To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Informacje forumowe - Handel ogniwami

JerzyZ - Sob 18 Kwi, 2015
Temat postu: Handel ogniwami
Tas, chyba tym razem przesadziłeś!
Jestem dorosłym (i to bardzo) człowiekiem, i nie podoba mi się takie zarządzanie forum, taka troska o moje "dobro".
W sprawie innych dupereli organizujesz ankiety - a tu szast-prast, zrobione!
Do uzgodnień są PW i telefon, a potem opinie. Ja np. lubię kupować używane przedmioty - baterie też.

tas - Sob 18 Kwi, 2015

Oburzenie dotyczy ostrzeżenia i zamknięcia ofert 'kolegi' Szalonego czy uregulowania ofert z akumulatorami typu "nie znam się, sprzedaję nie wiem co, umywam ręce jeśli coś będzie nie tak?"
Anonymous - Sob 18 Kwi, 2015

Używki używkami, ale ja nie będę tolerował wulgarnych wyzwisk w stosunku do innych.
Kolega @szalony pożegnał nasze forum.

JerzyZ - Sob 18 Kwi, 2015

tas napisał/a:
Oburzenie dotyczy ostrzeżenia i zamknięcia ofert 'kolegi' Szalonego czy uregulowania ofert z akumulatorami typu "nie znam się, sprzedaję nie wiem co, umywam ręce jeśli coś będzie nie tak?"

Nie przekręcaj, napisałem wyraźnie. Powtórzę: nie podoba mi się zakaz sprzedaży używanych ogniw, silników, rowerów itd. (też trochę przekręciłem)
Przeniesienie do Hyde Parku było chyba zbyt szybkie, bo tu się nie zagląda. Ale i tak lepiej, niż do Śmietnika...

tas - Sob 18 Kwi, 2015

Ale jakiego zakazu sprzedaży używanych ogniw? :P
Brzmi to dość tajemniczo.
Jedyne co się zmieniło to potrzeba opisu w ofercie akumulatorów stanu faktycznego sprzedawanych przedmiotów. Panowała pewna patologia do tej chwili, dzisiaj "zapaliło się czerwone światło" i została ukrócona.

atomek1000 - Sob 18 Kwi, 2015