ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Rower elektryczny raty 0% sklep E-biker.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
22S pakiet probkem z BMS
Autor Wiadomość
Saku 
dyrektor



Wiek: 31
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Śro 01 Sie, 2018   22S pakiet probkem z BMS

Witam,
Zrobilem pakiet 22S podlaczylem BMS 24S i przed BMSem mam 79,2V czyli ok tak.
Ale za BMSem miedzy + glownym pakietu a - idacym na sterownik silnika mam 50V
Gdzie moze byc problem? Ustawienia BMSa?

Podlaczam ladowarke na 22S i tam gdzie mam 50V to napiecie skacze do 92,8V ale pakiet sie nie laduje bo miedzy + glownym a B- jest 79,2V

Co jest?
:???: :shock: :mad:
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 75 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3333
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 02 Sie, 2018   

Jesli to nie jest programowalny BMS, to wyglada ze jest uszkodzony.
To przy zalozeniu ze segmenty aku są wzglednie równe i nie ma innego powodu aby BMS blokował.
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 31
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Czw 02 Sie, 2018   

Wiesz co BMS jest programowalny ale czy moze byc przeprogramowane napiecie na wyjsciu do kontrolera silnika?
I czemu nie laduje?

Huayurui

https://www.aliexpress.co....27852eb1hryTMx
 
 
Bzyk 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2017
Posty: 110
Skąd: stąd
Wysłany: Czw 02 Sie, 2018   

Troche oszczednie podajesz te informacje i nie precyzyjnie w stylu "zrobilem pakiet 22s a podlaczylem bms 24s" Skoro to bms programowalny to pewno trzeba mu "powiedziec" do jakiego pakietu jest podlaczony co nie? Podlaczales go do kompa? Jesli tak to czy widzi on wszystkie cele? Na wyjsciu podlacz zwykla zarowke 100w na 230v zamiast sterownika silnika a rownolegle do niej woltomierz, wtedy jest to bardziej zgodne z prawda co sie tam dzieje. W aplikacji albo na displayu widac czy klucze discharge lub charge sa wylaczone czy zalaczone, jak jest u Ciebie? Trudno jest wrozyc z fusow i zgadywac co tam sie dzieje...
 
 
Saku 
dyrektor



Wiek: 31
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 400
Skąd: SWDN
Wysłany: Czw 02 Sie, 2018   

Jest programowalny tylko przez aplikacie na tel.



Darmowe galerie zdjęć
 
 
Bzyk 
stażysta


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2017
Posty: 110
Skąd: stąd
Wysłany: Czw 02 Sie, 2018   

Faktycznie masz 50V a nie powinno tam nic byc bo mosy charge i discharge sa wylaczone (nie zapomnij zbocznikowac zarowka woltomierza przy pomiarze tam gdzie to 50V) Wychodzi na to ze cos nie teges jest, ciezko mi cos wiecej doradzic bo akurat z tym bms nie mialem stycznosci, Tas tylko gdzies pisal ze sa one awaryjne. Pozostaje jeszcze sprawdzic ustawienia, nie wiem na ile pozwala ta apka, bo jednak logika tego bms nie wlącza tych mosów z jakiegos powodu (przekroczony lub zle ustawiony jakis próg)
 
 
WojtekErnest 
szef


Pomógł: 75 razy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 3333
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 03 Sie, 2018   

Saku napisał/a:
Jest programowalny tylko przez aplikacie na tel.
]

A nie jest przypadkiem tak ze przez aplikacje na tel po BT jest malo funkcji/informacji, dopiero na PC jest mozliwosc pelnej konfiguracji ?
_________________
Użytkownik składaka Kross/Grand Ametyst 24 cale, zasil. 42 V-600 W oraz Bora 602 INTERBIKE
http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=1555
 
 
dede19adi 
początkujący
Dede


Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 31
Skąd: Rada Śląska
Wysłany: Pon 22 Kwi, 2019   

Witać ze jest programowalny BMS i jest specjalna aplikacja na telefon i nalezy go zaprogramować według uznania na parametry li-ion.
Na to wygląda ze jeszcze nie był programowalny wiec wszytko blokuje po prawidłowym ustawieniach będzie działać prawidłowo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group