Giant Hybrid syncdrive jaki sterownik |
Autor |
Wiadomość |
dyzio071
początkujący

Dołączył: 26 Gru 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017 Giant Hybrid syncdrive jaki sterownik
|
|
|
Witam mam taki silnik srebrny kolo 29" nie posiada sterownika w srodku , zapodalem mu 36V 250W ladnie smiga , pytanie jaki maxymalny moge mu zapodac pozdrawiam
DSCF0099.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 1120 raz(y) 3,35 MB |
|
|
|
|
 |
Eryk1000
szef

Pomógł: 25 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Lis 2013 Posty: 1119 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017
|
|
|
Chwilowo 1500w pewnie wytrzyma. Jednak nie ma co szaleć. Ciągłej podejrzewam spokojnie 500W. |
_________________ Jeżdżę na :
E-Giant Terrago
Viking Power 6000W + |
|
|
|
 |
djmarcin56
prezes

Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2016 Posty: 522 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017
|
|
|
Silnik z tego co piszą ma 35-40nm, przy 1500w chwilowo możesz jeździć ale kontrolować silnik i uważaj na łożyska bo z czytałem, że wszystkie silniki z rynku wtórnego mają je do wymiany i w dodatku bardzo szybko padają te oryginalne. |
_________________ Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji |
|
|
|
 |
dyzio071
początkujący

Dołączył: 26 Gru 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017
|
|
|
dzieki wszystkim za odpowiedz
a taki sterowniczek gdzie moge nabyc w miare dobrej cenie ? |
|
|
|
 |
jasiek011
początkujący jasiek011

Wiek: 60 Dołączył: 20 Lis 2017 Posty: 12 Skąd: mielno
|
Wysłany: Czw 07 Gru, 2017
|
|
|
mam identyczne pytanie czyli jaki sterownik potestowac zeby nie spalic silnika. Czy 30A nie bedzie za duzo ? Nie ukrywam ze chcialbym wydusic z silnika troche mocy ale go nie uwalic |
|
|
|
 |
noisue
początkujący

Dołączył: 13 Lip 2016 Posty: 28 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 08 Gru, 2017
|
|
|
Ja śmigam na sterowniku 48V 17A. |
|
|
|
 |
jasiek011
początkujący jasiek011

Wiek: 60 Dołączył: 20 Lis 2017 Posty: 12 Skąd: mielno
|
Wysłany: Sob 09 Gru, 2017
|
|
|
17A to taki chyba bardzo bezpieczny prad. Glebor pisal ze ten silnik wytrzymuje podobnie do bionxa a do bionxow zapodaja 25-30A. Wlasnie po to pytam praktykow zeby nie przesadzic |
|
|
|
 |
pyszczak
początkujący

Dołączył: 10 Lis 2017 Posty: 8 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 15 Gru, 2017
|
|
|
22A na bateri 14S daje radę bez problemu i nie grzeje sie jakoś szczególnie. Fajny lekki silniczek. |
|
|
|
 |
tomek701
prezes

Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 545 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pią 15 Gru, 2017
|
|
|
Mam ten silniczek już dwa lata. Jeździłem na nim ciężkim trójkołowcem na baterii 10S na sterowniku 30 Amper w ogóle się nie grzał nawet w lecie,koło 26". Teraz przełożyłem go do zwykłego rowerka koło też 26" sterownik 17Amper 48V Silnik ma ogromny potencjał. Sterownik mniejszy bo poprzedni był halotronowy i spaliłem hallotrony i był bez pasa. Ten ma PAS i jest bez hallotronowy. |
|
|
|
 |
glebor
Zasłużony dla zlotu EV


Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1326 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 21 Sty, 2018
|
|
|
Giant syncrodrive, to dobre silniczki.
Ja stosowałem do niego sterowniki 17-22A na 48V i śmigało. Wysłałem pewnemu użytkownikowi ze sterownikiem 22A i zwrócił mi z urwanym kablem, pękło zabezpieczenie i się obrucił w ramie.
No i teraz nie wiem. Sam silnik może wytrzymać i 30A, ale trzeba by ogarnąć naprawdę solidne zabezpieczenie i zwiekszyć powierzchnię styku zabezpieczenia z osią. Ja kiedyś szlifowałem ośkę na M10x14 albo M10x16 już nie pamiętam i te porządne zabezpieczenia, co były w maxev.pl dawały pięknie radę - ew. torque lock można z opaską kupić, ale wersję minimum 5-6mm grubości, bo 3mm na pewno szlak trafi...
Sam silnik nie wiem, dla czego ale temepratury ma dużo lepsze niż bionx, pobiera mniej mocy i ma ciut niższe obroty. Jak dla mnie jest nawet lepszy, gdyby nie delikatna ośka z kiepskim gwintem i zabezpieczenie z 1 strony można by wepchnąć 30A 48V, takto polecam 22A max.
Co do łożysk, to 100% racja;
Kod: | wszystkie silniki z rynku wtórnego mają je do wymiany i w dodatku bardzo szybko padają te oryginalne. |
W giancie są 6003 2rs, polecam zakupić NSK, KOYO, FŁT, SKF wtedy łożyska przestaja padać z byle przyczyny, dobre uszczelnione zapewnią izolację wnętrza od wody, a im lepsze łożyska, tym dłużej min. uszczelnienie wytrzyma a więc i silnik. NSK polskie można dostać ok 8zł i naprawdę śmigają po 20-30 tys bezawaryjnie. Sama trudność, to rozebranie mocno zapieczonego silnika, można rozpierakiem hydraulicznym do ściskania tłoczków hamulcowych rozpierają za 2 uchwyty od szprych, grzejąc silnik opalarką, wtedy ładnie schodzą dekle, a na ośkę lekko nakręcać podczas procesu sciągacz 3 łapkowy, bo inaczej pękną otwory od szprych. |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
 |
jasiek011
początkujący jasiek011

Wiek: 60 Dołączył: 20 Lis 2017 Posty: 12 Skąd: mielno
|
Wysłany: Pon 22 Sty, 2018
|
|
|
https://www.fotosik.pl/zd...8G3IishTb5XBAL6
to jest zdjecie osi z Giant Aspiro. Musze zrobic zabezpieczenie na grubej czesci osi. Dziwne ze rower fabrycznie nie ma wlasciwie zadnego zabezpieczenia. Drugiej strony jeszcze nie rozbieralem dzis juz za pozno a rano w delegacje |
|
|
|
 |
glebor
Zasłużony dla zlotu EV


Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1326 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 22 Sty, 2018
|
|
|
Napisz mi PW, to podeślę fotkę jak mają takie zabezpieczenia wyglądać. Jakbym zapomniał, to mnie ciśnij, bo ostatnio sporo roboty |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
 |
jasiek011
początkujący jasiek011

Wiek: 60 Dołączył: 20 Lis 2017 Posty: 12 Skąd: mielno
|
Wysłany: Śro 07 Lut, 2018
|
|
|
W tym silniku w rowerze Giant aspiro da sie zrobic blokade osi od wewnetrznej strony pomiedzy silnikiem a widelkami. Rower ma hamulce hydrauliczne na obreczy i miejsce po tarczy jest wolne. Oska jest tam pogrubiona i ma srednice 17mm z podfrezowaniem na 13mm. Zrobilem taka blokade ale chwilowo mialem blache 6mm. Da sie wcisnac tam szerokosc blachy nawet 12mm i taka sobie zamowie z nierdzewki. Przy tej szerokosci trzeba zrobic podciecie na kabel ale i tak reszta materialu obejmuje gruba os a nie cienka M10. Caly czas mysle o sinusie 30A |
|
|
|
 |
SawArt
młodzik SawArt

Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Wrz 2015 Posty: 65 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 03 Maj, 2018
|
|
|
Ile par biegunów ma taki silnik?? |
|
|
|
 |
Umcyk
początkujący

Dołączył: 02 Lis 2020 Posty: 2 Skąd: Stargard
|
Wysłany: Czw 07 Sty, 2021
|
|
|
Odkopuje stary temat...
Wie ktoś jak wygląda blokada obrotu osi dla tego silnika??
mam taki motor i nie bardzo wiem jak to zablokowac w ramie... oś okrągła... |
|
|
|
 |
|