ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc przy rowerze i dobraniu odpowiednich komponentów
Autor Wiadomość
wyspiarz1000 
początkujący
wyspiarz1000


Wiek: 40
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 13
Skąd: Mielec
Wysłany: Nie 13 Maj, 2018   Pomoc przy rowerze i dobraniu odpowiednich komponentów

Witam wszystkich. Jestem nowy i proszę o wyrozumiałość. A odnośnie rowerów elektrycznych też jestem laikiem.
Ale do rzeczy.
Dostałem rower elektryczny union z Holandii. Ale rower nie posiada bateri.
Chciałem sam zbudować baterie tylko nie wiem jakie napięcie mogę zastosować do roweru jakie ogniwa powinienem zakupić ich ilość i czy bms jest mi potrzebny . Nadmiernie że ładowarki do bateri też nie posiadam. Rower ma silnik w przednim kole 250w 25v sterownik jest pod bagażnikiem. Bateria w bagażniku prostokątna była. Trochę czytałem na temat bateri ale nie do końca wszystko rozumiem. Za chwilę wstawię zdjęcie roweru sterownika i silnika. Prosiłbym o pomoc w skonstruowaniu bateri ewentualnie przy zmianie czegoś i doborze odpowiednich ogniw. Za każdą odpowiedź dziękuję z góru

IMG_20180513_144907.jpg
Rower
Pobierz Plik ściągnięto 327 raz(y) 2,83 MB

IMG_20180513_145055.jpg
Silnik 24v250w
Pobierz Plik ściągnięto 267 raz(y) 3,3 MB

IMG_20180513_145153.jpg
Kable idące do baterii nie wiem od czego są na pewno plus minus a dwa pozostałe
Pobierz Plik ściągnięto 262 raz(y) 2,02 MB

IMG_20180513_145153.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 244 raz(y) 2,02 MB

 
 
wyspiarz1000 
początkujący
wyspiarz1000


Wiek: 40
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 13
Skąd: Mielec
Wysłany: Nie 13 Maj, 2018