ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Bafang BBSHD 750W/1000W
Autor Wiadomość
skylinetyniec 
początkujący


Dołączył: 07 Paź 2018
Posty: 8
Skąd: Małopolska
Wysłany: Wto 09 Paź, 2018   

Łańcuch mam jakiś słaby i kasetę też ,kaseta 8 rzędów pewnie na parę pierwszych kilometrów starczy albo zaraz w przypływie euforii i mocy sprzętu zerwie łańcuch.
Co do prześwitu to myślę że będzie standardowo tak jak to widać na zdjęciach w google , wiadomo jak się będzie przejeżdżało przez jakąś przeszkodę to trzeba wziąść na to poprawkę :)
Ja po zapoznaniu się z tematem Bafang zdecydowałem że jest to najlepszy stosunek mocy do ceny.
Nie mam żadnego doświadczenia więc po zamontowaniu będę testował co i jak "wszystko dla dobra nauki"

Aaa przyszedł już kabel do programowania
_________________
Jest SUBARU jest IMPREZA
 
 
skylinetyniec 
początkujący


Dołączył: 07 Paź 2018
Posty: 8
Skąd: Małopolska
Wysłany: Czw 11 Paź, 2018   

Przesyłka dotarła ;) wszystko szło 21 dni kalendarzowych.
Zero dodatkowych kosztów takich jak cło i podatek tylko wartość towaru i przesyłki.

Niebawem skladanie
_________________
Jest SUBARU jest IMPREZA
 
 
johnynl 
młodzik


Dołączył: 25 Wrz 2018
Posty: 51
Skąd: Tilburg
Wysłany: Sob 13 Paź, 2018   

No to elegancko, zapodaj jakieś zdjęcia jak to poskladasz albo podeślij linka jak będziesz nowy temat robił, a brałeś też ten czujnik co na linkę przezutke się montuje?
 
 
lehuu 
początkujący
+50


Wiek: 58
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 12
Skąd: warszawa
Wysłany: Sob 13 Paź, 2018   

Witajcie, niedawno zakaziłem się e-bike, zacząłem od 1000w zamontowany do koła 28c. Latam po mieście i wydawało mi się że będzie dobrze. Dramatu nie ma ale... Stało się jak uprzedzaliście, trochę dużo prądu zjada a prędkość zaczyna przeszkadzać...
Chcę kupić centralny Bafang jak ten o którym tu mówicie.
Mam jednak mam wątpliwości czy bateria 13s5 to nie za mało dla niego (500 750w). ten mój obecny, w piaście koła -1000w Voilamart zjada ją w 50km. i to mądrze trzeba rządzić żeby jej nie zagotować. Fakt idzie jak dzida, cicho i tylko jęczy, wolałbym jednak coś mniej agresywnego i liczę że Bafang 750 lub 500 pozwoli mi na swobodne przejechanie dłuższego dystansu, nie będzie grzał baterii (mniejszy pobór) . Czy to prawda? Nie wiem! może powiedzcie kilka słów, którzy więcej walczą z tymi sprzętami? Czy moje założenia moga się sprawdzić?
Możecie pomóc zerknąć czy czegoś ważnego nie przeoczyłem?
a spodobała mi się ta wersja: https://pl.aliexpress.com/item/36-v-500-w-Bafang-8Fun-BBS-BBS02-BBS02B-Po-owie-Nap-d-Na-Zestawy-Do/32852245872.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.265.62093c00AGIqml
Dzięki.
_________________
nawet jak siedzę to pędzę
 
 
johnynl 
młodzik


Dołączył: 25 Wrz 2018
Posty: 51
Skąd: Tilburg
Wysłany: Sob 13 Paź, 2018   

lehuu napisał/a:
Witajcie, niedawno zakaziłem się e-bike, zacząłem od 1000w zamontowany do koła 28c. Latam po mieście i wydawało mi się że będzie dobrze. Dramatu nie ma ale... Stało się jak uprzedzaliście, trochę dużo prądu zjada a prędkość zaczyna przeszkadzać...
Chcę kupić centralny Bafang jak ten o którym tu mówicie.
Mam jednak mam wątpliwości czy bateria 13s5 to nie za mało dla niego (500 750w). ten mój obecny, w piaście koła -1000w Voilamart zjada ją w 50km. i to mądrze trzeba rządzić żeby jej nie zagotować. Fakt idzie jak dzida, cicho i tylko jęczy, wolałbym jednak coś mniej agresywnego i liczę że Bafang 750 lub 500 pozwoli mi na swobodne przejechanie dłuższego dystansu, nie będzie grzał baterii (mniejszy pobór) . Czy to prawda? Nie wiem! może powiedzcie kilka słów, którzy więcej walczą z tymi sprzętami? Czy moje założenia moga się sprawdzić?
Możecie pomóc zerknąć czy czegoś ważnego nie przeoczyłem?
a spodobała mi się ta wersja: https://pl.aliexpress.com/item/36-v-500-w-Bafang-8Fun-BBS-BBS02-BBS02B-Po-owie-Nap-d-Na-Zestawy-Do/32852245872.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.265.62093c00AGIqml
Dzięki.


Po pierwsze to ja może jeszcze nie mam tego bafanga bo cały czas zastanawiam się nad mocą ale tu już widzę że ta wersja 36V 500 W kosztuje tyle samo co 48V a pamiętaj że baterie masz 13s5p czyli ma 48V i teraz musisz mieć to na uwadze albo musisz przebudowac baterie na 10s7p ,takie rozwiązanie da Ci większa pojemność czyli większy zasięg ale słabszy prąd, choć wersja 36V ma sterownik 25A czyli 36x25 -900W a 48V to 18A czyli 48x18- 864W.
Osobiście bym brał 48V 750W co daje mi przy 25A około 1200W a cena prawie taka sama jak za 500W .

https://s.click.aliexpress.com/e/bIKIh6fq
 
 
lehuu 
początkujący
+50


Wiek: 58
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 12
Skąd: warszawa
Wysłany: Nie 14 Paź, 2018   

Dzięki, dopytam ciebie jeszcze, o szczegóły bo nie wszystko rozumiem. W ogłoszeniu na Ali... w specyfikacji silnika 500/36 jest napisane że sterownik przewidziany jest "rated voltage" 36/48 czy to oznacza że można go podłączać i do baterii 36 i do 48? Starałem się wyszukać inną ofertę i porównać specyfikacje, np: 500/48 są takie same. ale takich ofert jest bardzo mało. Czy to nie jest tak że ten sam silnik 500w może chodzić i na 48 i na 36. Chodzi mi o zmniejszenie zużycia prądu przy miejskiej jeżdzie gdzie uderzeń ruszania jest dużo.
_________________
nawet jak siedzę to pędzę
 
 
johnynl 
młodzik


Dołączył: 25 Wrz 2018
Posty: 51
Skąd: Tilburg
Wysłany: Nie 14 Paź, 2018   

lehuu napisał/a:
Dzięki, dopytam ciebie jeszcze, o szczegóły bo nie wszystko rozumiem. W ogłoszeniu na Ali... w specyfikacji silnika 500/36 jest napisane że sterownik przewidziany jest "rated voltage" 36/48 czy to oznacza że można go podłączać i do baterii 36 i do 48? Starałem się wyszukać inną ofertę i porównać specyfikacje, np: 500/48 są takie same. ale takich ofert jest bardzo mało. Czy to nie jest tak że ten sam silnik 500w może chodzić i na 48 i na 36. Chodzi mi o zmniejszenie zużycia prądu przy miejskiej jeżdzie gdzie uderzeń ruszania jest dużo.


Wiesz tak to pisze tam ale nie dam se ręki uciąć że to będzie działać na 36/48V ,niech ktoś inny się wypowie kto bardziej to czai,ale w opisie jest jasno napisane 36V to bym się tej wersji trzymał, te zdjęcia silników i specyfikacji dość często są inne niż w realu albo pisz do sprzedającego o co kaman z tym V ,bierz 48V750W on ma 160nM a skręcić na mniej zawsze idzie, a z mniejszego nie da rady więcej wycisnąć,te same pieniądze.
 
 
lehuu 
początkujący
+50


Wiek: 58
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 12
Skąd: warszawa
Wysłany: Nie 14 Paź, 2018   

Oczywiście, masz rację, zawsze można zdławić prąd. Dzięki. Tak łatwo zafixować się na czymś prostym...
_________________
nawet jak siedzę to pędzę
 
 
wibi 
szef


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 1072
Skąd: Śląsk
Wysłany: Nie 14 Paź, 2018   

Po co zmniejszać prąd gdy on fabrycznie jest "mały". Dla 36V prąd max. to 15A.Jeśli zwiększysz napięcie (konieczna ingerencja w wyświetlacz) zyskasz na mocy i szybkości a prąd nadal będzie 15A.
 
 
Stemic 
początkujący


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Wrz 2018
Posty: 13
Skąd: St-ce
Wysłany: Pon 15 Paź, 2018   

U mnie fabrycznie było 25A ustawione na sterowniku, co prawda nie wiem jak się to ma do rzeczywistości ale i tak zmniejszyłem do 18A.
_________________
CARVER DRIFT 100
 
 
wibi 
szef


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 1072
Skąd: Śląsk
Wysłany: Pon 15 Paź, 2018   

Stemic napisał/a:
U mnie fabrycznie było 25A ustawione na sterowniku,....

Bo masz pewnie 1kW mocy,przy 500W jest 15A co łatwo wyliczyć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group