ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
QS Motor
Autor Wiadomość
cola3d 
początkujący


Wiek: 40
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią 02 Lut, 2018   

No to są spore rozbieżności co do tego v-max-a. Ja naocznie sprawdzę na 26" 16s dopiero jak wszystko zmontuje czyli bliżej marca. Myślę że moment będzie zadowalający a to najważniejsze :)
 
 
henio 
brygadzista


Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 286
Skąd: Polska
Wysłany: Pią 02 Lut, 2018   

My tu niektórzy musimy złożyć zamówienie do końca lutego u Pana Pepiczka, nie możemy czekać do marca. Jak możesz, to złóż szybciej i zdawaj raport. A jaki masz dokładnie silnik?
 
 
cola3d 
początkujący


Wiek: 40
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: Sob 03 Lut, 2018   

Czekam na silnik o którym mowa w topiku czyli QS1000 35h 8,4kV. Niestety nie dam rady poskładać wszystko na gotowe jeszcze w luty. Zanim przyjdzie do mnie to jeszcze min. tydzień. Mam jeszcze drugi rowerek do złożenia, a wiemy ile to trwa aby skompletować idealnie wszystkie części tej ebikowej układanki :)
 
 
sietaz 
prezes


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 919
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018   

Wyniki testu na prędkość vmax

Aku 16s, koło 26, sterownik blokowy 30A

Dla osoby przeciętnej wagi i roweru 33kg
Tryb 100% - 50km/h
Tryb 120% - 56.5km/h

Dla osoby wagi ciężkiej
Tryb 100% - 49km/h
Tryb 120%- 49km/h (za mała moc sterownika aby włączyć ovs)
_________________
Jeżdżę na: Voyager I


Niech moc będzie z wami
 
 
henio 
brygadzista


Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 286
Skąd: Polska
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018   

sietaz napisał/a:
Wyniki testu na prędkość vmax

Aku 16s, koło 26, sterownik blokowy 30A

Dla osoby przeciętnej wagi i roweru 33kg
Tryb 100% - 50km/h
Tryb 120% - 56.5km/h

Dla osoby wagi ciężkiej
Tryb 100% - 49km/h
Tryb 120%- 49km/h (za mała moc sterownika aby włączyć ovs)


Czy to dotyczy QS 11x6 (8.4kV) wolę się zapytać dla pewności.
Bardzo Ci dziękujemy :)

----edit----
Już mam odpowiedź. TAK.
Ostatnio zmieniony przez henio Śro 07 Lut, 2018, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cola3d 
początkujący


Wiek: 40
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018   

Ok, tak myślałem że to będzie osiągało prędkości jak 9c 7x9 a nie 10x6. Dzięki.
 
 
Elektrotonus 
prezes
Łukasz R



Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 820
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018   

Czyli tak jakby mu bliżej do 7x9 ?
 
 
Mitar 
kierownik



Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2016
Posty: 376
Skąd: Gliwice
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018   

Mi się zdaje ,że jednak szybszy niż 7x9 ,
Ja na 20S (74V) na 7x9 miałem 55km/h (120%)
 
 
sietaz 
prezes


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 919
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018   

Jest trochę szybszy niż 7x9 9C, ale czuć że lepiej się zbiera

Jak ktoś nie chce lecieć w 20s to lepiej będzie kupić 5T aby osiągać dobre prędkości. W ogóle najlepszą opcją moim zdaniem będzie około 18s z silnikiem 5T w kole 24 cale plus sterownik 50A-60A

Ciezko mi stwierdzić nagrzewanie się silnika bo temperatury są ujemne. Jeżdżąc opór na tym sterowniku 30A wyładowując silnik nie miał temperatury obudowy większej jak 10 stopni. 9C na tym samym rowerze mógł już ogrzewać lekko ręce
_________________
Jeżdżę na: Voyager I


Niech moc będzie z wami
 
 
henio 
brygadzista


Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 286
Skąd: Polska
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018   

No ale ogólnie DOBRY silnik, lepszy niż Nine Continent RH2809 D (7x9) ?
Mam do wyboru albo ten, albo NC. Który byś wybrał na moim miejscu pod akumulator 60V? Ciekawe jak tam z żywotnością? Ale skoro się nie grzeje...
 
 
sietaz 
prezes


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 919
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018   

Pod 60V to ja bym żadnego nie wybrał bo 50km/h to dla mnie minimum. Nie mówię tu o lataniu z taką prędkością ścieżkami ale po trasie to się przydaje

Żywotność? 10 razy zmienisz rower zanim ten silnik straci jakiekolwiek swoje właściwości. Możesz go tylko spalić co najwyżej albo zniszczyć mechanicznie. Pierwsze 9C które były na tym forum jeżdżą do dziś. Na ES są notowane przebiegi po kilkaset tysięcy km
_________________
Jeżdżę na: Voyager I


Niech moc będzie z wami
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 08 Lut, 2018   

henio napisał/a:
Ciekawe jak tam z żywotnością?


Kolego co Ty z tą żywotnością :-) tam nie ma części mechanicznych (poza łożyskami które wszędzie są niemal identyczne), Silnik jest "elektromagnetyczny (w pewnym sensie)" i po obwodzie obraca się tak jak by w powietrzu mówiąc łopatologicznie. Nie ma co się zepsuć (jeśli sam go nie zepsujesz zalaniem, spaleniem itp). To nie są silniki przekładniowe z zębatkami w środku o których można patrzeć w kategorii żywotności.
 
 
Mitar 
kierownik



Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2016
Posty: 376
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw 08 Lut, 2018   

Henio jak masz możliwość to bierz tego QS 5T od Czecha , na barmalu i 16S będziesz miał rozsądną prędkość i przyzwoite przyspieszanie. Tak naprawdę przy 16S i 40A to nawet z 9C będziesz zadowolony bo nie będzie ci się przegrzewał.

Jak cię dopadnie watownica złośliwa to i tak będziesz potrzebował mocniejszego silnika, lepszego (X4 , Sabvoton itp) sterownika i pokusisz się już o większą baterię.

Na szczęście takie rzeczy jak sterowniki, silniki dość łatwo sprzedać nie tracąc na tym dużo.

Edit: poprawione ;)
Ostatnio zmieniony przez Mitar Czw 08 Lut, 2018, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
piwko7 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 107
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 08 Lut, 2018   

Mitar, "Bież" :shock: ??? - Bierz
_________________
Wykonam baterie Li-ion w dowolnej konfiguracji.
Szczegóły na PW.
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 08 Lut, 2018   

Dziwne bo powinien się lepiej kręcić ten silnik, może go prąd ogranicza za bardzo? Niby przy 30A i 16S Max moc w granicach 2kW. Widocznie MXUS i QS wróżą z fusów odnośnie wartości kV silnika:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group