ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
E-biker.pl zestawy do konwersji rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Falcon v2 x2
Autor Wiadomość
hadzihadzi 
początkujący
Marek


Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Norwegia
Wysłany: Nie 06 Maj, 2018   Falcon v2 x2

Nareszcie gotowe :mrgreen:

5.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1483 raz(y) 1,02 MB

4.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1087 raz(y) 1,05 MB

3.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1078 raz(y) 916,39 KB

2.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 873 raz(y) 933,79 KB

1.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 1125 raz(y) 1,32 MB

 
 
hadzihadzi 
początkujący
Marek


Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Norwegia
Wysłany: Nie 06 Maj, 2018   

cały kosztorys niebieskiego

mostek Renthal Integra 31,8 DH 198
Amortyzator Marzocchi 380 R 2600
Fox DHX2 2016 + tuleje 1250
Sprezyna 200
Rama falcon 2500
Silnik Mxus 5k: 1840zł
Obręcz kolor 19": 205zł
Szprychy czarne: 95zł
Zaplatanie: 50zł
Obręcz przednia Mch1 MAD kolor: 139zł
Piasta przód 20mm czarna: 175zł
Szprychy przód: 45zł
Zaplatanie: 50zł
Malowanie obręczy przód + tył: 100zł
Sabvoton SVMC072100: 990zł
Manetka połówkowa: 39zł
Przyciski na kierownicę 4x CD: 34zł
Czujnik MAGURA: 145zł
Przetwornica 12V : 65zł
6x XT60: 30zł
Ładowarka 20s 6A: 355zł
BMS 20s 6A: 260zł
170 koszyków 3p: 93zł
140 koszyków 1p: 63zł
30m taśmy niklowej: 165zł
340 Sanyo BL: 2550zł

Wysyłka : 30zł
Watomierz 260
Bocznik 30
Zgrzewarka 500
Cyna pasty taśma itp. 50
OPONA KENDA K262 43P TT + DĘTKI 120
PEDALY 90
SZTYCA 100

OPONA PRZÓD 65
2X TARCZE 260
ADAPTER 30
KORBA + SUPORT
WOLNOBIEG 25
NAPINACZ WOLNOBIEGU 30
KIEROWNICA 50
GRIPY 35
Sruby dampera 23
Korba 150

Razem ok 16. 000
 
 
hadzihadzi 
początkujący
Marek


Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Norwegia
Wysłany: Nie 06 Maj, 2018   

Z pomarańczowym mamy problem.

Średnio po przejechaniu ok 30 km znika prąd na przewodzie od bocznika do sterownika.
Tak jakby BMS odłączał się.

Awaryjnie zjechaliśmy do domu podłączając minus od sterownika bezpośrednio do
minusa akumulatora. I jechał bez problemu.

Po powrocie sprawdziliśmy cele miernikem na wtyczce i każda cela 3.7v.
Akumulator 72v.

Nic nie jest podłączone miedzy sterownikiem a bocznikiem oprócz masy od pikacza od Michala.

Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać usterki ?
Moze bms wadliwy .

Co do niebieskiego Falcona .. akumulator 20s 17p ogniwa sanyo 3450 .... po jeździe próbnej zrobił 96 km i staną.
Jazda średnio oszczędna i parę podjazdów .
Czy to nie za malo jak na taki akumulator?
 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 474
Skąd: Wawa
Wysłany: Nie 06 Maj, 2018   

zalezy ile ciagniesz z aku amperow. te ogniwa maja max 7A czyli zeby ich nie zajechac to polowa. jak grzaly na granicy noty katalogowej to nie ma sie co dziwic. pod koniec mocniejszy start i spadek napiecia np. z 3.5v do 2.9 spowodowal odciecie przez bms.

wychodzi ze zuzycie miales na poziomie 45wh na km. pytanie ile jeszcze zostalo aku. mysle ze przy duzym poborze pradu wykorzystujesz moze 70% jego pojemnosci katalogowej
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
hadzihadzi 
początkujący
Marek


Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Norwegia
Wysłany: Nie 06 Maj, 2018   

Takie dałem teraz ustawienia...

uataaaaaw.png
Pobierz Plik ściągnięto 489 raz(y) 203,48 KB

 
 
PiotrW 
dyrektor


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 474
Skąd: Wawa
Wysłany: Nie 06 Maj, 2018   

no i gitara. zobacz jak bedzie teraz. ja podejrzewam ze duzo energii jeszcze zostalu w aku poprzednio tylko musiales dac mu chwilowo w palnik jak batka miala niski stan naladowania. spadek napiecia spowodowal ze bms wykryl niskie napiecie na celach i odciecie. w takim przypadku sprawdz jaki zostal stan naladowania aku. jesli wyjdzie 3.1v 3v na cele to wyssales prawie wszystko. jak 3.6v to masz jeszcze 40% ale spadek napiecia przy palowaniu spowoduje odciecie przez bmsa. wiec trzeba juz spokojniej jezdzic przy koncowce baterii.
_________________
Moja stajnia: KARIWA 13kW, Vector lite 5kW , FALCON 14kW , HERCULES 1kW, ROMET EV1, xiaomi m365
 
 
djmarcin56 
prezes


Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 522
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 06 Maj, 2018   

Te ogniwa mają pojemność ok. 3Ah przy prądzie jaki dajesz maks tj. 80A/17=4,75A, w sumie między prądem na ogniwo 3A a 5A to nie ma w zasadzie różnicy pojemności bo jest marginalna różnica więc przy prądzie 50A w górę już maks pojemność to 3Ah a w testach do odcięciaa BMS czyli 2,9v to ogniwa ma jeszcze mniej pojemności...jakieś 2,8-2,9Ah więc łatwo policzyć. Z zakładanych 4160Wh masz do sypozycji tylko jakieś 3400-3500Wh więc na oko 80% :)
W takim dużym zwartym aku gdzie w środku ogniwa dużo bardziej się grzeją od siebie nie ma co liczyć, że ogniwa oddadzą większą pojemność, licząc tak bliżej prawdy to miałeś zużycie jakieś 36Wh/km co myślę, że jest ok. Co ci watomierz pokazał konkretnie jeśli chodzi o zużycie energii i średni prąd?
_________________
Zbieram graty do swojej pierwszej konstrukcji ;)
 
 
hadzihadzi 
początkujący
Marek


Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Norwegia
Wysłany: Pon 07 Maj, 2018   

Zasięg badam licznikiem rowerowym. Zepsuł mi się watomierz ... nowy w drodze..
Niebawem kolejne testy ...
 
 
Arabesque 
początkujący


Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2017
Posty: 19
Skąd: Łowicz
Wysłany: Czw 17 Maj, 2018   

sprawdza się ta lampka z przodu?

Piękne konstrukcje :)
 
 
hadzihadzi 
początkujący
Marek


Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Norwegia
Wysłany: Czw 17 Maj, 2018   

Juz zlikwidowane... choć fajnie były... Ale za bardzo rzucają się w oczy. A to przyciąga uwagę. U nas policja jest bezwzględna... musimy
uważać .
 
 
ARTUR 
stażysta


Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 179
Skąd: Piła | Goteborg
Wysłany: Pią 18 Maj, 2018   

hadzihadzi napisał/a:
Juz zlikwidowane... choć fajnie były... Ale za bardzo rzucają się w oczy. A to przyciąga uwagę. U nas policja jest bezwzględna... musimy
uważać .

Kolego w jakim regionie jesteś ? Jestem w Szwecji (Boras) , może jakaś integracja jak nie jest jakoś kosmicznie daleko :) ?
_________________
 
 
hadzihadzi 
początkujący
Marek


Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Norwegia
Wysłany: Pią 18 Maj, 2018   

Stavanger .... troszkę daleko
 
 
ARTUR 
stażysta


Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 179
Skąd: Piła | Goteborg
Wysłany: Sob 19 Maj, 2018   

hadzihadzi napisał/a:
Stavanger .... troszkę daleko

No fakt , pięknie tam jest . Bylem tam 3 lata temu , nie zapomniane widoki 😉 następnym razem wezmę falcona 😉
_________________
 
 
Scuda 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Paź 2017
Posty: 158
Skąd: Stalowa wola
Wysłany: Śro 26 Gru, 2018   

Super falcon, lampke z przodu bezppsrednio pod aku podlaczyles czy przez przetwornice ? Jak swieci ?
Chce kupic taki zestaw dwie lampki na aliexpress i tam pisze ze zasilanie 12-80 v.
 
 
hadzihadzi 
początkujący
Marek


Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 8
Skąd: Norwegia
Wysłany: Czw 31 Sty, 2019   

12v z przetwornicy ..... bardzo mocno daje po oczach ... aktualnie mam zamontowany sam pierścień z lampki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group