|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
silnik w kole tylnim |
Autor |
Wiadomość |
vwrafi
początkujący
Dołączył: 12 Wrz 2018 Posty: 49 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 14 Mar, 2019
|
|
|
Właśnie chcę małą moc, 500W najlepiej Bafang. One mają po prostu jeden kabel 9 pinowy jako wyjście z silnika ( oczywiście zdaję sobie sprawę, że w tym kablu jest więcej żył, ale dla mnie jako laika jest to jeden kabel jako całość, ma jedną wtyczkę na końcu, którą się po prostu wypina ).
W obecnym rowerze mam z tyłu kasetę 9 rzędową oraz hamulce tarczowe 160mm.
Z przodu mam amortyzator Suntour, jeden z tych, o którym mówią że w ogóle nie działa i jest do niczego ( ja tam widzę, że on pracuje, no ale wszędzie piszą że to największy szmelc i nie powinienem tego nazywać amortyzatorem ). Czy silnik z przodu nie rozwali mi mojego " amortyzatora "?
Prędkości do 35km/h, ale pewnie skończy się i tak na jeździe w lesie z prędkością 25km/h, dla mnie to już dosyć szybko.
Zamysł przeróbki roweru na ebike u mnie jest taki, że nie chcę pedałować w płaskim terenie. Nie chcę wspomagania, jedynie jazda na manetce, czyli bardziej bym to traktował jako skuter a nie jako rower. Oczywiście w lesie mam parę górek, ale pod górki mogę się wspomóc napędem nożnym, czyli wyszłoby, że napęd na przód rzeczywiście byłby dobry, gdyż na płaskim by mnie ciągnął, a pod górkę i tak bym pomagał nogami, żeby nie zajechać silnika.
A co do silnika w tyle, to macie może jakiś sprawdzony sprzedawców? Na razie znam tylko Aliexpress i firmę C and D, ale w temacie o silnikach mid polecają pswpower, który wysyła z Niemiec. Skąd więc najlepiej kupić silnik na przód bądź tył Bafang 500W?
edycja:
Kupiłem silnik na tył Bafang 48V 500W, do tego LCD3, pół-manetka, sterownik max 21A, akumulator bidon od Mariusz_P. Czekam teraz na przesyłkę zestawu z Chin, montuję i mam nadzieję że trochę pojeżdżę bezawaryjnie.
Jakby to kogoś ciekawiło, to na aliexpress u C and D można wybrać rodzaj szprych jakie montują w kole ( zamówiłem silnik zamontowany w kole ). Dają normalnie 2,3mm ale poprosiłem o 2,6mm i potwierdzili, że takie będą. Cena bez zmian. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|