ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wykonujemy rowery elektryczne na ramie Falcon v2- PasterBajk
Autor Wiadomość
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Wto 31 Paź, 2017   Wykonujemy rowery elektryczne na ramie Falcon v2- PasterBajk

Poniżej przedstawiamy różne projekty elektryków na ramie Falcon v2
_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
Ostatnio zmieniony przez pastek5 Nie 18 Mar, 2018, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017   

Poniżej przedstawiam kilka zdjęć rowerów które wykonałem od podstaw :






i wiele innych...
_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
Ostatnio zmieniony przez pastek5 Pią 10 Lis, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017   

Na dniach kończymy kolejny projekt. Udało nam się pomieścić w ramie Falcon v2 akumulator w koszykach klejonych w liczbie ogniw 440 sztuk oraz bms z wyświetlaczem :mrgreen: Dacie radę więcej ? :grin:



Akumulator li- ion w konfiguracji 22s 20p vtc6 92V 200A
_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
 
 
Domcio 
początkujący


Dołączył: 19 Paź 2017
Posty: 12
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017   

pastek5 napisał/a:
Na dniach kończymy kolejny projekt. Udało nam się pomieścić w ramie Falcon v2 akumulator w koszykach klejonych w liczbie ogniw 440 sztuk oraz bms z wyświetlaczem :mrgreen: Dacie radę więcej ? :grin:

Obrazek

Akumulator li- ion w konfiguracji 22s 20p vtc6 92V 200A


Fajne zdjęcie masz może inne z innej perspektywy? Ten napis wypalony laserowo to sam robisz czy konstruktor ramy za dodatkową opłatą? I kubek dostaje się gratis przy zamówieniu roweru ;-) Widać hamulce XT. Mój trzeźwy umysł walczy cały czas i mówi "nie wydawaj tyle pinędzy"
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017   

Domcio napisał/a:
Fajnie, możesz więcej pokazać takich zdjęć konstrukcji z różnej perspektywy.
Ten laserowo wycięty napis w ramie "Falcon V2" to robi konstruktor ramy za dodatkową opłatą, czy już ty sam do danego projektu?
Hamulce XT widać. I wyświetlacze w ramie też super wygląda. Oczywiście kubek gratis do roweru?


Producent ram wycina napis za dodatkową opłatą około 300zł boki + carbon
Kubek+długopis jak najbardziej do roweru gratis :)

Fotki dla Ciebie z warsztatu :




_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
 
 
Domcio 
początkujący


Dołączył: 19 Paź 2017
Posty: 12
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią 10 Lis, 2017   

pastek5 napisał/a:
Domcio napisał/a:
Fajnie, możesz więcej pokazać takich zdjęć konstrukcji z różnej perspektywy.
Ten laserowo wycięty napis w ramie "Falcon V2" to robi konstruktor ramy za dodatkową opłatą, czy już ty sam do danego projektu?
Hamulce XT widać. I wyświetlacze w ramie też super wygląda. Oczywiście kubek gratis do roweru?


Producent ram wycina napis za dodatkową opłatą około 300zł boki + carbon
Kubek+długopis jak najbardziej do roweru gratis :)

Fotki dla Ciebie z warsztatu :
Obrazek

Obrazek


QS 273 i 5K jest moc.
Warsztacik spoko wszystko jest pod ręką widać.
W tym zielonym rowerku ten wyświetlacz musi być, jak by był inny zamontowany w ramie, nie podaje on prędkości km itp?
W tym białym są SLX hamulce mają one czujnik hamownia regeneracyjnego? W sumie nie jest to obowiązkowe i wymagane. Baterie też sam wykonujesz?
To ile wejdzie spokojnie w ramę ze sterownikiem, bsm itp?

I taka konstrukcja 20s16p 74V odcina przy ilu jak jest dobrze bateria wyregulowana? Wiadomo czym więcej V to mam większy dystans ale czy różnica odcięcia jest taka sama w innej konfiguracji 55V?
74V odcina przy 64V i 55V odcina przy 45V "10V" Niżej też by zeszło i byśmy pojechali ale pewnie bsm nie pozwoli i by to zaszkodziło bateriom niskim V?
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Sob 11 Lis, 2017   

Domcio napisał/a:
QS 273 i 5K jest moc.
Warsztacik spoko wszystko jest pod ręką widać.
W tym zielonym rowerku ten wyświetlacz musi być, jak by był inny zamontowany w ramie, nie podaje on prędkości km itp?
W tym białym są SLX hamulce mają one czujnik hamownia regeneracyjnego? W sumie nie jest to obowiązkowe i wymagane. Baterie też sam wykonujesz?
To ile wejdzie spokojnie w ramę ze sterownikiem, bsm itp?

I taka konstrukcja 20s16p 74V odcina przy ilu jak jest dobrze bateria wyregulowana? Wiadomo czym więcej V to mam większy dystans ale czy różnica odcięcia jest taka sama w innej konfiguracji 55V?
74V odcina przy 64V i 55V odcina przy 45V "10V" Niżej też by zeszło i byśmy pojechali ale pewnie bsm nie pozwoli i by to zaszkodziło bateriom niskim V?


Watomierz jest od Michała i podaje wszystko co możliwe również prędkość z halli (nie wyświetla jedynie cel akumulatora)

W Białym są slx , czujnik na tylnym hamulcu w środku ramy aby nie było zbędnych przewodów (Czujnik montuje głównie ze względów bezpieczeństwa w razie zablokowania manetki oraz odzysku)

Baterię wykonuję sam lub zlecam firmie Marian Projekt (drzwi obok)

Zwykły bms + sterownik+ 320 sztuk - tyle upchniesz do środka przy odpowiednich koszykach

Bms odcina przy 2,8V więc wychodzi 56 V przy wyrównanych celach - w praktyce jest tak jak w obliczeniach.
Jeżeli bms wyłączy pod obciążeniem , to pomiar miernikiem po 2 minutach wskaże ci 3 lub 3,1 V więc niech Cię to nie zmyli.

Im wyższe napięcie tym większa prędkość obrotowa silnika oraz mniejszy pobierany prąd przy tych samych watach na wyjściu przez co zasięg również minimalnie się zwiększa . Zasięg zwiększa nam głównie ilość ogniw połączonych równolegle.

To tyle z moich teorii :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
 
 
genjusz 
początkujący


Dołączył: 07 Lis 2017
Posty: 21
Skąd: Polska
Wysłany: Sob 11 Lis, 2017   

Pasetk5 mogę zapytać jaki numer ma kolor pomarańczowej ramy ze zdjęć - jest niesamowity
Czy to jest ten sam kolor co rama prezentowana na Waszym profilu na fb?
niebawem będę zamawiał ramę i musze dokładnie przemyśleć kolorystykę.
stąd też następne pytanie czy macie kolor który będzie maksymalnie zbliżony do ramy ze zdjęcia: bikeradar.com/road/news/article/canyon-gets-carnival-fever-for-its-rio-frame-designs-47689/
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 11 Lis, 2017   

genjusz napisał/a:
Pasetk5 mogę zapytać jaki numer ma kolor pomarańczowej ramy ze zdjęć - jest niesamowity
Czy to jest ten sam kolor co rama prezentowana na Waszym profilu na fb?
niebawem będę zamawiał ramę i musze dokładnie przemyśleć kolorystykę.
stąd też następne pytanie czy macie kolor który będzie maksymalnie zbliżony do ramy ze zdjęcia: bikeradar.com/road/news/article/canyon-gets-carnival-fever-for-its-rio-frame-designs-47689/


Mysle ze to ral 2005 a zielony to ral 6038
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
Bartosh 
stażysta


Dołączył: 02 Maj 2017
Posty: 109
Skąd: Cintra
Wysłany: Sob 11 Lis, 2017   

Hej. Pastek5, jaką oponkę i obręcz widzimy na zdjęciu po środku (pomarańczowa obręcz na stojaku, 273)? Dzięki!
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 11 Lis, 2017   

Bartosh napisał/a:
Hej. Pastek5, jaką oponkę i obręcz widzimy na zdjęciu po środku (pomarańczowa obręcz na stojaku, 273)? Dzięki!


Uwazam ze 1.85-2.15x19, opona 2.76-3.00x19
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
arek_arecki 
szef
CyklonEbike



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1152
Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob 11 Lis, 2017   

pastek5 napisał/a:
Domcio napisał/a:
QS 273 i 5K jest moc.
Warsztacik spoko wszystko jest pod ręką widać.
W tym zielonym rowerku ten wyświetlacz musi być, jak by był inny zamontowany w ramie, nie podaje on prędkości km itp?
W tym białym są SLX hamulce mają one czujnik hamownia regeneracyjnego? W sumie nie jest to obowiązkowe i wymagane. Baterie też sam wykonujesz?
To ile wejdzie spokojnie w ramę ze sterownikiem, bsm itp?

I taka konstrukcja 20s16p 74V odcina przy ilu jak jest dobrze bateria wyregulowana? Wiadomo czym więcej V to mam większy dystans ale czy różnica odcięcia jest taka sama w innej konfiguracji 55V?
74V odcina przy 64V i 55V odcina przy 45V "10V" Niżej też by zeszło i byśmy pojechali ale pewnie bsm nie pozwoli i by to zaszkodziło bateriom niskim V?


Watomierz jest od Michała i podaje wszystko co możliwe również prędkość z halli (nie wyświetla jedynie cel akumulatora)

W Białym są slx , czujnik na tylnym hamulcu w środku ramy aby nie było zbędnych przewodów (Czujnik montuje głównie ze względów bezpieczeństwa w razie zablokowania manetki oraz odzysku)

Baterię wykonuję sam lub zlecam firmie Marian Projekt (drzwi obok)

Zwykły bms + sterownik+ 320 sztuk - tyle upchniesz do środka przy odpowiednich koszykach

Bms odcina przy 2,8V więc wychodzi 56 V przy wyrównanych celach - w praktyce jest tak jak w obliczeniach.
Jeżeli bms wyłączy pod obciążeniem , to pomiar miernikiem po 2 minutach wskaże ci 3 lub 3,1 V więc niech Cię to nie zmyli.

Im wyższe napięcie tym większa prędkość obrotowa silnika oraz mniejszy pobierany prąd przy tych samych watach na wyjściu przez co zasięg również minimalnie się zwiększa . Zasięg zwiększa nam głównie ilość ogniw połączonych równolegle.

To tyle z moich teorii :mrgreen: :mrgreen:


Do tej ramy spokojnie wchodzi 22s16p z bms lcd bluetooth przetwornica halumce z czujnukami np magura mt5e lub tektro hd-e725 lub hd e-710
_________________
Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
 
 
pawextelinfo 
stażysta


Wiek: 42
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 183
Skąd: Węgierska Górka
Wysłany: Nie 12 Lis, 2017   

opona to
http://allegro.pl/opona-d...wNTJlMGVkMjg%3D
Miałem ja w przedniej konstrukcji i kupiłem ponownie ponieważ bardzo powoli się ściera
Felga jak dobrze pamiętam 19x2,15
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Pon 13 Lis, 2017   

Tak to ta, lecz stawia duży opór z racji tego nie polecam jej.
_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
 
 
pastek5 
kierownik
Rowery elektryczne



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 306
Skąd: Żywiec
Wysłany: Pią 24 Lis, 2017   

Udało się skończyć potwora :) Z każdej prędkości wyrywa na koło więc trzeba uważać .
Był to pierwszy i ostatni egzemplarz tego typu - przy tej mocy silnika to już nie jest rower w żadnym znaczeniu tego słowa.

200A z baterii oraz 400 A w Fazy na Sabvotonie nie robi wrażenia, lecz na użytkowniku ogromne, przy dodawaniu gazu czuć i słychać jak bieżnik opony ściera się na asfalcie. Odradzam wszystkim użytkownikom tego typu konstrukcji - po prostu nie da się na tym jeździć. Przy tej mocy konstrukcja powinna być raz cięższa aby było bezpiecznie przy odchylaniu manetki gazu.


_________________
Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech

https://www.facebook.com/pasterbajk\

http://pasterbajk.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group