo rzadko :razz:

pisząc bez oporowość mam na myśli ze po prostym rower toczy sie po prostu jak rower nie czuć huba którego jedna czuć choćby nie wiem co, cześć trasy która dzienne pokonuję i kawałek prostej około 400m z lekkim spadkiem, zegarek przejeżdża po rozpędzeniu sam te 400m (bez podawania prądu) a hub ciągle musiał dostawać lekki prąd bo po 50 m po prostu już się nie toczył, no ale coś za coś albo bezproblemowy napęd albo sieczkarnia :cool:
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 758
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 13 Sie, 2017   

z uwagi że oś mojej starej przekładni odmówiła posłuszeństwa zrobiłem nowa gdyż tak długość na rynku nie jest dostępna, materiał który użyłem mógł by być twardszy ale niestety nie zdobyłem takiego a jechać kilkanaście km po odpowiedni nie chciało mi się,
zaletą tak długiej osi supportu jest możliwość założenia wlotu powietrza do chłodzenia silnika, pod spodem kilka zdjęć rozebranej przekładni




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group