|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Mxus XF40-(30H i 35H) |
Autor |
Wiadomość |
piwko7
stażysta
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 16 Gru 2016 Posty: 107 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 19 Paź, 2017
|
|
|
Jeżeli się nie mylę XF40C - to wersja na kasetę. Bez C to wolnobieg |
_________________ Wykonam baterie Li-ion w dowolnej konfiguracji.
Szczegóły na PW. |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 19 Paź, 2017
|
|
|
Też mi się tak zdaje
Fotki środka
|
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1333 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 21 Paź, 2017
|
|
|
Jeżeli chodzi i MXUS XF40 - 30H to ja miałem takie w ofercie i jeszcze mam.
Silniki były plecione na pewno 1304 i odpowiadały 9C 9x7 dokładnie ciut wolniejsze niż 10x6
Uzwojenie 1205 to były dość wolne silniki, nie pamiętam, bo miałem jeden, ale ok ~ 0,6km/h/V na 48V dobrze ciągnęły między 25-30km/h idealne do cieżkich sprzętów o dużym apetycie na moment rozruchowy.
30H to wersja seryjna 1000W, miały te same bebechy, co chińskie tysiącwatowe zestawy napędowe, różnica była w grubości przewodów, w chińczykach były kabelki 1,2mm w mxusach zawsze był 1,5mm2.
Silniki 30H są na typowy rozstaw 135mm i pomieszczą wolnobieg 6-7rz max. Mxusy 30H chyba znajdują się w zestawie ebajker S2000. Niedrogie i fajne silniki dla średnio wymagających kolarzy |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
Kravcov
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 37 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 22 Paź, 2017
|
|
|
Glebor, Mxus to też chińczyk. Zestaw S-2000 jest bardzo fajny, bo na kasetę. Szkoda, że nie mają zestawów A i B. Przydałby się mocniejszy sterownik, bo silnik ma potencjał.
Z tym ~ 0,6km/h/V na 48V to sprawdzone dane? Tutaj podają 1:1
https://www.e-biker.pl/mxus-v3-30h,3,1072,1004
"Uzwojenie / Prędkość: 6T (około 1 km/h prędkości max na każdy 1V napięcia baterii)". |
|
|
|
|
djmarcin56
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2016 Posty: 522 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 22 Paź, 2017
|
|
|
Zauważ, że przy Mxus V3 Turbo 3000 45H piszą 4T i też 1:1 więc wogóle info mają nie spójne. |
_________________ Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1333 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 22 Paź, 2017
|
|
|
Jestem pewien, że MXUS 1205 osiąga taką prędkość, bo sprawdzałem na 48V leciał 35 bez obciążenia, więc jak się go dociąży zapewne 30 nie przekroczy, ale moc miał nieziemską No chyba, że dystrybutor zamienił dekle w co szczerze wątpię... oznaczenie to XF40-30H 1205
Poza tym xf45 ma inne oznaczenia, bo jest 16X4 i 21X3, a w wersji słabszej 30H jest 13x4 i 12x5
Wziął to klient do ciągnięcia kawomatu, zawsze się lekko obawiam konstrukcji 250kg+ bo zawsze jest loteria jak to będzie działać, aczkolwiek wiem, że klinet jest zadowolony, bo zaproponowałem specjalne warunki z możliwością zmodyfikowania akumulatora i wymiany silnika na mocniejszy, ale nie chciał.
W razie gdyby ktoś chciał to mogę popytać, bo widzę, że continenty 7x9 zniknęły z oferty, a mxusy są tylko --x4 i 21x3 w ofertach polskich sklepów. |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 22 Paź, 2017
|
|
|
Glebor - przecież napis na deklu nie oznacza nawinięcia. Ja mam 1608 napisane a jest to nawiniecie 10x6 |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22 Paź, 2017
|
|
|
o predkosci obrotowej decyduje tez ilosc magnesow i zebow. |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1333 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 22 Paź, 2017
|
|
|
sietaz napisał/a: | Glebor - przecież napis na deklu nie oznacza nawinięcia. Ja mam 1608 napisane a jest to nawiniecie 10x6 |
a ja byłem pewien, że na mxusie masz 8 cyfrowy kod. XF40 - 30H 1205 1639 kolorem czerwony jest oznaczona liczba uzwojeń na obrót i oplotów, czyżbym się mylił? |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 22 Paź, 2017
|
|
|
Mxus 30H ma tyle samo magnesów co 9C przy tej samej szerokości , taką samą średnicę więc przy tych samych nawinieciach musi osiągać te same prędkości. Chyba, że czegoś nie wiem ale wątpię |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
Kravcov
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 37 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 23 Paź, 2017
|
|
|
Tak sobie myślę i do zwykłego roweru 30H będzie odpowiedni. 35H jest większy, cięższy (gabarytowo 45H), a bebechy mniejsze niż w 45H. Który byście brali pod moc do 3500W? |
|
|
|
|
glebor
Zasłużony dla zlotu EV
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 1333 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 23 Paź, 2017
|
|
|
30H raczej nie na moc 3500W
Tutaj nie chodzi już o możliwości, tylko w każdym silniku jest granica, przy której sprawność spada, a moc idzie w ciepło.
30H jak puścisz w niego 45A na 48V załóżmy wymaga zabezpieczenia termicznego, a tam gdzie potrzeba ciągłej mocy na dłuższe podjazdy i tak trzeba odpuścić.
45H to 2x większa moc i nie męczy się przy 3KW, ale za to rozstaw bo 45H to K3 turbo jak rozumiem i ma centymetr większy rozstaw.
Wszystko zależy od wymagań, wag kierowcy, odpowiednio dobranej ramy, hamulców, możliwości montażu szerokości opon, bo rozpędzoną masę trzeba jeszcze zatrzymać
Ja dla mnie pod 3500W wpakowałbym coś mocniejszego niż 30H, albo zszedł ze sterownikiem do 30A / 60V lub GT1500 na 48V i fajnie sie będzie już odpychać... |
_________________ Posiadam nowe zestawy napędowe 250-1700w 36-48v akumulatory w bidonie sanyo ga 48v 17.5Ah
Robię aku na zamówienie w prostopadłościanie i trójkącie
Pełna oferta:
epojazdy.blogspot.com
TEL: 796782663
Przy odbiorze osobistym - 10% |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 23 Paź, 2017
|
|
|
Mxus 35H się zupełnie nie opłaca, za to qs 35H już tak - upewnię się jak do mnie dotrze
Mxusa 45H to już spokojnie można ganiać od 45A bez ryzyka przegrzania |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
xyz2a
stażysta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2017 Posty: 177 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 23 Paź, 2017
|
|
|
sietaz napisał/a: | Mxus 35H się zupełnie nie opłaca, za to qs 35H już tak - upewnię się jak do mnie dotrze
|
możesz rozwinąć... |
|
|
|
|
Bajoniks
młodzik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Cze 2017 Posty: 91 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Pon 23 Paź, 2017
|
|
|
Jak będzie dostępny w dobrej cenie w europie to pewnie będzie się opłacać ten QS, obecnie śćiąganie go wychodzi drożej od Mxusa 3k drogą lotniczą. |
Ostatnio zmieniony przez Bajoniks Wto 24 Paź, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|