ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sterownik GT 1500W, 48-84V, 45A vs sinusoidalny
Autor Wiadomość
Torque 
początkujący


Dołączył: 18 Paź 2017
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: Nie 12 Lis, 2017   Sterownik GT 1500W, 48-84V, 45A vs sinusoidalny

Witam wszystkich,

w sklepie Nexun zamówiłem wszystkie części do swojego pierwszego ebike (oprócz baterii, bmsa i ładowarki). W związku z tym, że nie mam żadnego doświadczenia z rowerami elektrycznymi bardzo proszę o pomoc.

Zamówiłem silnik 10x6 kaseta oraz sterownik GT1500.
Zastanawiam się nad zamontowaniem jakiegoś sterownika sinusoidalnego zamiast GT1500.
Jak gdzieś czytam jakieś materiały na temat sterowników to wszędzie piszą, że sterownik sinusoidalny ma same plusy w porównaniu do wektorowego.

W moim przypadku przekonuje mnie cichsza praca silnika.

Jestem przed zleceniem wykonania baterii więc wydaje mi się, że jest to ostatnia chwila na jakiekolwiek zmiany.
Planuje wykonać rower wg poradnika http://ebike.nexun.pl/budujemy-elektryka-od-0/
Interesuje mnie prędkość ok. 60 km/h i zasięg ok. 100 km (oczywiście im więcej, tym lepiej).
Według moich wstępnych obliczeń wyliczyłem, że w trójkącie ramy zmieści się 158 ogniw.

Możecie mi polecić jakiś sterownik sinusoidalny? Może być na aliexpress bo do wiosny jaszcze trochę czasu zostało.

Dodatkowo proszę o informację, jaką baterię powinienem zastosować (16s czy mocniejszą)?

Rower oczywiście ma służyć do dobrej zabawy i głównie do zap**** po lasach Oliwskich w Gdańsku. Mam 30 lat i 75kg.
 
 
umbur 
prezes


Pomógł: 25 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 581
Skąd: Bielsko-Biała