|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Pomoc potrzebna/ 750W/1000W mid-mount engine, Norco Downhill |
Autor |
Wiadomość |
mjkazmierski
początkujący
Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 24 Lip, 2018 Pomoc potrzebna/ 750W/1000W mid-mount engine, Norco Downhill
|
|
|
Znam się na budowie rowerów, ale nie elektrycznych, czy jest ktoś kogo mogę zaprosić lub zatrudnić w Warszawie by mi pomógł takiego przerobić na 750W/1000W mid-mounted engine?
Myślę teraz o przerobieniu Norco A-line 2015 - fotki załączone - łatwiej będzie baterię zamontować pod downtube (dobry przedni błotnik ją ochroni i COG będzie nisko)
Pytanie tylko czy da się mid-motor zainstalować w tej właśnie ramie... i skąd go najlepiej ściągnąć?
|
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 25 Lip, 2018
|
|
|
Poszukaj jakis rysunkow technicznych bafanga i tych ram, probuj spasowac je czy bedzie to ze soba grało.
Najbardziej się opłaca bezposrednio z Chin, będę dla siebie ściągał w przyszłym miesiącu, jak chcesz możemy spróbować wspólne zamówienie zrobić, trochę z ceną pewnie bedzie dalo sie dzieki temu powalczyc |
_________________ fietscycle.com
kontakt office@fietscycles.com |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 25 Lip, 2018
|
|
|
Jeśli to standardowy support to dlaczego nie dało by się zamontować.Bafang jest uniwersalny i pasuje pod każdy support o długości 68mm i średnicy 35mm (średnica tulei supportowej silnika to 33.5 mm)czyli pod prawie 95% rowerów.Dla dłuższych supportów są (zamawia się) odpowiednie podkładki lub z dłuższą tuleją supportową.
A najbardziej to opłaca się "polować" w Polsce,ja w tym roku kupiłem 2 silniki BBS01 prawie kompletne za całych 800 zł (oba),w jednym brak było korb i klamek ale były ucięte kabelki ze złączami Higo. Oba silniki w wersji Europejskiej czyli bez manetki ale i z tym sobie poradziłem i manetki zainstalowałem. BBS01 w moim przypadku dysponuje mocą do ok.1kW, więc więcej nie potrzebuję (przewoltowny). |
|
|
|
|
leszcz
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lut 2017 Posty: 861 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Czw 26 Lip, 2018
|
|
|
Dużej baterii nie wsadzisz. A skoro nie-za-duża to, choćby dla późniejszego porównania, polecam ci zacząć z baterią w plecaku. Od wiosny jeżdżę na plecaku 12s6p (zakładam plecak na przód żeby tylnego amora nie dobijać) i gdyby nie pociąg do dłuższych tras (konieczność większej baterii na stałe) to zostałbym przy tym rozwiązaniu bo rower jest nieznacznie tylko dociążony.
Plusy:
- stopniowo oswajasz się z cięższym rowerem (sam silnik to +5kg)
- szybciej masz rower, bo budowa pudła na baterię to najbardziej czasochłonny element.
Osobiście do tego typu roweru wcale bym baterii na stałe nie montował. Zostawiłbym sobie albo sprzedał i kupił właściwszy pod baterię. |
_________________ Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd https://cutt.ly/ge8jop2 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|