ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Elektryfikacja roweru
Autor Wiadomość
R432 
brygadzista


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 223
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017   

GT1500 nie jest wektorowy, Barmala jest o ile dobrze pamiętam, ale gt1500 będzie trudniej popsuć oraz sprawi mniej problemów w razie awarii plus kosztuje połowe ceny
 
 
Lisu 
młodzik


Dołączył: 27 Lip 2017
Posty: 50
Skąd: Opole
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017   

To już sam nie wiem co brać :neutral: Do gt1500 zamontuje ekran któy bedzie wszystko pokazywać? Bo z tego co widzę to do gt1500 można podpiąć tylko przycisk który ściąga ograniczenie
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017   

Na start to weź gt1500, działa dobrze i jest mało awaryjny. Aby złożyć sterownik bramala to potrzebujesz troche pracy, coś lutować, składać i konfiguracja silnika. A ten gt1500 podłączasz i jedzie a jak ci sie znudzi to sprzedasz go na forum za 50zl mniej niż kupiłeś bo zawsze jest na niego popyt. Pierwszy sezon jeździłem na gt1500 i wcale nie wspominam go źle, ciągnie rower do przodu jak szalony :D

Ekranu nie podepniesz ale nie jest potrzebny, tylko voltomierz na kierownicę i wystarczy. Ograniczenia żadnego nie ma tam
 
 
esati 
stażysta


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 195
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017   

atomek a jak wrażenia po przesiadce z gt1500 na barmala? plusy i minusy?

Do GT1500 podłączysz np. cycle analyst
http://www.ebike-solution...ect-plugin.html

Ale w ogóle do czego Ci ekran? Woltomierz na kierownicy też jest zbędny jak już znasz zasięgi roweru. To jest rower a nie statek kosmiczny :-)
 
 
Lisu 
młodzik


Dołączył: 27 Lip 2017
Posty: 50
Skąd: Opole
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017   

Czyli rozumiem że nie będe mógł ustawić mocy wspomagania? czyli będę musiał używać manetki. Okej voltomierz na kierownice ale ile volt to bateria całkiem wyczerpana na pakiecie od R432?
 
 
esati 
stażysta


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 195
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017   

1s to nominalnie 3,7V, naładowany ok 4,2V a rozładowany możesz przyjąć 3,4V (zostaje <10% energii), chociaż w nocie katalogowej ogniwa znajdziesz zwykle wartości pomiędzy 2,5 a 2,8V (przy pełnym rozładowaniu).

Także 20s to nominalnie 74V, naładowany 84V, rozładowany <68V. Z czego w branży zalecenia są (np. tesli) aby operować w zakresie 20-80% (10-90%) naładowania gdyż akumulatory li-ion nie lubią stanu pełnego naładowania i rozładowania. W przypadku naszych ograniczonych BMS'ów (balansowanie tylko przy pełnym naładowaniu) warto co kilka cykli ładować do pełna aby BMS wyrównał poszczególne cele - ale nie trzymać akumulatora też zbyt długo w takim stanie.

Na GT1500 nie ustawisz stopnia wspomagania (regulacja tylko z manetki), ale jak podłączysz cycleanalyst to możesz sobie zaprogramować ograniczenia (do CA podłączasz manetkę a wyjście z CA które symuluje manetkę podłączasz do sterownika)
 
 
Lisu 
młodzik


Dołączył: 27 Lip 2017
Posty: 50
Skąd: Opole
Wysłany: Wto 08 Sie, 2017   

Widzę że na nexunie wszystko szybko się zmienia. Sterownik LH1500 nada się do tej baterii i tego silnika?
 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017   

A r432 przypadkiem nie sprzedawał sterownika w zestawie?

Lh1500 to jest to samo tylko zmieniła sie nazwa firmy produkującej
 
 
Lisu 
młodzik


Dołączył: 27 Lip 2017
Posty: 50
Skąd: Opole
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017   

Z tego co widzę to samą baterie z bmsem, napisał tylko że pakiet współpracował z gt1500
 
 
Lisu 
młodzik


Dołączył: 27 Lip 2017
Posty: 50
Skąd: Opole
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017   

zeskalowałem baterie razem z wielkoscią ramy i bateria na pewno wejdzie, muszę jeszcze sprawdzić czy razem z baterią zmieści się sterownik ale nie potrafię znaleźć wymiarów sterownika

 
 
atomek1000 
szef



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 1902
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017   

Są podane wymiary na nexunie http://nexun.pl/sklep/ste...60-72v-45a.html
 
 
Lisu 
młodzik


Dołączył: 27 Lip 2017
Posty: 50
Skąd: Opole
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017   

Sterownik jest naprawdę taki duży czy ja coś poknociłem?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017   

Obróć go na szerokość :P
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Lisu 
młodzik


Dołączył: 27 Lip 2017
Posty: 50
Skąd: Opole
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017   

Czyli jest szerokości baterii?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Śro 09 Sie, 2017   

Obracaj go tak długo aż się zmieści :P
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group