|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Problem ze sterownikiem Sabvoton |
Autor |
Wiadomość |
adrian@owe.pl
początkujący
Dołączył: 10 Lip 2018 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 03 Wrz, 2018 Problem ze sterownikiem Sabvoton
|
|
|
Witam, mam problem z ustawieniem tego sterownika.
Ogólnie chodzi o jeden parametr: "DC limit current" - w opisie konfiguracji jest to prąd, który jest przekazywany na silnik po przekroczeniu temperatury silnika. Jednak u mnie to nie działa i ten prąd jest zawsze maksymalny dawany przez sterownik, niezależnie od temperatury silnika czy sterownika.
W załączeniu parametry.
Dzięki i pozdrawiam.
5-motor.png
|
Pobierz Plik ściągnięto 320 raz(y) 96,72 KB |
4-trothle.png
|
Pobierz Plik ściągnięto 287 raz(y) 86,52 KB |
3-func.png
|
Pobierz Plik ściągnięto 294 raz(y) 101,38 KB |
2-temp.png
|
Pobierz Plik ściągnięto 293 raz(y) 97,25 KB |
1-basic.png
|
Pobierz Plik ściągnięto 298 raz(y) 88,97 KB |
|
|
|
|
|
madejp
dyrektor
Pomógł: 21 razy Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 417 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 03 Wrz, 2018
|
|
|
Jesteś pewien tego opisu konfiguracji? Nie jestem specem od sabvotowna, ale IMHO "DC current" to prąd jaki sterownik pobiera z baterii. Natomiast prąd jaki jest przekazywany na silnik to "phase current". |
|
|
|
|
seba55a
początkujący
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 44 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 03 Wrz, 2018
|
|
|
Mam ten sam problem. Prąd ograniczenia po przekroczeniu temp jest domyślnie ustawiony na 30A. Ten prąd DC current to prąd jaki chcesz aby był pobierany z baterii. U mnie problem polega na tym, że po przekroczeniu zadanej temperatury, prąd nie jest ograniczany do 30A tylko cały czas jest taki jak ustawiłem w zakładce DC Current. |
|
|
|
|
adrian@owe.pl
początkujący
Dołączył: 10 Lip 2018 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 03 Wrz, 2018
|
|
|
Madejp - tam jest DC limit current i wedlug tego opisu jest to limit po przekroczeniu temperatur: http://ebike.nexun.pl/sab...i-konfiguracja/
To jest chyba jakiś błąd w tym programie do konfiguracji. Problem jest w wersji 2.1.
Wersja 2.0 (bluetoth) ma dodatkowe parametry i ten parametr inaczej się tam nazywa.
Nie sprawdzalem niestety czy sterownik obnizy prad przy przekroczeniu temperatury.
Wersja 2.0 ma jeszcze cos takiego jak aktualne stany wejsc/wyjsc. Mozna sprawdzic czy dzialaja poprawnie peryferia takie jak hamowanie regeneracyjne czy 3 speed. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|