ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik identyfikacja
Autor Wiadomość
tomek701 
prezes


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 545
Skąd: Chełm
Wysłany: Wto 11 Lip, 2017   Silnik identyfikacja

Witam mam silnik przekładniowy na przód bezhallotronowy SY 362810124262 jak na fotkach ktoś zna ten silnik nap
ięcie zasilania moc itp w środku są trybiki na 30 zębów.
https://goo.gl/photos/8GtWtChFCxfSWMQu6
_________________
https://photos.app.goo.gl/pK7oCAa4oXAxfxds8
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Lip, 2017   

Prawdopodobnie 24-36V 250W.
Wymiarami nie grzeszy, więc raczej nie licz na zrobienie z tego rakiety ;)
Jeśli przedni, to na 95% 250W.
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 11 Lip, 2017   Re: Silnik identyfikacja

tomek701 napisał/a:
i..w środku są trybiki na 30 zębów.

30 ? Typowo jest 36.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Arturw55 
początkujący
Arturw55


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 20
Skąd: Belsk Duży
Wysłany: Czw 13 Lip, 2017   

Czy jesteś pewny, że ten silnik jest bez hallotronów? Rozbierałem kiedyś taki - wychodziło 6 przewodów 3 grubsze i 3 cienkie, a hale były na płytce blisko ośki.
 
 
tomek701 
prezes


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 545
Skąd: Chełm
Wysłany: Czw 13 Lip, 2017   

Tak jestem pewien rozbierałem z silnika wychodzą trzy przewody i trybiki mają 30 ząbków skoro standardowo jest 36 to znaczy że ma duże przełożenie że to szybki silnik ciekawe jakim stałym prądem można go obciążyć przy napięciu 36 volt.
_________________
https://photos.app.goo.gl/pK7oCAa4oXAxfxds8
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Lip, 2017   

Powinien wytrzymać te 10A jazdy ciągłej. Teoretycznie. Skoro nie wiadomo, co to jest, to na początku trzeba sprawdzać temperaturę silnika w czasie jazdy. Nie powinien parzyć w rękę. To będzie OK ;)
Po rozpędzeniu takie silniki pobierają w granicach 5-7A max.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group