ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1500w 48v 20.3ah problem ze spadkiem napięcia
Autor Wiadomość
Lelek 
początkujący


Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 2
Skąd: Kraków
  Wysłany: Nie 31 Gru, 2017   1500w 48v 20.3ah problem ze spadkiem napięcia

Witam mam mały problem z moim rowerem elektrycznym jest to chiński zestaw 1500 w 48v bateria 52v 20.3 ah

Sytuacja wygląda tak po naładowaniu baterii pokazuje napięcie 58v podczas jazdy odkręcając manetkę napięcie spada do 48v i stopniowo zmniejsza sie aż do 40v co powoduje wyłączenie się wyswietlacza i co cielawe bez obciążenia napięcie oscyluje w granicy 52v. Jestem w stanie przejechać maxymalnie 5 km na manetce. Sprawdzałem cele każda ma po 3.6v

Help !
 
 
Bzyk 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2017
Posty: 110
Skąd: stąd
Wysłany: Nie 31 Gru, 2017   

Wyglada ze Twoja bateria ma sporą rezystancje wewnetrzną z stąd brak sztywności napięcia. Mozna by pomierzyć cele ale obciązyc baterie podczas pomiaru.
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 31 Gru, 2017   Re: 1500w 48v 20.3ah problem ze spadkiem napięcia

Lelek napisał/a:
. Sprawdzałem cele każda ma po 3.6v
!

Po naladowaniu czy pod obciążeniem ?
Wstaw zdjęcie baterii/pakietu.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
zeeltom
[Usunięty]

Wysłany: Nie 31 Gru, 2017   

Może któreś złącze między baterią, a sterownikiem jest zaśniedziałe, lub coś w tym stylu?
 
 
ravkill 
brygadzista
sir :)


Pomógł: 7 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 291
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie 31 Gru, 2017   

Zrob spór na aliexpresie, czy gdzie ten badziew kupiłes. Ewidentnie z baterią coś nie tak. Baterii wyjątkowo się w Chinach nie opłaca kupować.
 
 
djmarcin56 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 522
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 31 Gru, 2017   

Masz chyba tam jakieś bardzo kiepskie ogniwa które są małej pojemności i tak szybko mocno przysiadają, sprawdź baterie w własnym zakresie lub oddaj ten badziew jak możesz.
_________________
Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji ;)
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Nie 31 Gru, 2017   

Ciekawostką jest, na jakich ogniwach chinolki wykonali baterię. Może tu leży problem
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Przemek 
prezes


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 758
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 31 Gru, 2017   

przy takim sagu obstawiam ultrafire
:evil:
 
 
Lelek 
początkujący


Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 03 Sty, 2018   

Ok temat wygląda tak : rozebrałem baterie i sprawdziłem napięcie baterii pod obciążeniem i podczas odkręcenia manetki napięcie na wyświetlaczu spada ale na baterii nawet nie drgnie. Wszystkie kable sprawdzone. Czy istnieje ewentualność że sterownik który jest na 48 v dostaje za duze napięcie i przez to jakiś ogranicznik wyłącza cały zestaw ?? Jeszcze jedno zaraz po jeździe próbnej miałem problem z wyświetlaczem w którym wystrzelił tranzystor wymieniłem go i rower od tego czasu jeździ tak jak jeździ

IMG_20171221_235930.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 223 raz(y) 2,8 MB

IMG_20180103_234117.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 268 raz(y) 4,14 MB

IMG_20180103_225711_HDR.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 279 raz(y) 3,35 MB

IMG_20180103_225814.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 269 raz(y) 2,97 MB

 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3453
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018   

Widać pakiet 14S7P czyli nietypowo jak na 48 V bo powinno być 13S.
Napięcie BEZPOSREDNIO na zaciskach aku jest jak piszesz stałe ale minus przechodzi przez BMS i wchodzi do sterownika.
Czyli obciąz go ZA BMS-em.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group