|
ROWERY I INNE POJAZDY ELEKTRYCZNE - FORUM ARBITERRowery, trójkołowce, ryksze, skutery, hulajnogi i inne lekkie pojazdy elektryczne Porady, zdjęcia, filmy, konstrukcje, opinie
|
sterownik 350W 36-48V 17A |
Autor |
Wiadomość |
NaczelnyFilozof
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 47 Skąd: Jeleśnia
|
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017 sterownik 350W 36-48V 17A
|
|
|
Mam taki sterownik. Nówka sztuka kupiony na forum ale coś mi to podłączenie nie idzie.
Mam rozpiskę kabli z chin. Silnik 250W baz czujników.
Bateria ma 45V.
Podłączyłem część rzeczy na stole. Tyle że w obwód "+" na wyjściu bateri dałem bezpiecznik. No i na końcu jak wpinam bezpiecznik to iskrzy czyli zwarcie. Stacyjka jest odłączona wszytsko wyłączone a iskrzy-zwarcie
Podpiąłem tylko:
Silnik trzy kable od fazy.
Masa "-" bateri
Plus "+" do złącza bezpiecznika przed baterią
Trzy kable od manetki gazu czerwony zielony czarny
Mam dwa kable od stacyjki. Czyli jeden do czerwonego cienkiego przy kostce zasilania a drugi do "+" baterii?
Czemu to robi zwarcie? Uwalony sterownik?
HTB11ukXSFXXXXbrXVXXq6xXFXXXW.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 488 raz(y) 170,02 KB |
HTB1MKAfSFXXXXXjXVXXq6xXFXXXK.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 343 raz(y) 181,35 KB |
|
_________________ Naczelny Filozof |
|
|
|
|
szczepan-k
młodzik
Wiek: 46 Dołączył: 06 Sie 2017 Posty: 63 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017
|
|
|
Przy podłączaniu może iskrzyć to nieznaczny ze jest zwarcie. |
|
|
|
|
sirgregs
prezes
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 933 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017
|
|
|
Przy podłączaniu akumulatora do sterownika przez krótką chwilę płynie spory prąd ładowania kondensatorów które są bezpośrednio na wejściu zasilania. Stąd małe "łup". Nic groźnego. Tak mają wszystkie sterowniki.
Po tej krótkiej chwili płyną już tylko miliampery jeżeli sterownik jest w stanie gotowości.
Stacyjka ma połączyć gruby czerwony "+" z cienkim czerwonym w złączu zasilającym. U Ciebie opisane "battery & ignition" |
|
|
|
|
NaczelnyFilozof
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 47 Skąd: Jeleśnia
|
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017
|
|
|
Dzieki
Macie racje iskrzy tylko przy podpinaniu a bezpiecznika nie przepala.
Po podłączeniu nic się nie kręciło ale są te kabelki od samouczenia. Pobzyczało i działa. Silnik się kręci.
To jeszcze klamka hamulca? Mam w niej dwa przewody. Co to jest low brake i high brake. Do którego podpiąć? |
_________________ Naczelny Filozof |
|
|
|
|
szczepan-k
młodzik
Wiek: 46 Dołączył: 06 Sie 2017 Posty: 63 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 24 Gru, 2017
|
|
|
low brake po złączeniu tych dwóch przewodów rozłączy napęd silnika, sprawdź na przewodach klamek hamulcowych czy jest przejście jak wciśniesz klamkę a jak puścisz nie powinno być przejścia. |
|
|
|
|
NaczelnyFilozof
początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 47 Skąd: Jeleśnia
|
Wysłany: Pon 25 Gru, 2017
|
|
|
Dokładnie tak jest |
_________________ Naczelny Filozof |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|