|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Zegarek - wyobraźnia nie zna granic |
Autor |
Wiadomość |
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 20 Cze, 2017
|
|
|
Trzeba forum zacząć przestawiać na midy
To swego rodzaju rozwój kultury technicznej bo bardziej skomplikowane, bardziej awaryjne ...
A tylko jak coś się psuje i trzeba to udoskonalać to człowiek się nowego uczy hehe
A ta bezoporowość to masz na myśli jazdę wybiegiem czy tam z górki?
Bo pedałując to konstrukcja raczej oporowa. Masz wolnobieg na silniku? |
|
|
|
|
Przemek
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 758 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 20 Cze, 2017
|
|
|
sirgregs napisał/a: |
A ta bezoporowość to masz na myśli ....... Masz wolnobieg na silniku? |
tak są dwa wolno begi, na pierwszym zamontowana jest piła względem blatu a drugi jest na blacie względem supportu, tak że jak silnik kręci całością to pedały stoją w miejscu a jak pedałuję to nie ciągnę piły/silnika tylko jadę jak na rowerze ale to bardzo rzadko
pisząc bez oporowość mam na myśli ze po prostym rower toczy sie po prostu jak rower nie czuć huba którego jedna czuć choćby nie wiem co, cześć trasy która dzienne pokonuję i kawałek prostej około 400m z lekkim spadkiem, zegarek przejeżdża po rozpędzeniu sam te 400m (bez podawania prądu) a hub ciągle musiał dostawać lekki prąd bo po 50 m po prostu już się nie toczył, no ale coś za coś albo bezproblemowy napęd albo sieczkarnia |
|
|
|
|
Przemek
prezes
Pomógł: 10 razy Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 758 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 13 Sie, 2017
|
|
|
z uwagi że oś mojej starej przekładni odmówiła posłuszeństwa zrobiłem nowa gdyż tak długość na rynku nie jest dostępna, materiał który użyłem mógł by być twardszy ale niestety nie zdobyłem takiego a jechać kilkanaście km po odpowiedni nie chciało mi się,
zaletą tak długiej osi supportu jest możliwość założenia wlotu powietrza do chłodzenia silnika, pod spodem kilka zdjęć rozebranej przekładni
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|