ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
monster ebike w gory i do miasta,
Autor Wiadomość
Mariusz_p 
kierownik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 319
Skąd: WLKP
Wysłany: Czw 27 Gru, 2018   

[quote="Scuda"]Nie wiem czemu wszyscy pisza ze do falcona i innych mocnych customow nie montuje sie Pas/torque sensora.
CA3 ma tą mozliwosc ze mozesz razem z sabvotonem polaczyc pas/torque sens. I ustawic niskie prądy, by wspomagalo cie podczas gdy jedziesz sobie rekreacyjnie. A jak chcesz szalec to masz manetke. Uwazam ze jest to dobre rozwiazanie, tylko jesli mozemy ograniczyc prad wspomagania poprzez np. ca3[/quote]

Właśnie w tym kierunku ja będę się skłaniał.

3k turbo z Sabkiem 80A plus chyba CA3 co by się to dało jak rower używać.
Całość na qulbixie 76 :)

Masz może dokładny schemat jak to wszystko połączyć, czy lecieć jak pokazują w insrukcji ? ( sciągnąłem jakieś FAQ z endlessa).
_________________
Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :)
 
 
Ores 
początkujący


Dołączył: 11 Paź 2017
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią 28 Gru, 2018   Re: monster ebike w gory i do miasta,

Variv napisał/a:

sterownik: Adapto Midi
silnik: MXus 3k



Zapominij o mxusie i adapto.
Zaiteresuj się QS205 V3 3K 17x7T (jak ma być do jazdy po górach) i sterownikiem Sabvoton 72150. Silnik dostępny od ręki w Vektorze, sterownik w Nexunie.
 
 
Mariusz_p 
kierownik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 319
Skąd: WLKP
Wysłany: Pią 28 Gru, 2018   

Czytałem sporo o 3k i QS. Jeżeli nie budujesz jakiegoś monstrum to przemawia do mnie różnica wagi w kole około 3kg. Jak to wygląda w praktyce? bardzo ciężkich silników w kole nie poleca się w teren.
_________________
Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :)
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 28 Gru, 2018   

Bardzo ciężki silnik to jest QS 273 :wink:

Adapto grzeje silniki. 3k jest gorący na ścieżce rowerowej. Porażka
 
 
Mariusz_p 
kierownik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 319
Skąd: WLKP
Wysłany: Pią 28 Gru, 2018   

ok, a bez adapto na płaskim? w góry rzadko jeżdżę :)
zresztą a zawsze można dać ferro + hubsink
_________________
Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :)
 
 
qaz33 
szef
qaz33


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 1464
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią 28 Gru, 2018   

To ze sie grzeje to fakt wynikajacy ze slabej sprawnosci. Tzn ze energia zamiast napedzac silnik to idzie w cieplo. Efektywne chlodzenie to nie rozwiazanie problemu ale jego zamaskowanie. Lepszy bylby jakis inny sterownik FOC plus jakis komputer rowerowy np ten wspomniany CAv3
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1740
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 29 Gru, 2018   

Tak jak qaz33 pisze. 3k daję se radę do max 60A ale nie na adapto które go "roztapia". Oczywiście różnica w masie silników między 6 a 9kg jest odczuwalna i to sporo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group