e bike 20s10 p czy 16s12p |
Autor |
Wiadomość |
gniewburzy
początkujący
Dołączył: 05 Maj 2018 Posty: 8 Skąd: lodz
|
Wysłany: Nie 15 Lip, 2018 e bike 20s10 p czy 16s12p
|
|
|
witam mam zamiar zbudować e bike . w skrzynce miesci mi se 205 ogniw
i chciałbym zapytac o opinie ponieważ dla biednego studenta to spory wydatek i ^^
rower używał bym w mieście i na wyprawach np na jakies górskie podjazdy i zjazdy ^^ zależało by mi zeby rower mial to 150 km na mannetce 25 km/h i moze jakies 35 -40 trasy pod stroną gore ? to mozliwe ? powyzej 45 km raczej nigdy nie bede jedzic . ostatnio przez pare dni mialem ebika i od tego czasu wiem ze musze go miec ^^
jaki silnik i sterownik wybrac ? jakies zestawy z Europy z bezpieczną wysyłką ? lub Azja bez cła ? pozdrawiam i prosze o rade |
|
|
|
|
Bzyk
stażysta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 110 Skąd: stąd
|
Wysłany: Nie 15 Lip, 2018
|
|
|
Jak rower w gory to bym robił 16s12p, na podjazdach bedziesz "dźgał" tą baterie prądem i 16s powinna lepiej to znosić. |
|
|
|
|
gniewburzy
początkujący
Dołączył: 05 Maj 2018 Posty: 8 Skąd: lodz
|
|
|
|
|
Inc0
prezes
Pomógł: 21 razy Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 593 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 15 Lip, 2018
|
|
|
jeśli zasięg ma być do 150km na manetce przy 25km/h to zdecydowanie 16s12p a może nawet 13s 14-15p na ogniwach Sanyo GA do tego albo mocny hub coś w stylu 9C lub mxus 30h z szybkim nawojem lub droższa wersja silnik centralny np bafang mocny 500-750W i sterownik 30 lub 45A ( blokowy tanio lub sinus drożej a wektorowy najlepszy i najdroższy)ale na sam początek poczytaj tematy z przeróbek /konwersji rowerów na elektryki. |
|
|
|
|
gniewburzy
początkujący
Dołączył: 05 Maj 2018 Posty: 8 Skąd: lodz
|
Wysłany: Nie 15 Lip, 2018
|
|
|
a sterownik 50/80a na tym LCD da rade to ograniczyc ? czy np 80a nawet jak bede delikatnie sterować manetka a mały silnik to go spale odrazu czy jak dostanie wiecej mocy ? |
|
|
|
|
Bzyk
stażysta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 110 Skąd: stąd
|
Wysłany: Nie 15 Lip, 2018
|
|
|
Jak chcesz miec konkretny ciąg pod strome zbocza to rób mxus 16x4 w 16 cali moto, idzie jak zły, małe zuzycie prądu a koła pancerne odporne na przebicie i opony tanie a mocne, a wisienka na torcie to sabvoton, ustawisz go w zaleznosci od posiadanych ogniw no i wszystko kupisz w pl wiadomo gdzie wiec nie bedziesz musiał czekac |
|
|
|
|
gniewburzy
początkujący
Dołączył: 05 Maj 2018 Posty: 8 Skąd: lodz
|
Wysłany: Nie 15 Lip, 2018
|
|
|
no wlasnie cos takiego myslałem ^^ sabvoton mnie najbardziej pociąga ^^
przy obręczy Moto 16 to wychodzi z oponomokoło 24 cale ? gdzes tam wyczytałem czy uslyszalem na yt co wtedy z kołem z przodu ? |
|
|
|
|
Bzyk
stażysta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 110 Skąd: stąd
|
|
|
|
|
gniewburzy
początkujący
Dołączył: 05 Maj 2018 Posty: 8 Skąd: lodz
|
Wysłany: Nie 15 Lip, 2018
|
|
|
secyfikacja ok ale wizualnie celuje w cos bardzej rowerowego
ok sabvoton mxus 16/4 na kole 16moto przednie kolo o ile bedzie to jakos wygladac 26^^ manetki czujniki to z byle jakiego sklepu ale jaką baterie zrobic do tego sterownika i silnika i jakich osiągów se moge spodziewać |
|
|
|
|
Bzyk
stażysta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 110 Skąd: stąd
|
Wysłany: Nie 15 Lip, 2018
|
|
|
Znaczy sie z tyłu kolo 16 moto a z przodu 26" to wg. mnie wogole to nie bedzie wygladac. Jak w 16 moto to rama custom a osiagi to 50km/h przy naladowaniej bateri i wlaczonym flux, zasieg przy odkręconej manetce 100km+ na sanyo ga, samsung 35e, male grzanie silnika i ostre uciekanie z pod tyłka. Wszystko inne w tym przedziale mocy bedzie gorzej jechac w górach, chyba ze jakiś custom mid. Jak chcesz bardziej rowerowo to mid ale przy takich osiagach kup sobie skrzynke kaset i łancuchow |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|