ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Bafang przekładniowy przód 25.9v, na ile volt max można go?
Autor Wiadomość
Kajman 
prezes


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 719
Skąd: Bdg
Wysłany: Czw 28 Wrz, 2017   Bafang przekładniowy przód 25.9v, na ile volt max można go?

Witajcie,
Taki motorek (o ile wiem przekładniowy):


Jak sądzicie, ile zniesie volt/amper? Rower na szczęście dziecięcy 24", więc obciążenie max to pewnie rower+50kg. Ale kusi mnie żeby kolegi podrośniętą młodzież puścić np na 12S i zobaczyć co to potrafi ;) Tylko czy nie zabiję motoru?
 
 
hungalabunga 
młodzik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 68
Wysłany: Wto 03 Paź, 2017   

Ja jakiegoś takiego bafanga mam na 37V15Ah na przednim kole 26''. Udało się mi rozpędzić do 43kmh na płaskim, ale nie mam amortyzacji więc to było wyjątkowo bo inaczej strach... (normalnie tak 35km/h). Waga w sumie:20kg rower + 90kg kierowca.

Hula tak już chyba 5 rok, wcześniej na 3x12V żelach, jedyne co to musiałem wymienić kółko z trybami i kilkukrotnie kable bo je spawało ;)

Podpinałem go na 'sucho' na 4x12V i z kółkiem w powietrzu kręcił się gdzieś do 55kmh i odcinał (nie wiem czemu), natomiast czy to wytrzymaloby pod obciążeniem to już nie sprawdzałem, do codziennej jazdy wystarczy do 40kmh
 
 
Gregs 
młodzik


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 04 Paź, 2017   

Powinien wytrzymać 36V, tylko natężenie warto by ograniczyć do 15A, jak będzie się grzał nawet do 10-12A, bo jak dasz 36V i większe natężenie ze sterownika będzie duże prawdopodobieństwo, że przy obciążeniu usmażysz przekładnię i uzwojenie.
Warto obserwować temperaturę silnika. Jak będzie gorący na zewnątrz, to licz się z tym, że wewnątrz będzie baaardzo gorący. Silniki BLDC słabo odprowadzają ciepło, a przekładniowe szczególnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group