ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
KONA DAWG MATIC - lekki full z mocnym silnikiem ;-)
Autor Wiadomość
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 30 Cze, 2017   KONA DAWG MATIC - lekki full z mocnym silnikiem ;-)

Witam

Zdecydowałem się na zakup roweru fulla. Chciałem uniknąć znów składania w nieskończoność komponentów Udało mi się kupić rower marki Kona Dawg Matic 20" @ 26 cali.

Rower jest lekki - jedynie 13.5 kg. W tym sezonie będę używał ebika merida , zaś przez jesień zimę złożę coś fajnego na bazie tej kony. Jestem zielony jeśli chodzi o obsługę dampera. Właściciel sugerował dopompowanie, więc wracałem na zablokowanym tylnym zawieszaniu by nic nie popsuć.

Opis konfiguracji:

Rama: Frame Tubing Material 7005 aluminum

Amortyzator: Rock Shox Reba SL

Rear Damper: Suntour SR Epicon

Hamulce: Hayes HFX-9 XC brakes, manetki Hayes HFX-9 XC

Manetki do przerzutek: Shimano Deore RapidFire

Przerzutka przednia Shimano Deore, top-pull

Przerzutka tylna Shimano Deore LX SGS

Crankset TruVativ Blaze, 22/32/44 teeth

Pedaly platformy Dartmoor

Suport: DT Swiss

Łańcuch Shimano CN-HG53

Korba: Deore XT

Kierownica Pilot SL Carbon

Piasta przednia: DT Swiss 1800

Rims DT Swiss

Opony 26 x 2.25" Schwalbe Rocket Ron
Ostatnio zmieniony przez Elektrotonus Nie 29 Paź, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bajoniks 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Cze 2017
Posty: 91
Skąd: Lubliniec
Wysłany: Pią 30 Cze, 2017   

Gratuluje zakupu, widziałem aukcję roweru na allegro.
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy