Rapid 3000 i obciążalność |
Autor |
Wiadomość |
anti85
początkujący anti
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2019 Posty: 6 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 03 Cze, 2019 Rapid 3000 i obciążalność
|
|
|
Witajcie. Forum raczej czytam niż piszę. Teraz przyszla pora sie troche poudzielać.
Zakupilem rapida 3000 jako wynik watowicy. Do tej pory mam w domu rodzinnie kilka rowerow 1,5kw wiec i jakieś drobne doswiadczenia w temacie.
Mam problem z silnikiem, skąd wiem? Bo podmienialem juz sterowniki, manerki etc. Generalnie silnik nawet na 40A sterowniku (2kW) podczas dodawania gazu pod obciązeniem robi coś w rodzaju zwarcia. Sprawdzałem na sprzętach Kuteng (kt) na 60A i 40A problem jest identyczny.
Wystarczy ze przejedzie kilanascie metrów, zagrzeje sie minimalnie i podczas przyspieszania strzal z manetki powyzej 1000w powoduje odcięcie mocy na ulamek sekundy , coś jak restart sterownika, ale nic nie gaśnie. Czasem komunikat 06 o zwarciu w silniku.
Na stojaku smiga super, na plaskim bez palowania też.
Skonczyly mi sie pomysly |
Ostatnio zmieniony przez anti85 Wto 04 Cze, 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
slow
kierownik
Pomógł: 20 razy Dołączył: 02 Lut 2018 Posty: 337 Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany: Pon 03 Cze, 2019
|
|
|
A akumulator wykluczyłeś? |
|
|
|
|
anti85
początkujący anti
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2019 Posty: 6 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019
|
|
|
Oczywiście. Jest nowy, naładowany, próby bez bmsa.
Po montazu innego koła 1500w nominalnej wszystko smiga super |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019
|
|
|
Sprawdź przewody silnika.
Nie masz żadnego softstartu ustawionego? |
_________________ fietscycle.com
kontakt office@fietscycles.com |
|
|
|
|
anti85
początkujący anti
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2019 Posty: 6 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019
|
|
|
R432 napisał/a: | Sprawdź przewody silnika.
Nie masz żadnego softstartu ustawionego? |
co masz na myśli? softstart jakiś programowy w sterowniku czy jakieś urządzenie dodatkowe? |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019
|
|
|
W sterowniku kt ograniczenie mocy, C5 jeśli się nie mylę |
_________________ fietscycle.com
kontakt office@fietscycles.com |
|
|
|
|
anti85
początkujący anti
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2019 Posty: 6 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019
|
|
|
No tak, na 5 z 10 i dalej ta sama sprawa. Kwestia sterownika jest pomijalna. Na innym silniku śmiga |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019
|
|
|
No to na gwarancję odeślij, chyba nic więcej się nie wymyśli |
_________________ fietscycle.com
kontakt office@fietscycles.com |
|
|
|
|
anti85
początkujący anti
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2019 Posty: 6 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019
|
|
|
Kupiłem sam silnik, teraz jest obszyty w kole. Nie bardzo mi sie uśmiecha go rozszywać. Wymieniłem wiązkę przewodów zasilania i halle. Sytuacja bez zmian.
Czy ktoś z doświadczeniem moze sie wypowie? Zbyt małe RW uzwojeń? Tylko czemu problem objawia się pod obciążeniem |
|
|
|
|
R432
brygadzista
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Sty 2016 Posty: 223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019
|
|
|
Rozmawiałem ze znajomym, to się zabezpieczenie prądowe włącza we sterowniku- z adapto i sabvotonem śmiga, szybki nawój silnika.
Ebiker przyjął mu ten silnik na zwrot i kasę oddał, próbuj.
PS. C5 na 0 czasem pomaga |
_________________ fietscycle.com
kontakt office@fietscycles.com |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 05 Cze, 2019
|
|
|
Generalnie silnik bubel od ośki z plasteliny, po nawój z zanieczyszczonej miedzi i Halle bez odbiorów jakości. Promocja wiadomo. Poszukaj info w Internecie, jest wielu takich jak Ty. |
|
|
|
|
benju3
początkujący
Dołączył: 20 Sty 2019 Posty: 10 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Wto 11 Cze, 2019
|
|
|
Też miałem podobnie jak autor, trzeba uważać na wtyczki faz. Porządnie je wyczyść i w razie czego ponownie przelutuj masz gdzieś straty. 30% manetki czasami coś przdęknie , ale generalnie jak poprawiłem wtyczki faz, zmieniłem na drugie hale, przeprowadziłem samonaukę i lepiej chodzi. Mam sterownik 48A 2000 wektor, pronlogic pakiet 16s10p. Ale niepotrzebnie zamawiałem z E-bikera usługę zaplotu koła , spieprzyli po całości. Obręcz fabrycznie kapslowaną rozwiercieli i wpletli słabej jakości szprychy, które nijak mają się do mocy tego silnika. Jakiś stop kruchego metalu. |
|
|
|
|
andypip
prezes
Pomógł: 50 razy Wiek: 63 Dołączył: 06 Kwi 2019 Posty: 641 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Wto 11 Cze, 2019
|
|
|
Ciekawe ile "zaoszczędzili" na szprychach? To częsta przypadłość u nas: zamawiasz coś extra to "przy okazji" zawsze jakiś gniot wcisną |
_________________ Starość to stan umysłu |
|
|
|
|
grafffik
początkujący
Wiek: 41 Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13 Cze, 2019
|
|
|
silnik szmelc, objawy przepalenia zwojów.
albo wymieniasz na gwarancji w ebikerze (jak z łaski przyjmą w ogóle) albo przewinięcie w CyklonEbike |
|
|
|
|
benju3
początkujący
Dołączył: 20 Sty 2019 Posty: 10 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Sob 15 Cze, 2019
|
|
|
Przyjąć muszą bo na silnik udzielają 3 rocznej gwarancji. Ale polityka podmianki może komuś innemu się uda wcisnąć . Jeżeli silnik nie był otwierany , nie był czujnik temp. wmontowany to bez niczego muszą przyjąć , takie prawo konsumenta, jeżeli ponownie przedmiot odesłany nie spełnia swojej roli to muszą zwrócić pieniądze. |
|
|
|
|
|