Full Haibike Scream RX |
Autor |
Wiadomość |
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Wto 12 Gru, 2017 Full Haibike Scream RX
|
|
|
Chwalę się rozpoczęciem budowy elektryka na bazie roweru Haibike Scream RX z pełną amortyzacją.
Akumulator 16S3P na Turnigy
Sterownik GT1500
Silnik NineContinent RH2806
Rower oryginalnie wygląda tak:
Rower czeka niecierpliwie na elektryfikację:
Sterownik przemalowany na czarny mat:
Koło po wymianie przewodów na grubsze:
Skrzynka na elektrykę laminowana, przed oklejeniem folią:
|
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Wto 12 Gru, 2017
|
|
|
Wszystko fajnie idze, ale ta skrzynka nie wyszla za ciezka? |
|
|
|
|
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Śro 13 Gru, 2017
|
|
|
Za ciężka w jakim sensie? Nie ważyłem, nie mam też porównania do pudeł zrobionych przez innych ludzi.. |
|
|
|
|
MateuszSz
początkujący E team Beskid Śląski
Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Lip 2017 Posty: 46 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Śro 13 Gru, 2017
|
|
|
Masz już Turnigy kupione ?
Nie myślałeś o baterii lion z ogniw 18650 jak 98% konstrukcji ?
Ale projekt bardzo fajny ,sterownik gt 1500 to najlepszy stawiacz na jedno koło |
_________________ First Romet 3kw done
Current now Falcon v2 12kw Done
Light Mountain Tank for wife in preparation |
|
|
|
|
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Śro 13 Gru, 2017
|
|
|
Turnigy już mam po poprzednim rowerze. Ten nowy projekt to właściwie przekładka do nowej ramy. Obecnie, wybrałbym ogniwa, aby lepiej zagospodarować miejsce w ramie. Pakiety Turnigy są trudne do umieszczenia, zwłaszcza w ramie z amortyzacją. |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Śro 13 Gru, 2017
|
|
|
Zawsze mozesz je rozpakowac jak to hardcasy....
Ja tak robilem mam prosty sposob jak cos |
|
|
|
|
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Czw 14 Gru, 2017
|
|
|
Jak to zrobiłeś? Czy to bezpieczne? |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Pią 15 Gru, 2017
|
|
|
A bo ja wiem czy bezpieczne
Mialem to rozcinac i od tego zaczalem, ale szybko mi sie odechcialo wiec po chwili myslenia i obracania tego plastikowego badziewia stwierdzilem ze najlatwiej bedzie wpakowac dziada w imadlo ALE tylko TYLKO!!! Na samym koncu tylko na naroznikach imadla i delikatnie skrecilem imadlo i pyklo jak jajeczko Pozniej odwrocilem pakiet i tak samo.
Jutro ci fote zapodam |
|
|
|
|
Saku
dyrektor
Wiek: 35 Dołączył: 29 Paź 2013 Posty: 400 Skąd: SWDN
|
Wysłany: Sob 16 Gru, 2017
|
|
|
galeria allegro
Tylko jako pierwsze to dluzsze boki z lewej i prawej strony
A pozniej krotsze tez z lewej i prawej
(Zrobilem tak sporo pakietow i nic nie uszkodzilem) |
|
|
|
|
Passat_EQ
prezes
Pomógł: 15 razy Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 580 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 16 Gru, 2017
|
|
|
Tak samo otwieram zasilacze do laptopow gdy ukreci sie kabel wyjsciowy.
Czasem od niechcenia wale uchwytem srubokreta ale badziewie lutuja juz cyna bez olowiu i raz cewke obruszalem. Nie dzialal i chwile musialem poszukac usterki. |
|
|
|
|
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Wto 19 Gru, 2017
|
|
|
Postępy...
|
|
|
|
|
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017
|
|
|
Koledzy, mam problem z moją baterią... Jak już wspomniałem, bateria i inne elementy zostały przeniesione z mojego poprzedniego roweru. Po umieszczeniu w obecnym rowerze, pomierzyłem napięcia na aku i między złączami balansującymi i wyszły mi głupoty...
Napięcie akumulatora: ok. 70-71V (powinno być max 67,2)
Napięcie na celach: 4,4 do 4,5 V
Co robić- wyjmować baterię i szukać zwarć, czy może BMS wariuje? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017
|
|
|
Oj coś się tam źle dzieje.
W pierwszej kolejności sprawdź innym miernikiem
Akumulator zdradza objawy przeładowania, tak nie powinno być. Zmierz napięcie wyjściowe ładowarki.
Sprawdź jak jest podłączona ładowarka, tj czy prawidłowo przez BMSa |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
niegodny
stażysta
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Maj 2017 Posty: 166 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017
|
|
|
Dokładnie tak jak Tas pisze, zacznij od miernika.Raz rozebraliśmy aku na części a powodem błędu pomiaru była padnięta bateria w mierniku. |
|
|
|
|
klawisz
początkujący
Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 33 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017
|
|
|
Dziękuję, koledzy, za odpowiedzi.
Wymieniłem baterię w mierniku i wyniki wyglądają już lepiej:
Napięcie akumulatora 67,5 V
Napięcie na celach 4.1 do 4.25 (zaraz po odłączeniu ładowarki)
Napięcie ładowarki (mierzone bez obciążenia): 68 V
Czy to wygląda w porządku? |
|
|
|
|
|