ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przekładniówka 500W - MXUS, MAC, BAFANG?
Autor Wiadomość
esati 
stażysta


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 195
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 15 Gru, 2017   Przekładniówka 500W - MXUS, MAC, BAFANG?

Poszukuje silnika przekładniowego do kolejnego projektu. Nie mam jeszcze doświadczenia z silnikami przekładniowymi, a założenia mam mniej więcej takie:
- silnik do 4-4,5kg do wspołpracy ze sterownikiem sinus (cichsza praca, nawet kosztem vmax) o jak najmniejszych wymiarach i baterią 13s
- 500W nominalnie, instalacja 48V (13s) i sterownik sinus na 17-20A (800-1000W chwilowo)
- wbudowane halle
- duże przełożenie/duży moment (>= 5:1), prędkość maksymalna 35-40km/h dla kół 26"
- mocowanie kasety 9R + mocowanie tarczy na 6 śrub
- niska waga

Przeglądając różne oferty mam dwa typy, MXUS MX01C lub BAFANG SWX02C. Słyszałem też wiele dobrego o silnikach MAC, ale nie mogę znaleźć żadnych konkretnych ofert.

Pytanie jest właściwie jedno - co bardziej doświadczeni koledzy mogliby mi polecić za silnik i w jakiej konfiguracji uzwojeń do w/w założeń.
Początkowo myślałem o większej mocy (prąd 25-30A), ale raczej żaden silnik przekładniowy mi tego nie wytrzyma w dłuższej perspektywie, a też chciałbym mieć mały gabarytowo sterownik.
 
 
esati 
stażysta


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 195
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 16 Gru, 2017   

UWAGA: Nie wiem dlaczego admin przeniósł mój temat z działu silników do działu handel, ale jest to pytanie o konkretne modele silnika nie konkretną ofertę sprzedaży silnika.
 
 
ravkill 
brygadzista
sir :)


Pomógł: 7 razy