ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
sterownik 350W 36-48V 17A
Autor Wiadomość
NaczelnyFilozof 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 47
Skąd: Jeleśnia
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017   sterownik 350W 36-48V 17A

Mam taki sterownik. Nówka sztuka kupiony na forum ale coś mi to podłączenie nie idzie.

Mam rozpiskę kabli z chin. Silnik 250W baz czujników.
Bateria ma 45V.

Podłączyłem część rzeczy na stole. Tyle że w obwód "+" na wyjściu bateri dałem bezpiecznik. No i na końcu jak wpinam bezpiecznik to iskrzy czyli zwarcie. Stacyjka jest odłączona wszytsko wyłączone a iskrzy-zwarcie

Podpiąłem tylko:
Silnik trzy kable od fazy.
Masa "-" bateri
Plus "+" do złącza bezpiecznika przed baterią
Trzy kable od manetki gazu czerwony zielony czarny

Mam dwa kable od stacyjki. Czyli jeden do czerwonego cienkiego przy kostce zasilania a drugi do "+" baterii?

Czemu to robi zwarcie? Uwalony sterownik?






HTB11ukXSFXXXXbrXVXXq6xXFXXXW.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 477 raz(y) 170,02 KB

HTB1MKAfSFXXXXXjXVXXq6xXFXXXK.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 337 raz(y) 181,35 KB

_________________
Naczelny Filozof
 
 
szczepan-k 
młodzik


Wiek: 46
Dołączył: 06 Sie 2017
Posty: 63
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017   

Przy podłączaniu może iskrzyć to nieznaczny ze jest zwarcie.
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017   

Przy podłączaniu akumulatora do sterownika przez krótką chwilę płynie spory prąd ładowania kondensatorów które są bezpośrednio na wejściu zasilania. Stąd małe "łup". Nic groźnego. Tak mają wszystkie sterowniki.
Po tej krótkiej chwili płyną już tylko miliampery jeżeli sterownik jest w stanie gotowości.
Stacyjka ma połączyć gruby czerwony "+" z cienkim czerwonym w złączu zasilającym. U Ciebie opisane "battery & ignition"
 
 
NaczelnyFilozof 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 47
Skąd: Jeleśnia
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017   

Dzieki :roll:

Macie racje iskrzy tylko przy podpinaniu a bezpiecznika nie przepala.
Po podłączeniu nic się nie kręciło ale są te kabelki od samouczenia. Pobzyczało i działa. Silnik się kręci.

To jeszcze klamka hamulca? Mam w niej dwa przewody. Co to jest low brake i high brake. Do którego podpiąć?
_________________
Naczelny Filozof
 
 
szczepan-k 
młodzik


Wiek: 46
Dołączył: 06 Sie 2017
Posty: 63
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017   

low brake po złączeniu tych dwóch przewodów rozłączy napęd silnika, sprawdź na przewodach klamek hamulcowych czy jest przejście jak wciśniesz klamkę a jak puścisz nie powinno być przejścia.
 
 
NaczelnyFilozof 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 47
Skąd: Jeleśnia
Wysłany: Pon 25 Gru, 2017   

Dokładnie tak jest
_________________
Naczelny Filozof
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group