ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Rower elektryczny raty 0% sklep E-biker.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Sur Ron Firefly- chiński dirt ebike o mocy 6Kw od 2000 USD
Autor Wiadomość
tumich 
brygadzista



Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 270
Skąd: małopolska
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   Sur Ron Firefly- chiński dirt ebike o mocy 6Kw od 2000 USD

Kilka miesięcy temu jedna chińska firma wypuściła fajny dirt ebike o ciekawym dizajnie z silnikiem 6Kw i momentem do 200Nm.

Są 2 warianty, wersja na 48V z baterią 25Ah (140 ogniw Panasonika) oraz na 60V (176 ogniw) z baterią 32Ah Do wyboru jest jeden z dwóch typów przedniego amortyzatora RST.
RST Killach za tą cenę to raczej świetny wybór. Na pewno dużo lepszy od DNM.
Łączna waga <50kg.

Wersja na 60V kosztuje 350 USD więcej. Jest jeszcze opcja zakupu z szybką ładowarką 10A opcjonalnie.

Cena podstawowa (48V) to 2000 USD (dotyczyła produkcji pod koniec zeszłego roku, teraz być może jest już wyższa).

Złożyłem na niego zamówienie z kikoma znajomymi drogą morską zamiast lotniczej zw na tańszy koszt wysyłki (150 USD zamiast 750USD). Jeszcze nie dotarł. Mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu będzie. Także wyjdzie cenowo ok. 7300zł + podatki

Fajna alternatywa do innych "rowerowo-motocyklowych" konstrukcji za dużo mniejsze pieniądze i świeższa optycznie konstrukcja. Z tego co widać na filmach na yt to ciągnie jak wariat :D

Czy ktoś jeszcze z forum zamawiał?

Strona producenta: http://www.sur-ron.com/?_l=en

Jeździ tak:
https://youtu.be/wHPeg5rKXUI

Wygląda tak:

 
 
Rugorlos27 
stażysta


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Lip 2016
Posty: 156
Skąd: Sandomierz(okolice)
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   

Współczynnik wygląd/cena, jak dla mnie kozak. Mi się podoba dużo bardziej od falcona. Można to zarejestrować? Bo pedałów to on niema.
PS. Obejrzałem filmik. Szatan :twisted:
 
 
tumich 
brygadzista



Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 270
Skąd: małopolska
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   

Opcjonalnie można dołożyć pedały, ale będą raczej służyć wyłącznie do ozdoby prawnej.
Odnośnie rejestracji to piszą na zagranicznych forach, że będzie opcja kupna za dodatkową opłatą wersji z możliwością rejestracji. Chociaż osobiście sam nie wiem czy to jest realne.
 
 
ravkill 
brygadzista
sir :)


Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 281
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   

Te z homologacją mają być u Vectora jako opcja... Więc nie daleko, ale do użerania się z Ragulskim... Co do reszty - głośne bydlę...
 
 
leszcz 
prezes


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 800
Skąd: Rumia
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   

czad tylko, że eMOTORbike...
_________________
Rób to co kochasz!
 
 
Cezar38 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 193
Skąd: Tarnów
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   

Akurat pracuję w szeroko rozumianej spedycji morskiej.

Jesteście świadomi, że na 5 dni przed wejściem do portu od firmy spedycyjnej dostaniecie:

1. Czy te pojazdy posiadają oznaczenia zgodności?
2. proszę o przesłanie certyfikatu deklaracji zgodności
3. proszę o przesłanie pozwolenia wojewody/burmistrza dotyczącego zezwolenia na wprowadzanie do obrotu akumulatorów

Szczególnie, że jak mówisz, płynie wam kilka sztuk.

Fracht morski to nie jest kurier, gdzie odprawa jest na zasadach uproszczonych bez dokumentów na same oświadczenia.
_________________
Bike MK2 6500W
 
 
ravkill 
brygadzista
sir :)


Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 281
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   

Ale to nie idzie do PL zapewne, i będzie tego cały statek. Wpadnie do Hamburgu albo Rotterdamu, Przejdzie, bez obaw. Commercial sample, do badań technicznych :) . Deklarację Ce producent wystawi w 5 minut. Oni tak mają, w końcu to oznacza u nich China Export... To chinska masówa, a nie kontener podlegający pod ITAR... A pojazdów bez CE i homologacji masz całe kontenery nawet na allegro..
 
 
tumich 
brygadzista



Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 270
Skąd: małopolska
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   

leszcz napisał/a:
czad tylko, że eMOTORbike...

Wiadomo, każdy ebike powyżej 30kg nie wygląda już jak zwykły ebike i można doszukiwać się znamion nieprzestrzegania ograniczenia prędkości do ustawowych 25km/h :P
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 30
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   

Wypas na maxa :shock:
Nie wziales czasem jednej sztuki na zapas? :lol:
Gdyby komus z twoich znajomych jednak nie odpowiadal to zapukaj do mnie :wink:
 
 
ravkill 
brygadzista
sir :)


Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 281
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   

tumich napisał/a:

Wiadomo, każdy ebike powyżej 30kg nie wygląda już jak zwykły ebike i można doszukiwać się znamion nieprzestrzegania ograniczenia prędkości do ustawowych 25km/h :P

Panie Władzo, bez przesady, co prawda rowerek waży 45 kg, ale 35 kg to ważą akumulatory ołowiowe... :) . Nie ma szans, aby to jeździło szybciej niż 25 km/h.... a moc jest mała, 250W, za to moment obrotowy jest spory...
 
 
sirgregs 
prezes


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 932
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 24 Sty, 2018   

Zapowiada się bardzo dobrze.
Tumich, jak tylko sprzęcik dotrze to koniecznie napisz o wrażeniach.
Jak dla mnie wersja z homologacją i jednocześnie możliwością rejestracji nawet jako motocykl bardzo interesująca.
Wygląd, pozycja kierowcy, zastosowane komponenty no i cena jak najbardziej pozytywne.
 
 
cola3d 
początkujący


Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw 25 Sty, 2018   

Piękny sprzęt. Obserwuję go od dłuższego czasu. Chłopaki z Hyena ostro testują je w Australii. Jako mid potrafi podjechać pod konkretne stromizny gdzie hub wymięka. Z minusów głównie wymieniana jest hałaśliwość i wymiary robione bardziej pod azjatycki typ budowy. Koniecznie zdaj relację jak sprzęt obejździsz :)
 
 
Stanek271 
stażysta


Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 165
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: Pią 26 Sty, 2018   

Jak juz dotrze do Ciebie czekamy na opinie i wrażenia z pierwszej ręki.
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1114
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pią 02 Mar, 2018   

Chińczyk potrafi - dołożenie pedałów https://youtu.be/FVl66T8No_M , szkoda tylko tego dużego blatu z tyłu.
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
dynamik 
brygadzista
dynamik


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 291
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią 02 Mar, 2018   

Wcześniej czy póżniej tak się skończy cała ta elektryfikacja tzn jakaś firma zaimportuje kilka kontenerów i zaleje rynek. Zawsze masowa produkcja w chinach jest tańsza niż garażowe dłubanie, a w Polsce nie zapowiada się by ktoś osiągnął efekt skali. Na razie Chińczycy tak jak reszta świata są na etapie budowania fabryk baterii. Kto choć trochę śledzi jak Chińczycy zmonopolizowali rynek PV zrozumie co się stanie z EV. Za rok , góra dwa rynek pojazdów elektycznych zacznie przyrastać wykładniczo.
_________________
tym piękniejszą otrzymasz odpowiedź, im mądrzejsze zadasz pytanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group