|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Przeróbka silnika BLCD bezczujnikowego na czujnikowy |
Autor |
Wiadomość |
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 20 Wrz, 2017
|
|
|
zeeltom napisał/a: | Ilość kombinacji może też zależeć od kąta 60 czy 120 stopni. W 120 stopniach, na dobrą sprawę może być 12 kombinacji. Przy 60 stopniach raczej 36 |
nonsens - tyle napisze |
|
|
|
|
zeeltom [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 21 Wrz, 2017
|
|
|
Nonsensem jest sama ilość kombinacji. Zgodnie z prawami matematyki kombinacji jest 36. A ile z nich będzie działało prawidłowo, to inna para kaloszy. |
|
|
|
|
djmarcin56
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2016 Posty: 522 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 19 Gru, 2017
|
|
|
Rozwiewam wszystkie wątpliwości teoretyków, wystarczy 12 kombinacji najpierw podłączamy dowolnie kolory i nie ruszając faz szukamy dobrej kombinacji na halach i mamy tam kolejnych 5 kombinacji i na którejś będzie kręcić do przodu to mamy koniec lub do tyłu jak u mnie było więc zamieniamy 2 fazy ze sobą i znowu sprawdzamy hale po kolei czyli maks 12 prób i będzie ok halle wklejone co 120 stopni , nie wiem jak by było przy wklejeniu ich co 60 stopni. |
_________________ Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji |
|
|
|
|
Witt
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2016 Posty: 60 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Czw 21 Gru, 2017
|
|
|
Czy możecie przypiąć ten artykuł?
Sam teraz przerabiam silnik z halami (6 Halli) na 3 halle. Silnik ION. Poprzedni silnik przerobiłem "jakimiś" kablami i odbiło się to na mnie zaraz po skręceniu pokrywy. Zaraz przy próbie złożenia całości zerwały się koszulki z oznaczonymi kolorami i musiałem przejść ćwiczenie jak wyżej. Teraz zamówiłem sobie linki "Y, B, G" a do hali dodatko Bl, Red.
Czy ma ktoś siłę wytłumaczyć w prosty sposób poco i dlaczego istnieją dwa różne systemy 60/120? i Jak to wpływa na silnik, czy któryś jest lepszy, a może jest jeszcze inny system rozstawiania hali? Czy zależy od ilości zębów, czy magnesów? albo od jednego i drugiego? |
_________________ http://blog.urremote.com/...ycle-fast.html.
Dla początkujących: http://www.electricbike.c...throttle-motor/ |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22 Gru, 2017
|
|
|
Na pewno wiele mogłby powiedziec Barmal.
Ja na swoj stan wiedzy powiem tyle ze nie ma przewagi miedzy tymi rozwiązaniami bo informuja one o polozeniu magnesów. Jedyna korzysc jaka widze to taka, że 120 stopni łatwiej wykonac w domu. |
|
|
|
|
Witt
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2016 Posty: 60 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Pią 22 Gru, 2017
|
|
|
Test Hallotronów
Barmal czy możemy liczyć na trochę wiedzy? Jak to jest z tym przesunięciem halotronów.
120 jchyba jest prosty do zrobienia, ale nie do końca rozumiem czemu jest mniej magnesów niż zębów? W starym toprunie jest 16 magnesów i chyba 48 zębów, w innym silniku mam 24 zęby i 22 magnesy. W toprunie halle wklejone są co ząb tak że pokrywają się pod całym magnesem. Środkowy jest odwrucony oznaczeniami do góry.
. |
_________________ http://blog.urremote.com/...ycle-fast.html.
Dla początkujących: http://www.electricbike.c...throttle-motor/ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|