ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Obręcz Classic Cycle + Mxus 3k Turbo, jakie szprychy?
Autor Wiadomość
TomBe 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 42
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Sob 17 Lut, 2018   Obręcz Classic Cycle + Mxus 3k Turbo, jakie szprychy?

Cześć wszystkim.

Orientuje się ktoś, czy do obręczy z linku poniżej:

OBRĘCZ

w zestawieniu z silnikiem Mxus 3k Turbo,

będą odpowiednie szprychy o grubości 2,2mm lub 2,5mm i czy obejdzie się bez rozwiercania otworów?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 17 Lut, 2018   

Wydaje mi się, że 141mm, musisz rozwiercić trochę.
Pod nyple daj stalowe podkładki to nie zniszczysz obręczy na 1 krawężniku.
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
TomBe 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 42
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Sob 17 Lut, 2018   

tas napisał/a:
Wydaje mi się, że 141mm, musisz rozwiercić trochę.
Pod nyple daj stalowe podkładki to nie zniszczysz obręczy na 1 krawężniku.


Rozwiercić trzeba ze względu na kąt ułożenia szprych, zgadza się?
Ewentualnie są też szersze obręcze z bardziej oddalonymi otworami:
OBRĘCZ 2
Z taką obręczą dałoby się uniknąć ingerencji wiertarki?
Jeśli tak to czy do obręczy rowerowych, podkładki pod nyple są obowiązkowe czy tylko w wypadku rozwiercania?
 
 
tas 
szef
tas


Pomógł: 154 razy
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 6169
Skąd: Beskidy
Wysłany: Sob 17 Lut, 2018   

Rozwierca się pod 4.8mm nyple pod kątem prostym, żadnego rozwiercania pod kątem. Co to znowu za wymysły :)
Zawsze w każdym zapłocie rozwierca się pod kątem prostym, nyple mają być prosto, a szprycha ma się zaginać. Tyle :)
Podkładki daje się aby wzmocnić mocowanie nypla i aby podczas użytkowania ten nie wyrwał się z obręczy. To są mało wytrzymałe, mało komorowe obręcze, bez tego nie wytrzymują silnika. Z podkładkami jest radykalna zmiana i spokojnie możesz na nich hopać po 5m i nic nie wyrwie.
Im bliżej są otwory ba szprychy tym lepiej.
Ten srebrnej nie zapleciesz, przecież ma otwory szerzej niż silnik ma kołnierze :)
_________________
Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group