Elektryfikacja roweru |
Autor |
Wiadomość |
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017
|
|
|
GT1500 nie jest wektorowy, Barmala jest o ile dobrze pamiętam, ale gt1500 będzie trudniej popsuć oraz sprawi mniej problemów w razie awarii plus kosztuje połowe ceny |
|
|
|
|
Lisu
młodzik
Dołączył: 27 Lip 2017 Posty: 50 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017
|
|
|
To już sam nie wiem co brać Do gt1500 zamontuje ekran któy bedzie wszystko pokazywać? Bo z tego co widzę to do gt1500 można podpiąć tylko przycisk który ściąga ograniczenie |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017
|
|
|
Na start to weź gt1500, działa dobrze i jest mało awaryjny. Aby złożyć sterownik bramala to potrzebujesz troche pracy, coś lutować, składać i konfiguracja silnika. A ten gt1500 podłączasz i jedzie a jak ci sie znudzi to sprzedasz go na forum za 50zl mniej niż kupiłeś bo zawsze jest na niego popyt. Pierwszy sezon jeździłem na gt1500 i wcale nie wspominam go źle, ciągnie rower do przodu jak szalony
Ekranu nie podepniesz ale nie jest potrzebny, tylko voltomierz na kierownicę i wystarczy. Ograniczenia żadnego nie ma tam |
|
|
|
|
esati
stażysta
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 195 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017
|
|
|
atomek a jak wrażenia po przesiadce z gt1500 na barmala? plusy i minusy?
Do GT1500 podłączysz np. cycle analyst
http://www.ebike-solution...ect-plugin.html
Ale w ogóle do czego Ci ekran? Woltomierz na kierownicy też jest zbędny jak już znasz zasięgi roweru. To jest rower a nie statek kosmiczny |
|
|
|
|
Lisu
młodzik
Dołączył: 27 Lip 2017 Posty: 50 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017
|
|
|
Czyli rozumiem że nie będe mógł ustawić mocy wspomagania? czyli będę musiał używać manetki. Okej voltomierz na kierownice ale ile volt to bateria całkiem wyczerpana na pakiecie od R432? |
|
|
|
|
esati
stażysta
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 195 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017
|
|
|
1s to nominalnie 3,7V, naładowany ok 4,2V a rozładowany możesz przyjąć 3,4V (zostaje <10% energii), chociaż w nocie katalogowej ogniwa znajdziesz zwykle wartości pomiędzy 2,5 a 2,8V (przy pełnym rozładowaniu).
Także 20s to nominalnie 74V, naładowany 84V, rozładowany <68V. Z czego w branży zalecenia są (np. tesli) aby operować w zakresie 20-80% (10-90%) naładowania gdyż akumulatory li-ion nie lubią stanu pełnego naładowania i rozładowania. W przypadku naszych ograniczonych BMS'ów (balansowanie tylko przy pełnym naładowaniu) warto co kilka cykli ładować do pełna aby BMS wyrównał poszczególne cele - ale nie trzymać akumulatora też zbyt długo w takim stanie.
Na GT1500 nie ustawisz stopnia wspomagania (regulacja tylko z manetki), ale jak podłączysz cycleanalyst to możesz sobie zaprogramować ograniczenia (do CA podłączasz manetkę a wyjście z CA które symuluje manetkę podłączasz do sterownika) |
|
|
|
|
Lisu
młodzik
Dołączył: 27 Lip 2017 Posty: 50 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017
|
|
|
Widzę że na nexunie wszystko szybko się zmienia. Sterownik LH1500 nada się do tej baterii i tego silnika? |
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017
|
|
|
A r432 przypadkiem nie sprzedawał sterownika w zestawie?
Lh1500 to jest to samo tylko zmieniła sie nazwa firmy produkującej |
|
|
|
|
Lisu
młodzik
Dołączył: 27 Lip 2017 Posty: 50 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017
|
|
|
Z tego co widzę to samą baterie z bmsem, napisał tylko że pakiet współpracował z gt1500 |
|
|
|
|
Lisu
młodzik
Dołączył: 27 Lip 2017 Posty: 50 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017
|
|
|
zeskalowałem baterie razem z wielkoscią ramy i bateria na pewno wejdzie, muszę jeszcze sprawdzić czy razem z baterią zmieści się sterownik ale nie potrafię znaleźć wymiarów sterownika
|
|
|
|
|
atomek1000
szef
Pomógł: 48 razy Dołączył: 08 Lis 2014 Posty: 1902 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Lisu
młodzik
Dołączył: 27 Lip 2017 Posty: 50 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017
|
|
|
Sterownik jest naprawdę taki duży czy ja coś poknociłem? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017
|
|
|
Obróć go na szerokość |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
Lisu
młodzik
Dołączył: 27 Lip 2017 Posty: 50 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017
|
|
|
Czyli jest szerokości baterii? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017
|
|
|
Obracaj go tak długo aż się zmieści |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
|