ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Falcon na Mxus 5K-Turbo 5000W 55H (25x4)
Autor Wiadomość
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018   

Ja tu widze ciemnosc :razz:
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pią 05 Sty, 2018   

Saku napisał/a:
Ja tu widze ciemnosc :razz:

No to teraz jest. :razz:
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pią 05 Sty, 2018   

4000 roboczogodzin, 20 milionów dolarów, elementy sprowadzane na zamówienie ze stanów, zatrudnieni przy projekcie najlepsi inżynierowie i rzemieślnicy. Nareszcie jest!!!

Winda Falconowa. :cool:



Życie nigdy nie było tak proste. :wink:
Ostatnio zmieniony przez umbur Sob 06 Sty, 2018, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Mechano 
szef
młody elektronik


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1337
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią 05 Sty, 2018   

Panie kierowniku, nadal biało :P
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pią 05 Sty, 2018   

Mechano napisał/a:
Panie kierowniku, nadal biało :P

Teraz już musi być. :grin:
Gupi Gogel! :razz:
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pią 05 Sty, 2018   

Tak z innej beczki. Udało mi się zrobić dzisiaj w końcu hamowanie regeneracyjne na Sabvotonie.
Te nowe egzemplarze mają tak dziwnie, że dodatkowa manetka założona do hamowania działa płynnie, natomiast sygnał hamowania (fioletowy przewód) nie załącza hamowania regeneracyjnego.
Ze względu na to, że mam zrobione dodatkowo światła STOP, puściłem 3V z przetwornicy załączanej klamką na brązowy przewód sygnałowy od rzekomej manetki hamującej i działa znakomicie
(Zaprogramowane 30A, bo przy większym prądzie odłączało sterownik.)
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Pią 05 Sty, 2018   

dyrektorze dalej zakaz wjazdu :lol:
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Sob 06 Sty, 2018   

Saku napisał/a:
dyrektorze dalej zakaz wjazdu :lol:

Ostatni raz robie edyte. :grin:

Po dzisiejszych testach wróciłem do 80A na hamowanie regeneracyjne. Na stojaku odcina sterownik, ale pod obciążeniem jest OK.
 
 
ZatrybJam 
początkujący


Wiek: 55
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 33
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Sob 06 Sty, 2018   

Z zadrością widzę, że uruchomiłeś hamowanie silnikiem. Jaką masz drogę hamowania i z jakiej prędkości?
U mnie cienko to hamowanie wygląda pod obciążeniem, choć koło luzem stawało w miejscu.
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Sob 06 Sty, 2018   

ZatrybJam napisał/a:
Z zadrością widzę, że uruchomiłeś hamowanie silnikiem. Jaką masz drogę hamowania i z jakiej prędkości?
U mnie cienko to hamowanie wygląda pod obciążeniem, choć koło luzem stawało w miejscu.

Właśnie napisałem w Twoim wątku. :smile:
Nie mierzyłem drogi hamowania, prędkości też, bo nie podłączyłem jeszcze licznika. Jest na pewno różnica między hamowaniem z regeneracją, a bez. Jak podepnę kiedyślicznik, to zrobie jakieś pomiary.
 
 
ZatrybJam 
początkujący


Wiek: 55
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 33
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Sob 06 Sty, 2018   

Dzięki za info, po prostu nie wiem czego się spodziewać.
Na pewno każda ulga klockom się przyda. Choć w życiu to na ogół klocki przynoszą ulgę. :wink:
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Wto 09 Sty, 2018   

Ostatni (chyba) etap - stopka.

Temat okazał się prostszy niż zakładałem. Kupiłem gotową nóżkę do WSKi (tu podziękowania za pomoc i przetarcie szlaku dla Adama z PasterBajk).



LINK
Trzeba uważać, bo są podobno 2 wersje. W mojej mocowanie nóżki ma 6mm grubości. Adam mówił, że miał 3mm i musiał specjalnie wzmacniać.

Jedyna przeróbka polegała na zrobieniu okrągłym pilnikiem "fasolki", żeby nóżka nie obracała się na ośce i wycięcia rowka kątówką na kabel wychodzący z silnika. Całość trwała jakieś 30minut.





Dzięki temu, że ma 6mm zastąpiła dystans o tej samej grubości, który miałem, żeby koło było w osi i kabel miał dość miejsca.



Zamontowana stopka.



Reszta w ALBUMIE.
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Wto 09 Sty, 2018   

A smigales na QS273 mozesz cos powiedziec jak te silniki maja sie do siebie?
 
 
ZatrybJam 
początkujący


Wiek: 55
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 33
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Wto 09 Sty, 2018   

Stawianie takiego potwora, nie jest trywialne.
Przydatna rzecz na twarde podłoże.
Stabilnie stoi?
umbur napisał/a:

Dzięki temu, że ma 6mm zastąpiła dystans o tej samej grubości, który miałem, żeby koło było w osi i kabel miał dość miejsca.

Jestem ciekaw ile dystansu musiałeś wypełnić z prawej strony? (10mm?)
Lewa strona osi Mxusa 5K ma wypust 4mm.
Ja u siebie dałem po obu stronach kopie uchwytu osi wahacza o grubości 10mm, więc w lewym dystansie musiałem wyfrezować 4mm pod ten wypust.

Mało miejsca na kabel silnika, ale dociskam podobnie - jedną z opasek mam metalową (cybant na peszlu).
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Wto 09 Sty, 2018   

Saku napisał/a:
A smigales na QS273 mozesz cos powiedziec jak te silniki maja sie do siebie?

Miałem porównianie. QS273 ma ciut większy moment, choć nie jest to jakaś znacząca różnica, bo i tak trzeba się dobrze trzymać kierownicy. :smile:
Bardziej mnie interesuje to, że Mxus 5K jest większy i powinien mniej się grzać, ale to dopiero będzie można sprawdzić jak śniegi zejdą w górach i trochę cieplej będzie. Podjazd na Szyndzielnię najbardziej dawał popalić silnikom, więc będzie najlepsze porównanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group