ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tas
Sob 07 Gru, 2013
projekt pojazdu EV na 20 km zasięgu
Autor Wiadomość
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Śro 07 Lip, 2010   

zamykam temat silniki są ale wszystkie na łapach nie ma kołnierzowych, w przemyśle silniki DC to klocki - bez suwnicy ani rusz
 
 
Zbyszek Kopeć 
szef


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 3284
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

Nigdy nie montowałem w aucie silnika na łapach, czyli są różne.
_________________
EKOLOGICZNY BO ELEKTRYCZNY WIĘC ŚLICZNY CZYLI NOWOCZESNY !
http://www.samochodyelektryczne.pl
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 31 Lip, 2010   

mam kilka silników DC ale to klocki, tzn. ciężkie 11 kw nie mogłem podnieść dlatego daje sobie spokój z samochodami robie obecnie rower poziomy obudowany z silnikiem 250w według Holendrów powinien 60 km/h robić, dlatego sprawdzę ich
 
 
sobolu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 01 Sie, 2010   

Nie wróżę sukresu, ale kibicuje :) Nieomieszkaj wspomnieć o wynikach.
Przy tak małym silniku i 60km/h niezbędna będzie całkowita zabudowa roweru i oczywiście koła "szosówki" a w nich z 8 atm.
Ten silnik to naturalnie wplecione BLDC?
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 01 Sie, 2010   

1 etap prac zakończony

już w robocie powiedzieli że na komisariacie z tym potworem wyląduje, bo Policja nie uwierzy że to rower
 
 
arbaql 
młodzik



Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 01 Sie, 2010   

Jestem zwolennikiem jazdy z siedzeniem jak najbliżej ziemi :) Wydaje mi się, że taki rower powinien też spełniać taki warunek, ale rozumiem że są wtedy kłopoty z przeniesieniem napędu. Wychodzę z założenia że nisko położony środek ciężkości poprawia stabilność każdego pojazdu, szczególnie przy większej prędkości. Teoretycznie osiągnięcie 60km/h przy 250W wydaje mi się jak najbardziej możliwe. Trzymam kciuki. Z czego będzie obudowa?
 
 
tomasz_kombi 
prezes
amator



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 810
Skąd: Zagłębie
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010   

Myślę, że 60km/h da radę pod warunkiem nie stosowania rolki jako przeniesienia napędu lecz poprzez przekładnię (przerzutkę).
 
 
sobolu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Sie, 2010   

A ja jestem pewny, że przy tych oponach i przeniesieniu napędu poprzez łańcuch masz szanse na góra 40km/h

http://www.legslarry.beer...eedAndPower.htm
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Sie, 2010   

Ja też mogę się założyć, że nie da rady 60 km/h przy 250W i tym, co widać na zdjęciu ;)
Sugerowałbym minimum 500W lub więcej. Miejsca na baterie jest aż nadto :-D
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010   

obudowa poliwęglan komórkowy lub podobne tworzywo,
opony do wymiany na pewno na razie do testów na tych będzie,
z budową ze 2 mies. mi jeszcze zejdzie
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 09 Sie, 2010   

powoli do przodu



przykro mi ale jednak nie będzie w pełnej obudowie tzw. kondonie, nie mam możliwości technicznych ale przednia obudowa wydaje mi się, że wyjdzie
 
 
Mibars 
kierownik
Leń patentowany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 382
Skąd: Nadarzyn k. W-wy
Wysłany: Śro 11 Sie, 2010   

Jaki jamnik! :)

Nie wygląda jak taki typowy rower poziomy, ale za to zapowiada się znacznie stabilniej. Nie dasz jeszcze jednej poprzeczki od suportu do poprzeczki na siedzisko? Chociaż z drugiej strony tak jak jest daje świetne miejsce na akumulatory...

Poza przednią może uda ci się jeszcze tylną wymodelować? Wkomponować razem z siedziskiem w jedną całość.
_________________
No i jest :)
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Śro 11 Sie, 2010   

A jak będzie wyglądało kierowanie? Trochę daleko ten przedni widelec ;)
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010   

tak siedzisko mam zamiar obudować ale już po próbach drogowych

kierowanie na razie dłuuuga kierownica tzn. długi drążek, później może kolumna na kardanie
 
 
mmoto 
prezes
mmoto


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 801
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 21 Sie, 2010   

za długi wyszedł ale co mi tam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group