|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
Wykonujemy rowery elektryczne na ramie Falcon v2- PasterBajk |
Autor |
Wiadomość |
Domcio
początkujący
Dołączył: 19 Paź 2017 Posty: 12 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 24 Lis, 2017
|
|
|
pastek5 napisał/a: | Udało się skończyć potwora Z każdej prędkości wyrywa na koło więc trzeba uważać .
Był to pierwszy i ostatni egzemplarz tego typu - przy tej mocy silnika to już nie jest rower w żadnym znaczeniu tego słowa.
200A z baterii oraz 400 A w Fazy na Sabvotonie nie robi wrażenia, lecz na użytkowniku ogromne, przy dodawaniu gazu czuć i słychać jak bieżnik opony ściera się na asfalcie. Odradzam wszystkim użytkownikom tego typu konstrukcji - po prostu nie da się na tym jeździć. Przy tej mocy konstrukcja powinna być raz cięższa aby było bezpiecznie przy odchylaniu manetki gazu.
Obrazek
Obrazek |
Czyli max QS 205 lub 5K, to lepiej dołożyć tą różnicę w cenie silnika do baterii lub czegoś innego. |
|
|
|
|
Tomas
szef
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 1740 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017
|
|
|
Jak z grzaniem przy tym prądzie?
Co to za przyciski pod wyswietlaczem? |
|
|
|
|
ap0f1s
prezes
Pomógł: 15 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 757 Skąd: Kęty
|
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017
|
|
|
Same problemy są z tymi BMSami, niestabilna praca, krzaki na ekranie, losowe odłączanie zasilania, odłączanie ładowarki, całe menu po chińsku itp itd
A co do konstrukcji to też jechałem i odradzam rozwiązania tego typu. Moim zdaniem nie nadaje się to do codziennego użytkowania z powodu wagi i charakterystyki jazdy.
Ja bym się z na nim zaraz zabił |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
markkar
brygadzista
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 213 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017
|
|
|
tas napisał/a: | Same problemy są z tymi BMSami, niestabilna praca, krzaki na ekranie, losowe odłączanie zasilania, odłączanie ładowarki, całe menu po chińsku itp itd |
Dotyczy to wszystkich szt. czy tylko poniekórych? |
|
|
|
|
tas
szef tas
Pomógł: 154 razy Dołączył: 02 Kwi 2012 Posty: 6169 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017
|
|
|
Ogólnie tego modelu, ciągle mi ktoś pisze że ma problemy, że przestało działać, że nie wyświetla, że odłącza zasilanie, że ładowarka nie ładuje, mimo, że wczoraj wszystko działało ok
Najgorzej, że one potrafią mieć taką awarie, że nie odcina przy rozładowaniu. Już nie wspominając, że jak się po chińsku poprzestawia opcje to można coś zepsuć.
Ludkowie je biorą aby mieć podgląd cel, z tym, że się człowiek jara tym 3 dni, a potem i tak olewa i raz na miesiąc patrzy To już lepiej jest mieć BMSa z BT i od czasu do czasu na telefonie podgląd sobie zrobić.
Ale do zazwyczaj mniej doświadczeni użytkownicy biorą bo jeszcze nie są świadomi, że mniej kabli = lepsza maszyna. Ja jestem przeciwny wszelakim przebajerowanym rozwiązaniom, później zamiast się cieszyć z jazdy zawsze jest rozkmina czy się uda wrócić z wycieczki |
_________________ Silniki, sterowniki : SKLEP tel: 792304416
Kod rabatowy: "FORUM"
Ogniwa: SKLEP
Blog o ebajkach BLOG |
|
|
|
|
MateuszSz
początkujący E team Beskid Śląski
Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Lip 2017 Posty: 46 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017
|
|
|
Niech na temat bms z lcd wypowie się Cyklonebike jakie miał doświadczenia .
Na pewno trzeba dobrze zabezpieczyć ramę przed wodą żeby ten bms nie poczuł jej ani trochę bo tego zapewne nie lubi i stąd te awarie opisane przez tasa .
Sam składam falcona z tym bms więc mnie nie strasz
Gratuluję Pastek projektu .
Ten qs 273 pięknie wygląda zapleciony w tej feldze |
_________________ First Romet 3kw done
Current now Falcon v2 12kw Done
Light Mountain Tank for wife in preparation |
|
|
|
|
Cezar38
stażysta
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 193 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017
|
|
|
Pytaj się kogoś, kto tym nie handluje, jaki jest sens pytać sprzedawce czy jego towar jest dobry? |
_________________ Bike MK2 6500W |
|
|
|
|
pawextelinfo
stażysta
Wiek: 42 Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 183 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017
|
|
|
A ja tam jestem zadowolony z mocy
Nie robi na mnie większego wrażenia do 50km/h moja wcześniejsza maszyna podobnie się zbiera. A do 50 do 100 to czysta poezja
Co do BMS fakt sa problemy ale wierze, że to tylko problemy wieku dziecięcego i da sie je rozwiązać odpowiednimi nastawami |
|
|
|
|
pastek5
kierownik Rowery elektryczne
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 306 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017
|
|
|
Kolejny projekt w trakcie prac, tym razem coś sprawdzonego, pewnego, bez udziwnień.
Bateria - 20s 16p 54 ah sanyo ga
Sterownik - przerobiony Sabvoton 72080 80A oraz 250 w fazy
Silnik Mxus 5K
|
_________________ Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech
https://www.facebook.com/pasterbajk\
http://pasterbajk.pl/ |
Ostatnio zmieniony przez tas Sob 25 Lis, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Przemek393
młodzik
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 73 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2017
|
|
|
Hej co to za opony przód tył i rozmiary ? |
|
|
|
|
arek_arecki
szef CyklonEbike
Dołączył: 04 Lip 2014 Posty: 1152 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 26 Lis, 2017
|
|
|
Z bmsami czasami bywaja problemy
Glownie zwiazane z wilgocia wewnatrz ramy lub nieodpowiednim zaprogramowaniem funkcji
Wszystkie moje konstrukcje posiadaja ten bms I ogolnie nie sprawiaja wiekszego problemu
A ppsiadane funkcje I mozliwosc zdlanego programowania daja im sppra przewage
Bms w wersji 4.3 4.4 4.6 4.8 (dostepne na aliexpress) moga sprawiac problemy natomiast od wersji 4.9.1 duza ich czesc zostala rozwiazana przez producenta |
_________________ Pakiety baterii Li-ion, BMSy, złącza, itd
Wykonanie ebike I monster ebike na ramach KARIWA V2, TELEPORT, EKROSS, QULBIX, VECTOR
info@cyklonebike ; +48 516 081 337
www.cyklonebike.com
|
|
|
|
|
Bartosh
stażysta
Dołączył: 02 Maj 2017 Posty: 109 Skąd: Cintra
|
Wysłany: Pon 27 Lis, 2017
|
|
|
Osobiście BMSa programowalnego (wersja od Arka, nie z Ali) mogę tylko polecić. Nie używam w ogóle wyświetlacza, nie podłączałem. Wykorzystuję za to interfejs BT. Zalety tego sprzętu miałem okazję sprawdzić w czarnej d. Jak złapie LVC, to po połączeniu widzisz dokładnie, co się dzieje. Jeździłem sobie na defaultach jakiś czas (dość wysokich, koło 3V bodaj). Jak Cię greentime odetnie, to pchasz do domu do gniazda (albo robisz trick z mostkowaniem przez rezystor - też przerabiałem, z tym że nie zadziałało 8/). Tutaj wchodzisz w apkę, zmieniasz limity na niższe i przynajmniej prowadzisz bajka na manetce albo wolno wyjeżdżasz z czarnej d. To jedna sprawa. Druga zaleta, to wspomniany podgląd sekcji aku. Na początku się przydaje, ale po jednym dobrym balansowaniu się o tym zapomina. I tutaj pojawia się też inna zaleta, możliwość ustawienia obciążenia balansowania w aplikacji i progów przy jakich ma się to załączać. Dobre, bo bywa gorąco! BMS ma też dodatkowe czujniki temperatury - dwa wbudowane i bodaj 4 zewnętrzne, które umieściłem w różnych miejscach aku. Sprawdziłem doświadczalnie, że przy 17p i vtc4 nie ma po co tam w zasadzie zaglądać (-; Aby być obiektywnym, miałem z nim w przeszłości problem (pokazywał złe napięcia na 2 sekcjach), ale odesłałem do Arka i dostałem całkiem nowy, i sprawny do tej pory, egzemplarz. Zawsze też mogłem liczyć na wsparcie ze strony Arka. Minus za chiński soft, ale tylko częściowo - duża część jest po angielsku. Co mogę jeszcze napisać... dużo poważniejszą awarię tradycyjnego greentimowego BMSa także zaliczyłem. Nie zadziałał czujnik temperatury i popłynął. Rezultat był dużo gorszy niż nagły LVC przy wspomnianej wyżej awarii. Ale spokojnie, nie było tragedii, BMS wyparował i dalsze straty ograniczyły się do przewodów wiązki balansera, na szczęście. Jakkolwiek dym wydobywający się z puszki może lekko zaniepokoić (-; |
|
|
|
|
pastek5
kierownik Rowery elektryczne
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 306 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Wto 28 Lis, 2017
|
|
|
Przemek393 napisał/a: | Hej co to za opony przód tył i rozmiary ? |
przód - chaoyang 2,7- 26' rowerowa
tył - maxxis 42 M 70/100- 19' moto |
_________________ Budowa rowerów elektrycznych,akumulatorów, konwersję rowerów na elektryczne, skrzynki na akumulator, serwis,- PasterTech
https://www.facebook.com/pasterbajk\
http://pasterbajk.pl/ |
|
|
|
|
pastek5
kierownik Rowery elektryczne
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 306 Skąd: Żywiec
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|