ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kona Stinky, 20s9p Sanyo GA, Marzocchi, MXUS v3 turbo
Autor Wiadomość
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 23 Lip, 2017   Kona Stinky, 20s9p Sanyo GA, Marzocchi, MXUS v3 turbo



Witam wszystkich,
Chciałbym sprzedać rower na ramie Kona Stinky. Rower złożyłem na zlot rok temu, zrobił od tego momentu poniżej 5000km i nie było żadnej awarii. Raz tylko wymieniłem z tyłu dętkę po przebiciu gigantycznym gwoździem w lesie.
Opony są lekko zużyte ale jeszcze kolejne 5000km według mnie spokojnie zrobią.
Rower spędził 90% czasu na jeździe po mieście. 10% to lasy w pobliżu warszawy. Nigdy nie był w górach, ekstremalnych warunkach itp. Silnik nigdy nie przekroczył 140stopni(ograniczenie temperatury w sterowniku).

Rower mimo, że jeździł pod kontrolą sterownika Adaptto to sprzedaję go bez niego(podbiło by cenę dość mocno..).
Spokojnie można włożyć sterownik GT1500 lub sabvoton albo sterownik od bramala.
Jednak należy się liczyć z tym, że bateria nie ma wbudowanego bms'a gdyż korzystałem z bms'a adaptto. Wtyczki balansera są wyprowadzone więc kwestia polutowania kabelków prądowych.
Z obserwacji przez okres użytkowania to nawet nie wiem czy tej baterii jest potrzebne jakiekolwiek balansowanie bo zazwyczaj ładowałem od 40% do 80% i bateria rzadko była faktycznie balansowana a wszystkie cele są równe co do 0.01V. Jak już ładowałem do końca to do 4.1V aby przedłużyć życie baterii.

Możliwe osiągi:

Prędkość maksymalna bez flux,ovs(wyprzedzania kąta fazy) to ~70-75kmh na baterii 72v.
~1km/h na 1Volt

Prędkość max z fluxem to ~100kmh na tym silniku i baterii. W powietrzu koło na sterowniku adaptto miało 120km/h.
Moc max sprawdzona to 8kW a więc 10,7 konia mechanicznego :mrgreen:
Przyspieszenie było lekko lepsze jak katowana do odcinki nowa mazda 2 (do około 65km/h).
Zasięg to 100km przy jeździe 50-60km/h. 80km to absolutne minimum przy ostrej jeździe i dużym wietrze(opory przy 60-70kmh i wietrze są gigantyczne).
Zużycie na km wd. Adaptto oscylowało w 19-24Wh/km.

Pełna specyfikacja:

Rama: Kona Stinky (rocznik 2004) rozmiar L - dość uniwersalna bo i 170cm i 190cm wygodnie pojedzie. Wybrana specjalnie ze względu na duży trójkąt. Kupiona była w stanie jak nowa, żadnych wgniotek, pęknieć itp.
Hamulec przód: SLX BR M675, nowa tarcza zalozona ~1 tys km temu. Poprzednia wytrzymała 4 tys km.
Amortyzator przód: Marzocchi BOMBER 888 VF2 - miękka praca, bezawaryjny
Koło przód: Obręcz Mavic 325 DISC, Piasta Octane One, opona Kenda ShortTracker
Mostek: Nukeproof
Amortyzator tył: Fox Vanilla R
Kierownica: SPANK SPIKE 777 EVO
Siodełko: SPORTOURER ZOO FLOW
Korby: Shimano LX
Napinacz: XLC - chyba najlepszy napinacz singlespeed, nigdy nie spadł mi łancuch.
Zębatka: 12T wolnobieg - da się kręcić przy 40kmh
-----Części elektryczne-----

Koło tył - Silnik: Mxus v3 Turbo 4T, kable 4mm2, wieksze lozyska w porownaniu z wersją v2, dwa komplety halli, 2 x Torque arm(z maxev), idealnie trzymały silnik i nawet 8kW nie było w stanie stworzyć żadnych luzów, opona Maxxis Hookworm, obręcz 35mm, brak jednej szprychy - pękła 1tyś km temu
Bateria: 72v 30Ah - 20s9p z nowych 180 szt. ogniw Sanyo GA 3350mah
Manetka: na palec wskazujący z prawej lub kciuk z lewej ZDJĘCIE
Oświetlenie: Przód klon solarstorm x2, tył MEILAN x5(ponad 100zł) z bezprzewodowym pilotem na kierownicy!

Waga: około 37Kg

Skrzynka z poliwęglanu, boczki w tym momencie też ale dla kupującego w ramach testów drukarki 3d właśnie drukuję nową wersję boczków które powinny być ładniejsze i bardziej precyzyjne, obecne trochę są po przycierane miejscami. Kupujący dostanie obie wersje jak będzie chciał.

Cena: 8300zł
Cena nie obejmuje sterownika widocznego na zdjęciach. Do zaczęcia jazdy potrzebny jest tylko sterownik i ładowarka, wszystko inne jest w komplecie.

Odbiór osobisty w Warszawie, ewentualna wysyłka po uzgodnieniu.

Za tę kwotę otrzymasz porządny sprzęt który pojeździ jeszcze wiele lat. Rama roweru jest pancerna i gruba - to nie są nowe rowery gdzie liczą każdy gram kosztem wytrzymałości. To samo z amortyzatorem wyprodukowanym jeszcze we Włoszech(przed przeniesieniem fabryki Marzocchi do Azji..) który jest masywny i pracuje bez jakichkolwiek problemów, zero oznak ścierania lag jak to w innych nowych amortyzatorach po roku się dzieje. Damper który też jest bezobsługowy i bez zbędnych regulacji które mogły by się popsuć. Tylko proste ustawienie rebound. Rower bardzo dobrze się prowadzi nawet przy dużych prędkościach, spokojnie można jechać 70km/h bez trzymanki itp. Dobrze klei się podłoża więc jest bezpiecznie.

Jeżeli są jakieś pytania to piszcie na pw :wink:

    Dla zdecydowanego kupującego mogę dodać sterownik Sabvoton 72080 (72v 80A) za + 600zł !! Lub GT1500 45A w cenie 150zł. Do samodzielnego zamontowania i zaprogramowania.


Zdjęcia:





Cały wątek z budowy roweru jak ktoś chce poczytać https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=4665
 
 
leszcz 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 861
Skąd: Rumia
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017   

Dwa takie na 8kW?
http://maxev.pl/p91,zabez...nierdzewna.html

To by zburzyło mój świat w tym momencie...
_________________
Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG

Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017   

Dokładnie takie, ale kupowałem półtora roku temu.
Nie wiem jakie są teraz ale trzeba było lekko je zmodyfikować bo były lekko luźne. Jak się dobrze zamontuje to jak widać 8kW im nie straszne. Może to też zaleta samej ramy bo haki są potężne w tej Konie.
Dokładnie w silnik szło 350A prądu fazowego(tyle max w moim adaptto mogłem ustawić bez odblokowywania firmware).
Nie dało się na pełnym gazie wystartować bez podniesienia koła więc moment był spory :mrgreen:
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 28 Lip, 2017   

8000zł
Jak ktoś chce na części to rozważę propozycję :wink:
(Samego silnika nie sprzedam)
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 451
Skąd: Wawa
Wysłany: Pią 28 Lip, 2017   

Dobry sprzęt - jezdzilem i polecam
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
wookie 
brygadzista
wookie


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 247
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Sob 29 Lip, 2017   

Obejrzałbym go w poniedziałek lub jeszcze lepiej w niedzielę wieczorem, jest taka możliwość?
Przerzutki tylnej tam nie ma?
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 29 Lip, 2017   

Jest napinacz bo jest jedna zębatka 12T
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group