To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER
Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne
Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie

Konstrukcje własne - CyklonEbike ~14kW, 23s16p 84V48Ah samsung 30Q, sabvoton72150

Szymon645 - Pon 13 Cze, 2016

Powyzej 30km/h juz mi nie chce podnosic koła :lol: https://youtu.be/3Rz287dyFHg
arek_arecki - Pon 13 Cze, 2016

ap0f1s napisał/a:
Miałem okazje testować ostatnio mxusa v3 turbo i przy 80a przy pierwszej górze rower stop, także ja nie wiem jak można więcej w taki silnik pakować, a stawiając qs v3 przy mxusie jak i wagowa i z wyglądu widać różnice. Być może jest to tak jak tas mówił, że wszystko zależy, gdzie mieszkasz. Dlatego dziwię się, że ktoś jest wstanie pakować w silnik koło 100amper, gdzie moim testem jak góra trzonka i taki mxus pada od razu przy 80a.


qs v3 nawój 24x5 (12x5,16x4,21x3 muxs) QS ma więcej miedzi w środku i można go przeciążyć bardziej niż mxus'a
patrząc po ilości miedzi QS powinien być również deczko szybszy niż mój obecny 9C RHR 205-50 (23x3) w kole moto 17" i zasilonego z 20s
Bajk waży 48-49kg

atomek1000 - Wto 14 Cze, 2016

ap0f1s napisał/a:
Miałem okazje testować ostatnio mxusa v3 turbo i przy 80a przy pierwszej górze rower stop


A dobrze masz go ustawionego? Sabvoton czy adaptto? 80A to nie jest dużo, ja potrafię w mxusa pakować ponad 100A i oczywiste, że się grzeje ale nie przy pierwszej górce :razz: + nie stopuje roweru tylko ogranicza prąd do ~40-50A jak silnik ma ponad 120stopni. Chyba, że mowisz o wylaczniku bimetalicznym no to lipa jak wyłączy np na środku skrzyżowania.

Eryk1000 - Wto 14 Cze, 2016

Ten QS wcale nie jest szybszy. Ma inną budowę niż RHR
ap0f1s - Wto 14 Cze, 2016

Tylko mowiac górze mam na myśli podjazd pod górę trzonka(stosunkowo mała 729m n.p.m), gdzie dla mxus i rhrjest za dużo ustawienie 80a ,90a. Akurat nie były to moje konstrukcje. Nie jechałem jeszcze qs 205 v3 pod tą górę.
Tomas - Wto 14 Cze, 2016

Kiedyś w 9c się dawało 45A pod górkę, jechało się szybko, rzadko komu bimetalik odcinał i wszyscy byli w siódmym niebie....a teraz :mrgreen:
Eryk1000 - Wto 14 Cze, 2016

Bo ebajku z 9C były o połowę lżejsze :P i nogami się więcej machało ;)
arek_arecki - Wto 14 Cze, 2016

ap0f1s napisał/a:
Tylko mowiac górze mam na myśli podjazd pod górę trzonka(stosunkowo mała 729m n.p.m), gdzie dla mxus i rhrjest za dużo ustawienie 80a ,90a. Akurat nie były to moje konstrukcje. Nie jechałem jeszcze qs 205 v3 pod tą górę.


Daj mu kółko moto 17-19" i będzie lepiej a być może nawet szybciej

Patriko - Wto 14 Cze, 2016

Tomas napisał/a:
Kiedyś w 9c się dawało 45A pod górkę, jechało się szybko, rzadko komu bimetalik odcinał i wszyscy byli w siódmym niebie....a teraz :mrgreen:

Mi wciąż ta konfiguracja odpowiada :mrgreen:

Majster - Wto 14 Cze, 2016

A pedały w tej konstrukcji będą? Przecież to już rasowy motor elektryczny :mrgreen:
ap0f1s - Wto 14 Cze, 2016

Akurat z silnikiem 9c i sterownikiem 45a pod taką trzonkę jedzie się ciężko.Ale daję rade. Niestety trzeb mocna pedałować. Taki mxus na 60a już temp ma w porządku i ciągnie fajnie. Można taką górę pokonać bardzo dynamicznie.
Bierzcie pod uwagę, że mieszkam na południu Polski tutaj są góry za oknem. Silnik pod taki wjzad jest cały czas obciążony. Ta są wszystko ścieżki polne, a czasem kamienie głazy. W dodatku pod stromiznę.

Też jest możliwość, że porostu mam ciężką ręką, jednak jak jadę to wspomagam mocno. Niech się inny wypowiedzą co są z południa polski ile mają ustawione prądu z akusa i przy jakim silniku. Bo dla mnie wartości rzędu 100 amper są nie możliwe do osiągnięcia.

arek_arecki - Wto 14 Cze, 2016

ap0f1s napisał/a:
Akurat z silnikiem 9c i sterownikiem 45a pod taką trzonkę jedzie się ciężko.Ale daję rade. Niestety trzeb mocna pedałować. Taki mxus na 60a już temp ma w porządku i ciągnie fajnie. Można taką górę pokonać bardzo dynamicznie.
Bierzcie pod uwagę, że mieszkam na południu Polski tutaj są góry za oknem. Silnik pod taki wjzad jest cały czas obciążony. Ta są wszystko ścieżki polne, a czasem kamienie głazy. W dodatku pod stromiznę.

Też jest możliwość, że porostu mam ciężką ręką, jednak jak jadę to wspomagam mocno. Niech się inny wypowiedzą co są z południa polski ile mają ustawione prądu z akusa i przy jakim silniku. Bo dla mnie wartości rzędu 100 amper są nie możliwe do osiągnięcia.


Ja po użyciu BOOST mam 85A i jest super szybko ale mam mały sag bo ogniwa 25R i przy tym pradzie max 6.1A/ogniwo

W nowej konstrukcji przewiduje w BOOST 8.8-9.4A/ogniwo (150A) a przy ciągłym pradzie 4.7-5A/ogniwo (80A)

Tomas - Wto 14 Cze, 2016

Czeste skoki 9A na ogniwo to rozumiem ze nie o to chodzi w tej maszynie z założenia żeby bateria była długowieczna :mrgreen:
arek_arecki - Wto 14 Cze, 2016

Tomas napisał/a:
Czeste skoki 9A na ogniwo to rozumiem ze nie o to chodzi w tej maszynie z założenia żeby bateria była długowieczna :mrgreen:


Bacteria będzie 16-17p 25r, VTc5, hg2 rated 20A lub 30q rated 15A lub VTc5A rated 35A więc nie powinno być problemu.

qaz33 - Wto 14 Cze, 2016

jezeli chodzi o sabvotona to BOOST akurat trzeba wylaczyc aby miec ciagle maksymalny moment ;) juz ktorys raz widze ze ktos o tym nie wie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group