|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Bafang BBS02 / BBSHD - nastawy |
Autor |
Wiadomość |
darek.s
początkujący darek.s
Wiek: 57 Dołączył: 08 Wrz 2019 Posty: 33 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 04 Paź, 2019
|
|
|
Po pewnym czasie mam już całkowita jasność. Interfejs który nabyłem łączy się z programem/komputerem ale niestety z napędem już nie. Podobnie inny nabyty z oryginalną wtyczką na układzie Cha340 ( ale nie jest to oryginalny interfejs ). Miałem okazje sprawdzić obydwa na rowerze sąsiada z dorabianym napędem i komunikują się z Bafangiem. Sprzedawca interfejsu już wcześniej twierdził, że napędy w fabrycznych rowerach mają jakąś blokadę. I najwyraźniej to prawda. Dzisiaj byłem u użytkownika forum z napędem E-novation. Też miał problemy z jednym interfejsem ale inny zagadał. Niestety z moim już nie. Z ciekawości podłaczylismy jego wyświetlacz do mojego roweru. Działa ale nie pokazuje mocy. Czyli blokada dotyczy tylko programu bo licznik się komunikuje. I zapewne jest to do zhackowania trzeba by tylko zlogować pełne dane komunikacji licznik - napęd. I kto wie czy jak znajdę więcej czasu to się za to nie wezmę.
Inna sprawa dzisiaj zmieniłem opcje "SUP" w trybie serwisowym z 0 na 5 ( dostępne -15/+15) I rower zaczął płynniej jeździć. Więc skoro na moim sterowniku licznik nie pokazuje mocy to go sobie odpuszczę ( bo nie uśmiecha mi się wymiana sprawnego sterownika) Tym bardziej, że jak widać oryginalny sterowni w trybie serwisowym idzie lepiej dostroić. |
|
|
|
|
Cezar
początkujący
Wiek: 64 Dołączył: 28 Kwi 2020 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 28 Cze, 2020
|
|
|
Witajcie ,
Nie bardzo wiem co si.e dzieje - mam BBSHD 1000w z baterią 48V zmieniłem baterię na 52 i zero reakcji - wyświetlacz kolorowy C18 w ogóle się nie włącza - nie można też programować kontrolera. Wróciłem do 48V i wszystko gra. Co to może być - sprawdziłem polączenia i wtyki wszystko jest ok. Niestety mój BBShd 1000 w nie chce współpracować z baterią 52V - co to może być ? |
|
|
|
|
malin
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lip 2018 Posty: 36 Skąd: gdynia
|
Wysłany: Pon 29 Cze, 2020
|
|
|
dobrze byłoby sprawdzić na innym wyświetlaczu, z tego co pamiętam C18 ma jakieś problemy z bateriami 52V |
|
|
|
|
andypip
prezes
Pomógł: 50 razy Wiek: 63 Dołączył: 06 Kwi 2019 Posty: 641 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pon 29 Cze, 2020
|
|
|
Hejka.
"Przewoltowanie" mida bafanga to nie jest sprawa czysto mechaniczna czyli podmiana baterii. Sterownik jest ustawiony na "sztywno" i wyższe napięcie wyłącza go. Jest tu gdzieś na forum wpis, bardziej fachowy, na temat próby przewoltowania. Silnik nie stwarza problemów, ale sterownik należy "oszukać", co nie jest takie proste i stawia pytanie czy opłacalne. Trafiłem na ten post jak rozważałem podmianę baterii 36 na 48. Minimalne napięcie zasilania można programować, ale max jest niedostępne. Wyswietlacz pokazuje to co mu kontroler podeśle. Poszukaj tego postu, moze odezwie się też któryś z kolegów lepiej obeznanych w temacie.
PS. kolega Wibi eksperymentował z napieciem. |
_________________ Starość to stan umysłu |
|
|
|
|
Cezar
początkujący
Wiek: 64 Dołączył: 28 Kwi 2020 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 24 Lis, 2021
|
|
|
johnynl napisał/a: | Pytanie do osób które mają DPC14 i najlepiej BBSHD, co może blokować silnik bo znajomemu nie daje więcej niż 800W,przecież tam powinno powyżej 1000W do 1500W ,czy możliwe że to przez ten wyświetlacz który ma tylko 5 trybów wspomagania,czy on może jakoś blokować? |
Prawdopodobnie zablokował to maksymalną prędkością wpisaną do wyświetlacza tzn ma wpisaną prędkość maksymalną 25 lub 30 km/h |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|