ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Strona Główna

ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER

Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie


FAQFAQ  SzukajSzukaj  Szukaj z GoogleSzukaj z google  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Poprzedni temat «» Następny temat
Rapid 3000 i obciążalność
Autor Wiadomość
anti85 
początkujący
anti


Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2019
Posty: 6
Skąd: Kielce
  Wysłany: Pon 03 Cze, 2019   Rapid 3000 i obciążalność

Witajcie. Forum raczej czytam niż piszę. Teraz przyszla pora sie troche poudzielać.
Zakupilem rapida 3000 jako wynik watowicy. Do tej pory mam w domu rodzinnie kilka rowerow 1,5kw wiec i jakieś drobne doswiadczenia w temacie.

Mam problem z silnikiem, skąd wiem? Bo podmienialem juz sterowniki, manerki etc. Generalnie silnik nawet na 40A sterowniku (2kW) podczas dodawania gazu pod obciązeniem robi coś w rodzaju zwarcia. Sprawdzałem na sprzętach Kuteng (kt) na 60A i 40A problem jest identyczny.
Wystarczy ze przejedzie kilanascie metrów, zagrzeje sie minimalnie i podczas przyspieszania strzal z manetki powyzej 1000w powoduje odcięcie mocy na ulamek sekundy , coś jak restart sterownika, ale nic nie gaśnie. Czasem komunikat 06 o zwarciu w silniku.

Na stojaku smiga super, na plaskim bez palowania też.

Skonczyly mi sie pomysly ;)
Ostatnio zmieniony przez anti85 Wto 04 Cze, 2019, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slow 
stażysta


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Lut 2018
Posty: 132
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: Pon 03 Cze, 2019   

A akumulator wykluczyłeś?
 
 
anti85 
początkujący
anti


Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2019
Posty: 6
Skąd: Kielce
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019   

Oczywiście. Jest nowy, naładowany, próby bez bmsa.
Po montazu innego koła 1500w nominalnej wszystko smiga super
 
 
R432 
brygadzista


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019   

Sprawdź przewody silnika.


Nie masz żadnego softstartu ustawionego?
_________________
fietscycle.com

kontakt office@fietscycles.com
 
 
anti85 
początkujący
anti


Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2019
Posty: 6
Skąd: Kielce
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019   

R432 napisał/a:
Sprawdź przewody silnika.


Nie masz żadnego softstartu ustawionego?


co masz na myśli? softstart jakiś programowy w sterowniku czy jakieś urządzenie dodatkowe?
 
 
R432 
brygadzista


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019   

W sterowniku kt ograniczenie mocy, C5 jeśli się nie mylę
_________________
fietscycle.com

kontakt office@fietscycles.com
 
 
anti85 
początkujący
anti


Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2019
Posty: 6
Skąd: Kielce
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019   

No tak, na 5 z 10 i dalej ta sama sprawa. Kwestia sterownika jest pomijalna. Na innym silniku śmiga
 
 
R432 
brygadzista


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019   

No to na gwarancję odeślij, chyba nic więcej się nie wymyśli
_________________
fietscycle.com

kontakt office@fietscycles.com
 
 
anti85 
początkujący
anti


Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2019
Posty: 6
Skąd: Kielce
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019   

Kupiłem sam silnik, teraz jest obszyty w kole. Nie bardzo mi sie uśmiecha go rozszywać. Wymieniłem wiązkę przewodów zasilania i halle. Sytuacja bez zmian.

Czy ktoś z doświadczeniem moze sie wypowie? Zbyt małe RW uzwojeń? Tylko czemu problem objawia się pod obciążeniem
 
 
R432 
brygadzista


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 04 Cze, 2019   

Rozmawiałem ze znajomym, to się zabezpieczenie prądowe włącza we sterowniku- z adapto i sabvotonem śmiga, szybki nawój silnika.

Ebiker przyjął mu ten silnik na zwrot i kasę oddał, próbuj.

PS. C5 na 0 czasem pomaga
_________________
fietscycle.com

kontakt office@fietscycles.com
 
 
Tomas 
szef


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 1738
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro 05 Cze, 2019   

Generalnie silnik bubel od ośki z plasteliny, po nawój z zanieczyszczonej miedzi i Halle bez odbiorów jakości. Promocja wiadomo. Poszukaj info w Internecie, jest wielu takich jak Ty.
 
 
benju3 
początkujący


Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 3
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Wto 11 Cze, 2019   

Też miałem podobnie jak autor, trzeba uważać na wtyczki faz. Porządnie je wyczyść i w razie czego ponownie przelutuj masz gdzieś straty. 30% manetki czasami coś przdęknie , ale generalnie jak poprawiłem wtyczki faz, zmieniłem na drugie hale, przeprowadziłem samonaukę i lepiej chodzi. Mam sterownik 48A 2000 wektor, pronlogic pakiet 16s10p. Ale niepotrzebnie zamawiałem z E-bikera usługę zaplotu koła , spieprzyli po całości. Obręcz fabrycznie kapslowaną rozwiercieli i wpletli słabej jakości szprychy, które nijak mają się do mocy tego silnika. Jakiś stop kruchego metalu.
 
 
andypip 
stażysta


Pomógł: 4 razy
Wiek: 58
Dołączył: 06 Kwi 2019
Posty: 143
Skąd: Legnica
Wysłany: Wto 11 Cze, 2019   

Ciekawe ile "zaoszczędzili" na szprychach? To częsta przypadłość u nas: zamawiasz coś extra to "przy okazji" zawsze jakiś gniot wcisną :cry:
_________________
Starość to stan umysłu
 
 
grafffik 
początkujący


Wiek: 36
Dołączył: 30 Mar 2017
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 13 Cze, 2019   

silnik szmelc, objawy przepalenia zwojów.
albo wymieniasz na gwarancji w ebikerze (jak z łaski przyjmą w ogóle) albo przewinięcie w CyklonEbike
 
 
benju3 
początkujący


Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 3
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Sob 15 Cze, 2019   

Przyjąć muszą bo na silnik udzielają 3 rocznej gwarancji. Ale polityka podmianki może komuś innemu się uda wcisnąć . Jeżeli silnik nie był otwierany , nie był czujnik temp. wmontowany to bez niczego muszą przyjąć , takie prawo konsumenta, jeżeli ponownie przedmiot odesłany nie spełnia swojej roli to muszą zwrócić pieniądze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Batteryguru baterie do rowerów elektrycznych

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group