ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróbka silnika BLCD bezczujnikowego na czujnikowy
Autor Wiadomość
Passat_EQ 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 580
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro 20 Wrz, 2017   

zeeltom napisał/a:
Ilość kombinacji może też zależeć od kąta 60 czy 120 stopni. W 120 stopniach, na dobrą sprawę może być 12 kombinacji. Przy 60 stopniach raczej 36 ;)


nonsens - tyle napisze ;)
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Wrz, 2017   

Nonsensem jest sama ilość kombinacji. Zgodnie z prawami matematyki kombinacji jest 36. A ile z nich będzie działało prawidłowo, to inna para kaloszy.
 
 
djmarcin56 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 522
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 19 Gru, 2017   

Rozwiewam wszystkie wątpliwości teoretyków, wystarczy 12 kombinacji najpierw podłączamy dowolnie kolory i nie ruszając faz szukamy dobrej kombinacji na halach i mamy tam kolejnych 5 kombinacji i na którejś będzie kręcić do przodu to mamy koniec lub do tyłu jak u mnie było więc zamieniamy 2 fazy ze sobą i znowu sprawdzamy hale po kolei czyli maks 12 prób i będzie ok :) halle wklejone co 120 stopni , nie wiem jak by było przy wklejeniu ich co 60 stopni.
_________________
Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji ;)
 
 
Witt 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 60
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Czw 21 Gru, 2017   

Czy możecie przypiąć ten artykuł?
Sam teraz przerabiam silnik z halami (6 Halli) na 3 halle. Silnik ION. Poprzedni silnik przerobiłem "jakimiś" kablami i odbiło się to na mnie zaraz po skręceniu pokrywy. Zaraz przy próbie złożenia całości zerwały się koszulki z oznaczonymi kolorami i musiałem przejść ćwiczenie jak wyżej. Teraz zamówiłem sobie linki "Y, B, G" a do hali dodatko Bl, Red.

Czy ma ktoś siłę wytłumaczyć w prosty sposób poco i dlaczego istnieją dwa różne systemy 60/120? i Jak to wpływa na silnik, czy któryś jest lepszy, a może jest jeszcze inny system rozstawiania hali? Czy zależy od ilości zębów, czy magnesów? albo od jednego i drugiego?
_________________
http://blog.urremote.com/...ycle-fast.html.

Dla początkujących: http://www.electricbike.c...throttle-motor/
 
 
Passat_EQ 
prezes


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 580
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 22 Gru, 2017   

Na pewno wiele mogłby powiedziec Barmal.
Ja na swoj stan wiedzy powiem tyle ze nie ma przewagi miedzy tymi rozwiązaniami bo informuja one o polozeniu magnesów. Jedyna korzysc jaka widze to taka, że 120 stopni łatwiej wykonac w domu.
 
 
Witt 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 60
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Pią 22 Gru, 2017   

Test Hallotronów
Barmal czy możemy liczyć na trochę wiedzy? Jak to jest z tym przesunięciem halotronów.
120 jchyba jest prosty do zrobienia, ale nie do końca rozumiem czemu jest mniej magnesów niż zębów? W starym toprunie jest 16 magnesów i chyba 48 zębów, w innym silniku mam 24 zęby i 22 magnesy. W toprunie halle wklejone są co ząb tak że pokrywają się pod całym magnesem. Środkowy jest odwrucony oznaczeniami do góry.
.
_________________
http://blog.urremote.com/...ycle-fast.html.

Dla początkujących: http://www.electricbike.c...throttle-motor/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group