ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wykonujemy rowery elektryczne na ramie Falcon v2- PasterBajk
Autor Wiadomość
Domcio 
początkujący


Dołączył: 19 Paź 2017
Posty: 12
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią 24 Lis, 2017   

pastek5 napisał/a:
Udało się skończyć potwora :) Z każdej prędkości wyrywa na koło więc trzeba uważać .
Był to pierwszy i ostatni egzemplarz tego typu - przy tej mocy silnika to już nie jest rower w żadnym znaczeniu tego słowa.

200A z baterii oraz 400 A w Fazy na Sabvotonie nie robi wrażenia, lecz na użytkowniku ogromne, przy dodawaniu gazu czuć i słychać jak bieżnik opony ściera się na asfalcie. Odradzam wszystkim użytkownikom tego typu konstrukcji - po prostu nie da się na tym jeździć. Przy tej mocy konstrukcja powinna być raz cięższa aby było bezpiecznie przy odchylaniu manetki gazu.

Obrazek
Obrazek


Czyli max QS 205 lub 5K, to lepiej dołożyć tą różnicę w cenie silnika do baterii lub czegoś innego.
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017   

Jak z grzaniem przy tym prądzie?
Co to za przyciski pod wyswietlaczem?
 
 
ap0f1s 
prezes


Pomógł: 15 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 757
Skąd: Kęty
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017   

Pewnie przycisku do bms. Bardziej mnie ciekawi jak sprawdza się taki bms z wyświetlaczem jako watomierz i czy warto inwestować w tego bms.
_________________
Kilka moich konstrukcji:Gordon 6kW (Adaptto)
Hatak 6kW (Sabvoton)
Kross level a6 3kw
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017   

Same problemy są z tymi BMSami, niestabilna praca, krzaki na ekranie, losowe odłączanie zasilania, odłączanie ładowarki, całe menu po chińsku itp itd
A co do konstrukcji to też jechałem i odradzam rozwiązania tego typu. Moim zdaniem nie nadaje się to do codziennego użytkowania z powodu wagi i charakterystyki jazdy.
Ja bym się z na nim zaraz zabił :D
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
markkar 
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 213
Skąd: Białystok
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017   

tas napisał/a:
Same problemy są z tymi BMSami, niestabilna praca, krzaki na ekranie, losowe odłączanie zasilania, odłączanie ładowarki, całe menu po chińsku itp itd

Dotyczy to wszystkich szt. czy tylko poniekórych?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017   

Ogólnie tego modelu, ciągle mi ktoś pisze że ma problemy, że przestało działać, że nie wyświetla, że odłącza zasilanie, że ładowarka nie ładuje, mimo, że wczoraj wszystko działało ok
Najgorzej, że one potrafią mieć taką awarie, że nie odcina przy rozładowaniu. Już nie wspominając, że jak się po chińsku poprzestawia opcje to można coś zepsuć.
Ludkowie je biorą aby mieć podgląd cel, z tym, że się człowiek jara tym 3 dni, a potem i tak olewa i raz na miesiąc patrzy :P To już lepiej jest mieć BMSa z BT i od czasu do czasu na telefonie podgląd sobie zrobić.
Ale do zazwyczaj mniej doświadczeni użytkownicy biorą bo jeszcze nie są świadomi, że mniej kabli = lepsza maszyna. Ja jestem przeciwny wszelakim przebajerowanym rozwiązaniom, później zamiast się cieszyć z jazdy zawsze jest rozkmina czy się uda wrócić z wycieczki :D
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
MateuszSz 
początkujący
E team Beskid Śląski



Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 46
Skąd: Skoczów
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017   

Niech na temat bms z lcd wypowie się Cyklonebike jakie miał doświadczenia .
Na pewno trzeba dobrze zabezpieczyć ramę przed wodą żeby ten bms nie poczuł jej ani trochę bo tego zapewne nie lubi i stąd te awarie opisane przez tasa .
Sam składam falcona z tym bms więc mnie nie strasz :mrgreen:

Gratuluję Pastek projektu .
Ten qs 273 pięknie wygląda zapleciony w tej feldze :!: :cool:
_________________
First Romet 3kw done
Current now Falcon v2 12kw Done
Light Mountain Tank for wife in preparation :D
 
 
Cezar38 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 193
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017   

Pytaj się kogoś, kto tym nie handluje, jaki jest sens pytać sprzedawce czy jego towar jest dobry? :lol:
_________________
Bike MK2 6500W
 
 
pawextelinfo 
stażysta


Wiek: 42
Dołączył: 13 Maj 2016
Posty: 183
Skąd: Węgierska Górka
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017   

A ja tam jestem zadowolony z mocy :twisted:
Nie robi na mnie większego wrażenia do 50km/h moja wcześniejsza maszyna podobnie się zbiera. A do 50 do 100 to czysta poezja :mrgreen:
Co do BMS fakt sa problemy ale wierze, że to tylko problemy wieku dziecięcego i da sie je rozwiązać odpowiednimi nastawami :grin:
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017   

Kolejny projekt w trakcie prac, tym razem coś sprawdzonego, pewnego, bez udziwnień.
Bateria - 20s 16p 54 ah sanyo ga
Sterownik - przerobiony Sabvoton 72080 80A oraz 250 w fazy
Silnik Mxus 5K


_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
Ostatnio zmieniony przez tas Sob 25 Lis, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Przemek393 
młodzik


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: Małopolskie
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017   

Hej co to za opony przód tył i rozmiary ?
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Nie 26 Lis, 2017   

Z bmsami czasami bywaja problemy
Glownie zwiazane z wilgocia wewnatrz ramy lub nieodpowiednim zaprogramowaniem funkcji
Wszystkie moje konstrukcje posiadaja ten bms I ogolnie nie sprawiaja wiekszego problemu
A ppsiadane funkcje I mozliwosc zdlanego programowania daja im sppra przewage
Bms w wersji 4.3 4.4 4.6 4.8 (dostepne na aliexpress) moga sprawiac problemy natomiast od wersji 4.9.1 duza ich czesc zostala rozwiazana przez producenta
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
Bartosh 
stażysta


Dołączył: 02 Maj 2017
Posty: 109
Skąd: Cintra
Wysłany: Pon 27 Lis, 2017   

Osobiście BMSa programowalnego (wersja od Arka, nie z Ali) mogę tylko polecić. Nie używam w ogóle wyświetlacza, nie podłączałem. Wykorzystuję za to interfejs BT. Zalety tego sprzętu miałem okazję sprawdzić w czarnej d. Jak złapie LVC, to po połączeniu widzisz dokładnie, co się dzieje. Jeździłem sobie na defaultach jakiś czas (dość wysokich, koło 3V bodaj). Jak Cię greentime odetnie, to pchasz do domu do gniazda (albo robisz trick z mostkowaniem przez rezystor - też przerabiałem, z tym że nie zadziałało 8/). Tutaj wchodzisz w apkę, zmieniasz limity na niższe i przynajmniej prowadzisz bajka na manetce albo wolno wyjeżdżasz z czarnej d. To jedna sprawa. Druga zaleta, to wspomniany podgląd sekcji aku. Na początku się przydaje, ale po jednym dobrym balansowaniu się o tym zapomina. I tutaj pojawia się też inna zaleta, możliwość ustawienia obciążenia balansowania w aplikacji i progów przy jakich ma się to załączać. Dobre, bo bywa gorąco! BMS ma też dodatkowe czujniki temperatury - dwa wbudowane i bodaj 4 zewnętrzne, które umieściłem w różnych miejscach aku. Sprawdziłem doświadczalnie, że przy 17p i vtc4 nie ma po co tam w zasadzie zaglądać (-; Aby być obiektywnym, miałem z nim w przeszłości problem (pokazywał złe napięcia na 2 sekcjach), ale odesłałem do Arka i dostałem całkiem nowy, i sprawny do tej pory, egzemplarz. Zawsze też mogłem liczyć na wsparcie ze strony Arka. Minus za chiński soft, ale tylko częściowo - duża część jest po angielsku. Co mogę jeszcze napisać... dużo poważniejszą awarię tradycyjnego greentimowego BMSa także zaliczyłem. Nie zadziałał czujnik temperatury i popłynął. Rezultat był dużo gorszy niż nagły LVC przy wspomnianej wyżej awarii. Ale spokojnie, nie było tragedii, BMS wyparował i dalsze straty ograniczyły się do przewodów wiązki balansera, na szczęście. Jakkolwiek dym wydobywający się z puszki może lekko zaniepokoić (-;
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Wto 28 Lis, 2017   

Przemek393 napisał/a:
Hej co to za opony przód tył i rozmiary ?


przód - chaoyang 2,7- 26' rowerowa

tył - maxxis 42 M 70/100- 19' moto
_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Czw 30 Lis, 2017   

Powyższa Truskawka gotowa :)


_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group