|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Jaki sterownik do przekładniówki w kole 750W FAT bike? |
Autor |
Wiadomość |
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Sob 09 Wrz, 2017 Jaki sterownik do przekładniówki w kole 750W FAT bike?
|
|
|
Jak wyżej, jaki kontroler zastosować do takiego silnika. Waham się między 48V25A a 48V35A.
35A w szczycie to nie za dużo dla takiego silnika? Ciągły prąd mocniejszego to przeważnie 17A.
Wiadomo do czego fat służy - only off road. Mój styl jazdy bardziej rowerowo-dopalaczowy niż skuterowy. Jazda po górkach. |
|
|
|
|
Elektrotonus
prezes Łukasz R
Pomógł: 17 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 820 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 09 Wrz, 2017
|
|
|
Skoro ciągły prąd to 17A, to 35 A jest 2x więcej, wiec może być za wiele. Tylko czy 35A nie usmaży silnika ? Jeśli na górki i fat to pewnie kusi większy amperaż. Jest możliwość jakiego zabezpieczenia termicznego lub choć kontroli temperatury by nie przegrzać silnika ? Też czy twoje ogniwa akumulatora bezpiecznie oddadzą 35 A ? |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Sob 09 Wrz, 2017
|
|
|
Elektrotonus napisał/a: | Skoro ciągły prąd to 17A, to 35 A jest 2x więcej, wiec może być za wiele. Tylko czy 35A nie usmaży silnika ? Jeśli na górki i fat to pewnie kusi większy amperaż |
No dokładnie. Kusi... To jest ten sterownik:
ConhisMotor
Jest tez odpowiednik 9 mosfet 25A
Elektrotonus napisał/a: | Jest możliwość jakiego zabezpieczenia termicznego lub choć kontroli temperatury by nie przegrzać silnika ? |
Tego nie wiem
Elektrotonus napisał/a: | Też czy twoje ogniwa akumulatora bezpiecznie oddadzą 35 ? |
Bez problemu, mam batkę z Lipo. |
|
|
|
|
sietaz
prezes
Pomógł: 12 razy Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 919 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 09 Wrz, 2017
|
|
|
Pokaż co to za silnik |
_________________ Jeżdżę na: Voyager I
Niech moc będzie z wami |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Sob 09 Wrz, 2017
|
|
|
To jest ten silnik:
Bafang 750W |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Nie 10 Wrz, 2017
|
|
|
sietaz napisał/a: | Pokaż co to za silnik |
I co sietaz zerknąłeś na ten silnik? Masz jakieś sugestie? |
|
|
|
|
sannis
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 299 Skąd: z Parku
|
Wysłany: Śro 20 Wrz, 2017
|
|
|
Poszperałem trochę w necie i i znalazłem test silnika na elektrotransport.ru
test przekładniowy Bafang 750W Fat Bike
Wychodzi z tych opisów, że silnik jest bardzo przyzwoity i porównywalny do MACa. Sugerują tam sterownik 30-40A. Tyle, że ja mam obawy czy jak będę jeździł po górach (okolice Wałbrzycha, dość strome podjazdy) to te 35A nie usmaży mi silnika. Nastawiam się na jazdę ze wspomaganiem, ale z doświadczenia wiem, że są momenty gdzie na te kilka sekund trzeba manetkę odkręcić. Zastanawiam się na takim kontrolerem:
48V35A12fet
Jeśli jest za duże ryzyko to nie ma problemu jest odpowiednik 9fet25A |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|