Dumpery moto w ramach rowerowych |
Autor |
Wiadomość |
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2017
|
|
|
Musisz go wyregulować dobrze ale z tego zawiasu pewnie więcej nie wyciśniesz |
|
|
|
|
stachu
początkujący
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 10 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2017
|
|
|
Już go regulowałem i próbowałem kilku ustawień. Ale jak to się mówi "Wyżej d... nie podskoczysz" . Szukam może cięższego, ale zadowalającego przy szybkiej jeździe rozwiązania. |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2017
|
|
|
Niestety kilka ustawień to za mało. Polecam zapoznać się z "metodą połówkową" |
|
|
|
|
stachu
początkujący
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 10 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2017
|
|
|
No tak, Spearman-Brown
Obawiam się że to nie zwiększy możliwości samego dumpera. Po prostu rowerowy nie daje rady. |
|
|
|
|
Przemek
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 758 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 10 Lip, 2017
|
|
|
miałem go w poprzedniej konstrukcji Osa
teraz przełożyłem go do Peta
to rama ala Vektoro, jak nie masz daleko to daj numer tele na PW, zgadamy sie i podjedziesz jeśli masz ochotę to go wymontujemy i spróbujemy zamontować do twojego to sobie popróbujesz a ja może sie zmobilizuje i coś dłubnę bo od dwóch miesięcy niestety nie kiwnąłem palcem taki mnie leń zwiło |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Wto 11 Lip, 2017
|
|
|
Ukryta Wiadomość: | Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość --- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message --- |
|
|
|
|
|
Dlugas
dyrektor Bob budowniczy :)
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Gru 2015 Posty: 439 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Śro 12 Lip, 2017
|
|
|
Ja mam zamontowany motocyklowy. Też odstraszały mnie ceny. Zamontowałem od moto i jestem zadowolony. Działa poprawnie, podoba mi się jego działanie, nie wiem natomiast jak działa rowerowy więc nie wiem co tracę...jeśli w ogóle tracę;)
Co do ustalenia proporcji dźwigni-to już inna bajka. Trzeba się bawić. Ja znalazłem złoty środek.
Zamontowałem od cbr125. |
_________________ Spark Super Hadron 654 |
|
|
|
|
Mobil
prezes
Pomógł: 5 razy Wiek: 104 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 656
|
Wysłany: Śro 12 Lip, 2017
|
|
|
Motocyklowy bez regulacji działa jak... rowerowy bez regulacji Właśnie po to się płaci za to, żeby ustawić sobie idealnie pod mase, teren itp... |
|
|
|
|
Mobwar
młodzik Mobwar
Dołączył: 07 Paź 2015 Posty: 59 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 17 Lip, 2017
|
|
|
W moim damperze moto po półtora sezonu użytkowania rozwarstwieniu uległa wprasowana tuleja gumowa. Czasami damper solidnie popracował, aż się szprychy rwały. Ciekawe czy znajdę taką tuleję?
Z drugiej strony dampera jest przegub w którym były 2 połówki tulei. Jedna z nich ma
pęknięcie - te łatwo wytoczyć nowe. Przegub z tulejkami co jakiś czas smarowałem. Poziom tłumienia dampera jest ok., raczej taki sam jak na początku użytkowania. Gorzej, że silnik mi się też nieco ciężko obraca, ale to dopiero będę sprawdzał.
https://s9.postimg.org/6iq3bisdr/damper_moto.jpg |
|
|
|
|
stachu
początkujący
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lip 2016 Posty: 10 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 17 Lip, 2017
|
|
|
Mobil dzięki. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|