ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Bateria 16s10p czy 20s8p
Autor Wiadomość
Tomasz 
początkujący


Dołączył: 15 Mar 2018
Posty: 7
Skąd: Góra
Wysłany: Czw 15 Mar, 2018   Bateria 16s10p czy 20s8p

Witam wszystkich
Mam pytanie chcę przerobić swoją baterię 13s5p na 16s10p lub 20s8p na ogniwach sony vtc5
Proszę o doradzenie na co się zdecydować?
Silnik mxus3k turbo sterownik GT1500

Pozdrawiam
Tomasz
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 15 Mar, 2018   

A jakie rezultaty chcesz osiągnąć poprzez przeróbkę na czym ci zależy?
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Tomasz 
początkujący


Dołączył: 15 Mar 2018
Posty: 7
Skąd: Góra
Wysłany: Czw 15 Mar, 2018   

Ogólnie chciałbym zwiększyć prędkości i zasięg .
 
 
Eryk1000 
szef


Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2013
Posty: 1119
Skąd: Wadowice
Wysłany: Czw 15 Mar, 2018   

Jeżeli mocno na plus prędkość to zdecydowanie 20s ;)
_________________
Jeżdżę na :

E-Giant Terrago

Viking Power 6000W +
 
 
Tomasz 
początkujący


Dołączył: 15 Mar 2018
Posty: 7
Skąd: Góra
Wysłany: Czw 15 Mar, 2018   

Dziękuję za odpowiedzi
I jeszcze mam pytanko na temat sterownika
Jak jest różnica miedzy sterownikem od e baiker c3000 a tym
GT 1500 przy instalacji 48V

A czy zwykła rama rowerowa to wytrzyma pakiet 20s
 
 
ravkill 
brygadzista
sir :)


Pomógł: 7 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 291
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Czw 15 Mar, 2018   

Co tam rama, sterownik ebikera nie wytrzyma 20S, więc się nie musisz nad nim zastanawiac - 20s = 72V nominalnie. Zwykła rama rowerowa ma sporawe problemu z wytrzymaniem Mxusa 3K turbo i wymaga rozwarcia widełek...
 
 
Tomasz 
początkujący


Dołączył: 15 Mar 2018
Posty: 7
Skąd: Góra
Wysłany: Czw 15 Mar, 2018   

Pod kątem napiecia to wiem , dlatego zaznaczyłem instalacjia 48V
 
 
jszk 
stażysta
jszk


Pomógł: 4 razy
Wiek: 53
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 128
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 16 Mar, 2018   

Tomasz napisał/a:
Ogólnie chciałbym zwiększyć prędkości i zasięg .


Jak chcesz zwiększyć zasięg to 16S10P
Jak chcesz zwiększyć prędkość to 20S8P
Jak chcesz jedno i drugie to 20S10P
_________________
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=4852
 
 
furifurius 
stażysta


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 138
Skąd: Ustka/Leixlip(IRL)
Wysłany: Nie 25 Mar, 2018   

Tomasz napisał/a:
Dziękuję za odpowiedzi
I jeszcze mam pytanko na temat sterownika
Jak jest różnica miedzy sterownikem od e baiker c3000 a tym
GT 1500 przy instalacji 48V

A czy zwykła rama rowerowa to wytrzyma pakiet 20s


Nie wytrzyma, zwlaszcza z regenem. Porzadne torqe army obowiazkowe (wtedy wytrzyma).
Z ciekawosci - co cie sklonilo do takiej konfiguracji? Mxus3k, masz go juz wstawionego wiec wiesz ile to grzebania i modyfikacji, zeby to zmiescic w standardowej ramie, no i cena... A do tego GT1500, czemu skoro zdecydowales sie na super mocny silnik, nie kupiles tez jakiegos sabvotona, ktory bardziej pasuje do tego silnika?
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 26 Mar, 2018   

Szybki Mxus z 20S, jest niezbyt bezpiecznym rozwiazaniem przy zwykłej ramie. Jazda stricte szosowa przy 16S i 10x6 Mxus spojnie się sprawdza u mnie z solidnymi torque armami. GT1500 fajnie sobie daje radę z tym silnikiem. Przy 16S masz jakieś 2700W Max mocy co sprawia że ciezko zagrzac silnik nawet pod duże góry. Sterownik z ebikera to sinus i działa ciszej lecz będzie trochę wolniejszy niż GT. GT niema sterowania a s3000 można zmieniać stopnie wspomagania itp
 
 
Tomasz 
początkujący


Dołączył: 15 Mar 2018
Posty: 7
Skąd: Góra
Wysłany: Czw 29 Mar, 2018   

Witam
Czyli jednym słowem nie warto przerabiaci tej instalacji pod GT tylko zwiekszyci pojemności bateri ?
 
 
wwojciech 
brygadzista
wwojciech


Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 30 Mar, 2018   

Niestety nikt nie odpowie na to pytanie. Bo to Ty powinieneś podjąć decyzje czy chcesz więcej prędkości/mocy/zasięgu. Jeśli głównym wyznacznikiem jest zasięg to sterowniki KT z wyswietlaczem możesz sterować ograniczeniem mocy co podczas wycieczek jest dużym plusem.
Podsumowujac jeśli nie czujesz się na siłach żeby mxusa założyć bezpiecznie to odpuść. GT surowy trwały, bez komplikacji. KT ma kilka ważnych ustawień bez których nie będzie działał prawidłowo, ale znajdziesz je na forum
 
 
Tomasz 
początkujący


Dołączył: 15 Mar 2018
Posty: 7
Skąd: Góra
Wysłany: Pią 30 Mar, 2018   

Z tego co wyliczyłem dokładnie zmieszcze u Siebie w ramie 16s 9p 144ogniwa, a już sam niewiem czy przerabiać wszystko pod ten sterownik GT.
Musze jeszcze zbudować obudowę pod baterię.
 
 
sannis
brygadzista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 299
Skąd: z Parku
Wysłany: Pią 30 Mar, 2018   

wwojciech napisał/a:
NJeśli głównym wyznacznikiem jest zasięg to sterowniki KT z wyswietlaczem możesz sterować ograniczeniem mocy


Którym parametrem to można ustawić C5? Jak to w praktyce działa?
 
 
Tomasz 
początkujący


Dołączył: 15 Mar 2018
Posty: 7
Skąd: Góra
Wysłany: Sob 31 Mar, 2018   

Mam jeszcze pytanie czy sabvoton svmc 72150 może pracować na 48v?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group