ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Hulajnoga? potrzebna pomoc
Autor Wiadomość
verde 
początkujący


Dołączył: 11 Wrz 2018
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 11 Wrz, 2018   Hulajnoga? potrzebna pomoc

Na wstępie, dzień dobry wszystkim zelektryzowanym. Jestem kompletnym laikiem w temacie, a elektrykami zacząłem się interesować głównie przez blinkiego i hulajnogę mojej córki. Zważywszy że strasznie rajcuje mnie jazda hulajnogą (pomimo mojej dość słusznej masy 120 kg) pomyślałem że poszukam takiej elektrycznej. Chciałbym by prędkość maksymalna była powyżej 30 km/h a zasięg oscylował w bezpiecznych 20km+. Fajnie by hulajnoga była poręczna coś jak Xiaomi m365, pytanie czy to w ogóle realne? czy jednak muszę się rozejrzeć za czymś w stylu SXT 1600 XL. Czy xiaomi będzie wystarczające po "tuningu"? Czy może kupić coś jeszcze innego i przerobić tak jak to większość z Was tutaj robi?

Liczę na Waszą pomoc.
 
 
Mariusz_p 
kierownik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 319
Skąd: WLKP
Wysłany: Śro 12 Wrz, 2018   

Witaj,
Xiaomi może być za słaba biorąc pod uwagę wagę.
Najlepszym rozwiązaniem będze hulajnoga z silnikiem o mocy w granichach 1000W plus dorobiona do niej bateria w konfiguuracji 10S7P. To da Ci odpowiednią moc i zasięg - myślę, że przy rozsądnej jeździe nawet około 50km.
 
 
AlexWest 
młodzik


Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 97
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 12 Wrz, 2018