|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Trek DS2 2018 + Rapid S2000 |
Autor |
Wiadomość |
rokipat
początkujący
Dołączył: 24 Wrz 2017 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 23 Lut, 2018 Trek DS2 2018 + Rapid S2000
|
|
|
Witam, mam nadzieje ze to odpowiedni dzial. Zabralem sie do mojej pierwszej przerobki. Jako ze jestem swiezak, a subskrybuje klawitera, dowiedzialem sie o firmie e-biker. Tam tez zamowilem swoj pierwszy zestaw. Wiem, wiem, wy tutaj o nich nie macie dobrego zdania . Teraz powoli widze ze przeplacilem :/. No coz , na szczescie wszystko jezdzi, zobaczymy jak dlugo.
Jako ze mieszkam w niemczech, nie chcialem miec wszystkiego w ramie, policja tutaj jest bardziej ciekawska niz w polsce co do takich przerobek. Sterownik poszedl w mala torebke Abusa w rame a sama bateria wyladowala w tylnej sakwie.
Co byscie ulepszyli w tej konstrukcji by posluzyla na dluzej? Rower sluzyc ma mi na dojazdy do pracy (38 km one way), w 99% drogi asfaltowe, chociaz musze powiedziec ze wcale nie mniej dziurawe niz te w polsce.
Blokade osi silnika bede zakladal jak tylko dowiem sie od was jaka tam jest dokladnie nakretka, wiem ze chyba M12 ale co dalej?
Za rady, opier..ol i krytyke z gory dziekuje
P.S. Wiem ze konto mam tu juz pare miesiecy ale zakladalem je tutaj z mysla o elektrycznej hulajnodze wiec nie wglebialem sie w temat rowerow za bardzo.
IMG_20180223_162319.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 562 raz(y) 3,7 MB |
|
|
|
|
|
WojtekErnest
szef
Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 3453 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 24 Lut, 2018
|
|
|
Twoj prosty kamuflaż powinien być skuteczny
Wiadomo, że policja juz wychwytuje te pojazdy które juz nie wyglądają jak rower i to zjawisko będzie coraz powszechniejsze.
Ale czy w praktyce, w Niemczech dopuszczają pojazd o tej mocy, konstrukcji do ruchu, jako tzw ssybkie e-bike, oczywiscie z tablicą i po uzyskaniu homologacji/przeglądzie technicznym ?
Czy tylko fabryczne, wybrane modele mają takie prawo ? |
_________________ Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555 |
|
|
|
|
rokipat
początkujący
Dołączył: 24 Wrz 2017 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 24 Lut, 2018
|
|
|
Homologacji definitywnie brak, niemiecki TUV nie dopuszcza samorobek by zerejestrowac takie cos na tablice. Z tego co czytalem na niemieckim forum to jeszcze sie nie zdazylo by osobie prywatnej taka operacja sie udala.
MA kos Jakes rady jak uspranic ta konstrukcje? Jaka nakretka wchodzi na os silnika? |
|
|
|
|
pawel_niki
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2018 Posty: 24 Skąd: BB
|
Wysłany: Sob 24 Lut, 2018
|
|
|
i jak Ci się na takim zestawie jeździ? Ciągle zastanawiam się nad podobnym rozłożeniem baterii i silnika, ale boje się że za dużo ciężaru będzie z tyłu.
Na oś powinna wchodzić M12 lub M14 zmierz po prostu jej grubość (od gwintu do gwintu) |
|
|
|
|
rokipat
początkujący
Dołączył: 24 Wrz 2017 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 24 Lut, 2018
|
|
|
Sama jazda jest rewolucyjna, oczywiscie rozlozenie masy czuc, jedak uwazam ze jedynie podczas wyciagania roweru z piwnicy. Podczas samej jazdy wszystko jest ok. ZAstanawiam sie czy nie podlozyc czegos pod baterie bo podczas jazdy slychac ze bateria na dziurach sobie podskakuje. Nie wiem czy to zdrowe na dluzszy czas dla baterii? |
|
|
|
|
pawel_niki
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2018 Posty: 24 Skąd: BB
|
Wysłany: Sob 24 Lut, 2018
|
|
|
No raczej drgania jej życia nie przedłużą |
|
|
|
|
Mariusz_p
kierownik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Sie 2017 Posty: 319 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Sob 24 Lut, 2018
|
|
|
muszę powiedzieć, że prawie nie widać napędu :) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|