To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ |
|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITER Rowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie |
|
Akumulatory żelowe i pochodne i ich ładowanie - NiMH zamiast siarkowych?
Anonymous - Wto 01 Gru, 2009
przecież producentów li-fepo jest w chinach 2 czy 3....
rarek - Śro 02 Gru, 2009
Cytat: | smoczy napisał/a:
o ile wiem, to nie 1C tylko 3C -> pytanie jak mają się dane producenta do rzeczywistości... - |
o ile dobrze czytam parametry z wykresu i tabel to pojemnosci LIFEPO4 chinskie podaja przy 0,3C i nie ma co ich przystawiac do A123.
jedne sa w technologii Fe a drugie w technologii nano Fe. A to jak w życiu malutkie ma niemalutkie znaczenie
z kolei:
http://www.braillebattery...batteries/b106/
z opisu ta sa startowe aku- a tu mowa o innych samochodach
co do LiJon z aaallegro to mialem chyba pecha wytrzymaly az 5 cykli
Anonymous - Śro 02 Gru, 2009
A jaki największy prąd ładowania przyjmują A123? Zarówno przy wersji 1000mAh, jak i 2300 mAh podają 10A, co jest nieco dziwne, bo zwykle jest wprost proporcjonalny do pojemności. Przy 2300 mAh, 10A to 4C, a przy 1000 mAh to 10C. To jakim prądem można je w praktyce maksymalnie ładować?
I jak bardzo takie ładowanie skraca ich żywotność, i do ilu % się w ten sposób naładuje?
Anonymous - Czw 10 Gru, 2009
Czy jeżeli zakupie pakiet baterii A123 i sobie je połącze to czy mogę je ładować swoją ładowarką 150W do SLA ? (napięcie takie samo) Czy muszę do nich dorobić BMS czy wystarczy, że po prostu je odpowiedni połącze?
Pozdrawiam
|
|
|