|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Bafang BBSHD 750W/1000W |
Autor |
Wiadomość |
skylinetyniec
początkujący
Dołączył: 07 Paź 2018 Posty: 8 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Wto 09 Paź, 2018
|
|
|
Łańcuch mam jakiś słaby i kasetę też ,kaseta 8 rzędów pewnie na parę pierwszych kilometrów starczy albo zaraz w przypływie euforii i mocy sprzętu zerwie łańcuch.
Co do prześwitu to myślę że będzie standardowo tak jak to widać na zdjęciach w google , wiadomo jak się będzie przejeżdżało przez jakąś przeszkodę to trzeba wziąść na to poprawkę
Ja po zapoznaniu się z tematem Bafang zdecydowałem że jest to najlepszy stosunek mocy do ceny.
Nie mam żadnego doświadczenia więc po zamontowaniu będę testował co i jak "wszystko dla dobra nauki"
Aaa przyszedł już kabel do programowania |
_________________ Jest SUBARU jest IMPREZA |
|
|
|
|
skylinetyniec
początkujący
Dołączył: 07 Paź 2018 Posty: 8 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2018
|
|
|
Przesyłka dotarła wszystko szło 21 dni kalendarzowych.
Zero dodatkowych kosztów takich jak cło i podatek tylko wartość towaru i przesyłki.
Niebawem skladanie |
_________________ Jest SUBARU jest IMPREZA |
|
|
|
|
johnynl
młodzik
Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 51 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Sob 13 Paź, 2018
|
|
|
No to elegancko, zapodaj jakieś zdjęcia jak to poskladasz albo podeślij linka jak będziesz nowy temat robił, a brałeś też ten czujnik co na linkę przezutke się montuje? |
|
|
|
|
lehuu
początkujący +50
Wiek: 58 Dołączył: 10 Wrz 2018 Posty: 12 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 13 Paź, 2018
|
|
|
Witajcie, niedawno zakaziłem się e-bike, zacząłem od 1000w zamontowany do koła 28c. Latam po mieście i wydawało mi się że będzie dobrze. Dramatu nie ma ale... Stało się jak uprzedzaliście, trochę dużo prądu zjada a prędkość zaczyna przeszkadzać...
Chcę kupić centralny Bafang jak ten o którym tu mówicie.
Mam jednak mam wątpliwości czy bateria 13s5 to nie za mało dla niego (500 750w). ten mój obecny, w piaście koła -1000w Voilamart zjada ją w 50km. i to mądrze trzeba rządzić żeby jej nie zagotować. Fakt idzie jak dzida, cicho i tylko jęczy, wolałbym jednak coś mniej agresywnego i liczę że Bafang 750 lub 500 pozwoli mi na swobodne przejechanie dłuższego dystansu, nie będzie grzał baterii (mniejszy pobór) . Czy to prawda? Nie wiem! może powiedzcie kilka słów, którzy więcej walczą z tymi sprzętami? Czy moje założenia moga się sprawdzić?
Możecie pomóc zerknąć czy czegoś ważnego nie przeoczyłem?
a spodobała mi się ta wersja: https://pl.aliexpress.com/item/36-v-500-w-Bafang-8Fun-BBS-BBS02-BBS02B-Po-owie-Nap-d-Na-Zestawy-Do/32852245872.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.265.62093c00AGIqml
Dzięki. |
_________________ nawet jak siedzę to pędzę |
|
|
|
|
johnynl
młodzik
Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 51 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Sob 13 Paź, 2018
|
|
|
lehuu napisał/a: | Witajcie, niedawno zakaziłem się e-bike, zacząłem od 1000w zamontowany do koła 28c. Latam po mieście i wydawało mi się że będzie dobrze. Dramatu nie ma ale... Stało się jak uprzedzaliście, trochę dużo prądu zjada a prędkość zaczyna przeszkadzać...
Chcę kupić centralny Bafang jak ten o którym tu mówicie.
Mam jednak mam wątpliwości czy bateria 13s5 to nie za mało dla niego (500 750w). ten mój obecny, w piaście koła -1000w Voilamart zjada ją w 50km. i to mądrze trzeba rządzić żeby jej nie zagotować. Fakt idzie jak dzida, cicho i tylko jęczy, wolałbym jednak coś mniej agresywnego i liczę że Bafang 750 lub 500 pozwoli mi na swobodne przejechanie dłuższego dystansu, nie będzie grzał baterii (mniejszy pobór) . Czy to prawda? Nie wiem! może powiedzcie kilka słów, którzy więcej walczą z tymi sprzętami? Czy moje założenia moga się sprawdzić?
Możecie pomóc zerknąć czy czegoś ważnego nie przeoczyłem?
a spodobała mi się ta wersja: https://pl.aliexpress.com/item/36-v-500-w-Bafang-8Fun-BBS-BBS02-BBS02B-Po-owie-Nap-d-Na-Zestawy-Do/32852245872.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.265.62093c00AGIqml
Dzięki. |
Po pierwsze to ja może jeszcze nie mam tego bafanga bo cały czas zastanawiam się nad mocą ale tu już widzę że ta wersja 36V 500 W kosztuje tyle samo co 48V a pamiętaj że baterie masz 13s5p czyli ma 48V i teraz musisz mieć to na uwadze albo musisz przebudowac baterie na 10s7p ,takie rozwiązanie da Ci większa pojemność czyli większy zasięg ale słabszy prąd, choć wersja 36V ma sterownik 25A czyli 36x25 -900W a 48V to 18A czyli 48x18- 864W.
Osobiście bym brał 48V 750W co daje mi przy 25A około 1200W a cena prawie taka sama jak za 500W .
https://s.click.aliexpress.com/e/bIKIh6fq |
|
|
|
|
lehuu
początkujący +50
Wiek: 58 Dołączył: 10 Wrz 2018 Posty: 12 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 14 Paź, 2018
|
|
|
Dzięki, dopytam ciebie jeszcze, o szczegóły bo nie wszystko rozumiem. W ogłoszeniu na Ali... w specyfikacji silnika 500/36 jest napisane że sterownik przewidziany jest "rated voltage" 36/48 czy to oznacza że można go podłączać i do baterii 36 i do 48? Starałem się wyszukać inną ofertę i porównać specyfikacje, np: 500/48 są takie same. ale takich ofert jest bardzo mało. Czy to nie jest tak że ten sam silnik 500w może chodzić i na 48 i na 36. Chodzi mi o zmniejszenie zużycia prądu przy miejskiej jeżdzie gdzie uderzeń ruszania jest dużo. |
_________________ nawet jak siedzę to pędzę |
|
|
|
|
johnynl
młodzik
Dołączył: 25 Wrz 2018 Posty: 51 Skąd: Tilburg
|
Wysłany: Nie 14 Paź, 2018
|
|
|
lehuu napisał/a: | Dzięki, dopytam ciebie jeszcze, o szczegóły bo nie wszystko rozumiem. W ogłoszeniu na Ali... w specyfikacji silnika 500/36 jest napisane że sterownik przewidziany jest "rated voltage" 36/48 czy to oznacza że można go podłączać i do baterii 36 i do 48? Starałem się wyszukać inną ofertę i porównać specyfikacje, np: 500/48 są takie same. ale takich ofert jest bardzo mało. Czy to nie jest tak że ten sam silnik 500w może chodzić i na 48 i na 36. Chodzi mi o zmniejszenie zużycia prądu przy miejskiej jeżdzie gdzie uderzeń ruszania jest dużo. |
Wiesz tak to pisze tam ale nie dam se ręki uciąć że to będzie działać na 36/48V ,niech ktoś inny się wypowie kto bardziej to czai,ale w opisie jest jasno napisane 36V to bym się tej wersji trzymał, te zdjęcia silników i specyfikacji dość często są inne niż w realu albo pisz do sprzedającego o co kaman z tym V ,bierz 48V750W on ma 160nM a skręcić na mniej zawsze idzie, a z mniejszego nie da rady więcej wycisnąć,te same pieniądze. |
|
|
|
|
lehuu
początkujący +50
Wiek: 58 Dołączył: 10 Wrz 2018 Posty: 12 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 14 Paź, 2018
|
|
|
Oczywiście, masz rację, zawsze można zdławić prąd. Dzięki. Tak łatwo zafixować się na czymś prostym... |
_________________ nawet jak siedzę to pędzę |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 14 Paź, 2018
|
|
|
Po co zmniejszać prąd gdy on fabrycznie jest "mały". Dla 36V prąd max. to 15A.Jeśli zwiększysz napięcie (konieczna ingerencja w wyświetlacz) zyskasz na mocy i szybkości a prąd nadal będzie 15A. |
|
|
|
|
Stemic
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Wrz 2018 Posty: 13 Skąd: St-ce
|
Wysłany: Pon 15 Paź, 2018
|
|
|
U mnie fabrycznie było 25A ustawione na sterowniku, co prawda nie wiem jak się to ma do rzeczywistości ale i tak zmniejszyłem do 18A. |
_________________ CARVER DRIFT 100 |
|
|
|
|
wibi
szef
Pomógł: 42 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 1072 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 15 Paź, 2018
|
|
|
Stemic napisał/a: | U mnie fabrycznie było 25A ustawione na sterowniku,.... |
Bo masz pewnie 1kW mocy,przy 500W jest 15A co łatwo wyliczyć. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|