ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Rama Custom Spark Super Hadron
Autor Wiadomość
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Czw 21 Cze, 2018   Rama Custom Spark Super Hadron

Sprzedam ramę jak w tytule. Rama jest mojego projektu, powstała wg poprzedniego projektu z poprawkami który jest opisany na tym forum. Waga ramy to 11kg. Wykonana ze stali wytrzymałościowej- konstrukcyjnej. Szerokość ramy wewnątrz to 135mm. Pomieści bardzo dużo. Dobrany amortyzator moto który b.dobrze współpracuje z tą konstrukcją - co zresztą dokładnie zostało przetestowane w różnych warunkach w/w konstrukcji pilotażowej. Doskonale spełnia funkcję amortyzacji oraz działa bardzo precyzyjnie. Waga amortyzatora to 2kg. Można zmienić jego położenie amortyzatora w stosunku do wahacza - utwardzając pracę zawieszenia. Położenie wahacza i amortyzatora dobrano doświadczalnie wg obserwacji pracy konstrukcji pilotażowej. Obecnie przystosowana pod człowieka o wadze 75-85kg. By zwiększyć nośność wystarczy zmienić położenie w wahaczu. Od góry - w ramie wykonano otwory pod stacyjkę, port ładowania, port usb oraz kwadratowe otwory pod osprzęt typu watomierz czy wizualizację pracy BMS-a podczas ładowania który może być zamontowany poniżej kwadratowego okna zakrytego szkłem akrylowym lub podobnym (patrz - w mojej wykonanej i opisanej konstrukcji - https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=5924&highlight=hadron ). Wahacz przystosowany do montażu silnika MXUS V3 lub słabsze - dropout 145mm. Do mocniejszych silników typu QS V3 lub MXUS V5 wahacz wygląda trochę inaczej, choć idea jest taka sama.Ramę sprzedaję ponieważ postanowiłem wykonać egzemplarz właśnie pod konkretny silnik QS V3 gdzie potrzebne jest frezowanie pod mocowanie silnika (wzmocnienie fabryczne silnika).
Rama malowana w kolorze białym metodą proszkową.
Support posiada wymiar 144mm i jest toczony. Można powiedzieć, że jest niezniszczalny. Łożyska maszynowe 6003 2RS.
Mocowanie rury siodłowej posiada wymiar pod rurę 31,8mm.
Mocowanie amortyzatora przedniego - Stery rowerowe ahead. Długość główki ramy to 142mm.
Rama jest nowa. Cena 2500zł ze specjalnie dobranym, lekkim (jak na moto) i nowym tylnym amortyzatorem moto w gratisie :) . Jeśli jesteś zainteresowany - proszę o wiadomość pv.

hadron widok z boku.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1146 raz(y) 422,94 KB

hadron wnętrze.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 561 raz(y) 479,64 KB

hadron widok boczny - z góry.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 466 raz(y) 518,65 KB

hadron wahacz.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 544 raz(y) 571,88 KB

hadron support.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 452 raz(y) 542,54 KB

hadron montaż amortyzatora.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 441 raz(y) 461,75 KB

hadron góra.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 464 raz(y) 481,51 KB

hadron amortyzator.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 523 raz(y) 489,27 KB

_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pon 25 Cze, 2018   

W związku z cyklicznie zadawanymi pytaniami informuję, że boki są wykonane z blachy alu. Można wykonać dowolną grafikę oklejając własnoręcznie, folię carbon i inne według upodobań. Jeśli chodzi o grafikę firmowaną przez Spark Super Hadron - jest na etapie projektu. Oczywiście będzie nietuzinkowa :)
Co do ceny - jestem elastyczny i można się ze mną dogadać :) Trzeba jedynie konkretnych argumentów ;)
Jeśli chodzi o amortyzację - pracuje naprawdę rewelacyjnie. Istnieje możliwość sprawdzenia działania tej amortyzacji w moim prototypie (link pierwszego posta) gdzie ją zastosowałem. Ci którzy mieli już okazję przejechać się na tym sprzęcie - bardzo zachwalali pracę amortyzatora który właściwie pozbawiony jest regulacji. Jedyną regulacją dodaną w trakcie projektu wahacza jest zmiana twardości - co jest w zupełności wystarczające. Ale żeby to sprawdzić na własnej skórze - to dla niedowiarków - trzeba jedynie być na miejscu w Częstochowie. Pozdrawiam i polecam :)
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pią 03 Sie, 2018   

up
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
dede19adi 
początkujący
Dede


Wiek: 39
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 39
Skąd: Rada Śląska
Wysłany: Nie 19 Sie, 2018   

Ile sztuk baterii uda się zmieścić maksymalnie w tej ramie?
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pon 20 Sie, 2018   

W plaster miodu z wyliczeń moich kolegów powinno zmieścić się ponad 400 ale jeszcze nie zdążyłem obliczyć tego dokładnie. Z pobieżnych wyliczeń wychodzi, że zmieszczą się dwa pełne piętra (w piętrze 200 ogniw) plus niepełne trzecie. Myślę, że ok 500 powinno wejść, może nawet więcej.
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Dlugas 
dyrektor
Bob budowniczy :)



Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 439
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Czw 04 Paź, 2018   

Up
_________________
Spark Super Hadron 654
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group