ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Moc silnika, a moc sterownika.
Autor Wiadomość
gotibandit 
początkujący


Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 03 Kwi, 2019   Moc silnika, a moc sterownika.

Witam. Chciałbym złożyć sobie e-bike-a, ale jestem kompletnie zielony w tym temacie i mam takie pytanie: czy sterownik 250W, będzie współgrał z silnikiem 1200W? Na początek chcę, żeby ten rower był legalny, dlatego taka moc sterownika, ale gdyby mi się ta legalność odwidziała, to kupił bym mocniejszy sterownik. Na blogu Nexun wyczytałem, że silniki do rowerów mają najlepszą efektywność pracy powyżej jakichś tam obrotów, stąd moje pytanie, czy ten sterownik, nie będzie za słaby dla tego silnika.
Silnik taki: https://nexun.pl/pl/p/Mxus-30H-7x9-Tyl-KASETA%2C-wolnobiezny/381
Sterownik taki: https://nexun.pl/pl/p/GT250%2C-36-48V%2C-15A/539

Z góry dziękuję za odpowiedź.
 
 
Mariusz_p 
kierownik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 319
Skąd: WLKP
Wysłany: Śro 03 Kwi, 2019   

Witaj,

Jeżeli oczekujesz po rowerze jakiś tam osiągów przy tej mocy polecał bym przekładniówkę. Natomiast tak czy inaczej jakoś jechać to będzie :) max moc to 500W więc nie będzie aż tak źle ;)
_________________
Pakiety 18650 :) 7S, 10S, 13S, 14S, 16S - potrzebujesz coś ->pisz na pw :)
 
 
gotibandit 
początkujący


Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 03 Kwi, 2019   

Wystarczy, żeby ze wspomaganiem jechał te 25km\h. Chodzi mi o to, żeby dojeżdżać do pracy nie zziajany i nie zmachany.
 
 
Mariusz_p 
kierownik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 319
Skąd: WLKP