ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Hulajnoga elektryczna do 2500zl
Autor Wiadomość
Voice2k 
początkujący


Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 3
Skąd: Polska
  Wysłany: Czw 05 Kwi, 2018   Hulajnoga elektryczna do 2500zl

Witam serdecznie wszystkich miłośników pojazdów elektrycznych. Jestem totalnie nowy i zielony w tym temacie, dlatego postanowiłem wrzucić swoje pytanie na tym forum. Szukam hulajnogi elektrycznej. Tak jak w temacie chciałbym poznać waszą opinie, który model byłby według was najlepszy, tak aby zmieścić się w podanej powyżej przeze mnie kwocie (do 2500zł). Jeżeli będzie trzeba niewiele dopłacić, ale cena będzie tego warta to proszę się nie krępować z propozycjami, wszystkie wezmę pod uwagę. To może na szybko opiszę jakie miałbym wymagania dotyczące pojazdu i co jest dla mnie najważniejsze:

1. Prędkość z jaką porusza się hulajnoga (oby jak największa)
2. Dystans jaki może pokonać na jednym ładowaniu (oby jak najdłuższy)
3. Możliwość złożenia, aby mogła zmieścić się do takiej szkolnej szafeczki (możliwość składania "na pół" oraz złożenia kierownicy - jej rączek (jak np. w Airwheel Z5) )
4. Jakość wykonania.
5. Design.