|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
BIONX i GT1500 |
Autor |
Wiadomość |
warthog
początkujący
Dołączył: 20 Cze 2018 Posty: 29 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: Pon 23 Lip, 2018
|
|
|
Wg instrukcji połączenie fioletowego i czerwonego uruchamia sterownik.
Pomierzyłem napięcia na manetce i na czujniku PAS i są ok 1,4V po złączeniu tych przewodów.
Czy nie powinno być 5V? |
|
|
|
|
madejp
dyrektor
Pomógł: 21 razy Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 417 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 24 Lip, 2018
|
|
|
warthog napisał/a: | Wg instrukcji połączenie fioletowego i czerwonego uruchamia sterownik. |
A, zrozumiałem, że u Ciebie fioletowy to przewód sygnałowy z manetki. Powinienem to jednoznaczenie wyjaśnić.
warthog napisał/a: | Pomierzyłem napięcia na manetce i na czujniku PAS i są ok 1,4V po złączeniu tych przewodów.
Czy nie powinno być 5V? |
Czy mierzyłeś na podłączonych manetce i PAS, czy n odłączonych? W pierwszym przypadku może być uszkodzona manetka lub PAS, w drugim wskazuje na uszkodzenie sterownika. |
|
|
|
|
Cruiser
brygadzista
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lip 2017 Posty: 277 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: Śro 19 Wrz, 2018
|
|
|
też właśnie planuje połączyć albo 1 gen albo 2 gen bionxa bo mam obie ,z tym sterownikiem na 16s , daj znać co tam się stało :-)Śmigam obecnie na 1 gen na 13s ze sterownikiem 800w i wszystko elegancko chodzi ale watowica wiadomo :-)Myślałem też o dodaniu mu radiatorów albo zalania olejem do chłodzenia. |
|
|
|
|
warthog
początkujący
Dołączył: 20 Cze 2018 Posty: 29 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2018
|
|
|
Cruiser napisał/a: | daj znać co tam się stało |
Sterownik GT1500 jest zdecydowanie za mocny do Bionxa. Myślę ze tak 1000W to max co można mu dać.
Niestety u mnie zrobiło się zwarcie na halle i sterownik został uszkodzony.
(dziwne gdyż po rozebraniu silnika nie było nigdzie zwarcia)
Wziąłem od Nexuna GT500 i tym razem Bionx podłączony bez halli pojeździł jakieś 500 km.
Przepaliła się jedna z cewek. Podczas normalnej nawet bardzo szybkiej jazdy na manetce silnik w ogóle się nie grzał, ale wystarczyło kilkaset metrów pod górkę(dużą) i zakończył żywot. Niestety nie wstawiłem czujnika temperatury ani odcięcia
Tak więc Bionx można polecić dla lżejszych użytkowników i na lekki teren. |
|
|
|
|
Cruiser
brygadzista
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lip 2017 Posty: 277 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2018
|
|
|
No mój rower to jakieś 13kg dodać graty to coś koło 20kg pewnie a i ja wazę 63 także zobaczymy jak się spisze ,mam odcięcie przy 100 stopniach także nic na pewno mu się nie stanie ,najwyżej jak go będzie często odcinać to kupię coś mocniejszego bo chyba jak się go nie przegrzeje to nic innego mu nie może krzywdy zrobić ? A tez śmigam tylko na wspomaganiu i w lekkim terenie i jeszcze zapleciony będzie na 24 całe to na pewno go trochę odciąży ,do tego jak by go olejem zalać albo te radiatory dać. |
|
|
|
|
Mariusz_p
kierownik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Sie 2017 Posty: 319 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Sob 22 Wrz, 2018
|
|
|
kup lepiej tego najsłabszego QS-a albo wyłów na forum jakiś 9c używkę, Będziesz miał większy zapas mocy, a te kilka stów co dołożysz więcej są dużo mniej warte niż zmarnowany czas nad tym bionx-em
pozdro |
_________________ Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :) |
|
|
|
|
Cruiser
brygadzista
Wiek: 31 Dołączył: 23 Lip 2017 Posty: 277 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2018
|
|
|
Tak zrobię ,lepszy zapas niż robić na styk 👍😀 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|