ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Elektryfikacja rikszy / wózka gastronomicznego
Autor Wiadomość
dawid.w 
początkujący


Dołączył: 13 Kwi 2019
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 13 Kwi, 2019   Elektryfikacja rikszy / wózka gastronomicznego

Witam wszystkie osoby zainteresowane EV.

Ja sam jestem w temacie zielony, przygnała mnie tu potrzeba zwiększenia mobilności rikszy kawowej. Pojazd sporo waży i nawet niewielki podjazd jest wyzwaniem.

Riksza jest oparta na ramie firmy Nijland cycling; ostre koło, hamulec bębnowy w tylnym kole, mufa korbowodowa w rozmiarze niespotykanym, opony 26x2,5, waga - 300-400 kg.

Bardzo proszę o pomoc / inspirację w kwestii skonstruowania napędu bądź wspomagania napędu. W szczególności jestem zainteresowany zawiązaniem współpracy z kimś, kto podejmie się projektu i wykonania.

Parametry:
-prędkość max - 10 km /h to będzie aż nadto
-zasięg - opcja minimum to: 2 km jazdy (po względnie płaskim terenie), 6-10 godzin postoju (czasem w temperaturze 5st.), 2 km jazdy
-cena/budżet - jestem otwarty na propozycje - liczę się z wydatkiem kilku tysięcy złotych

Zdaję sobie sprawę, że każde forum rządzi się swoimi prawami (byłem kiedyś modem), wobec czego jeśli wrzuciłem post do złego działu - proszę o wyrozumiałość - macie tu naprawdę sporo działów :)

riksza-tyl.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 239 raz(y) 30,6 KB

riksza-front.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 276 raz(y) 59,7 KB

rama-tył.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 255 raz(y) 860,55 KB

rama-mufa.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 268 raz(y) 697,07 KB

 
 
wibi 
szef


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 1072
Skąd: Śląsk